dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Attēla ņurcīšana

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija
View previous topic :: View next topic  
Author Message
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Sun Jul 04, 2010 5:00 pm    Post subject: Attēla ņurcīšana

Sveiki. Tagad domaju par automašīnu un objektiem-tos deformet pec sadursmes... vai ir iespējams ņurcīt 2d attēlu?

ir iespējams kautka atlikt poligonus bez 3d iestarpinašanas?
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Jul 04, 2010 6:02 pm    Post subject:

Ja pareizi atceros, tad tu XNA programmē? Tur, arī 2D, viss tiek renderēts ar poligoniem. Attiecīgi - ja tu renderē vienu taisnstūra attēlu, īstenībā tiek renderēti divi taisnleņķa trijstūri. Tas, ko tev vajadzētu darīt, ir - renderēt šo taisnstūri ar vairāk maziem trijstūrīšiem, saliktiem rūtiņveida izkārtojumā pa maziem četstūrīšiem. Un šo četrstūrīšu koordinātes uz ekrāna tu varētu patvaļīgi mainīt kā vien gribās. Šīs mainīšnas rezultātā tu iegūtu "saņurcītu" 2d attēlu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Sun Jul 04, 2010 6:15 pm    Post subject:

Ja.stradaju ar XNA. Tikai man ir jautājums-kā lai sadala mazakos trijstūros?
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Sun Jul 04, 2010 6:20 pm    Post subject:

Ja tev spēle bus 2D, tad kāpēc neizmantot animētus spraitus?
Jebšu tas nav tas, ko domāju? Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Sun Jul 04, 2010 6:35 pm    Post subject:

varēt jau varētu..bet nezinu kādēļ negribu ķerties pie animēšanas darbiem vairāk velk uz poligoniem...laigan poligoni liekas vel neapguti...
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Jul 04, 2010 6:46 pm    Post subject:

Vajag mācīties, kā veidojas terrain. Princips būs apmēram tāds pats, tikai vajadzēs izmest visu, kas saistīts ar trešo (Z) asi..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Jul 04, 2010 7:13 pm    Post subject:

Nu kā - sadali to taisnstūri par rūtiņām, reku burtus uzlikšu rūtiņu krustpunktos (tās būs virsotnes - ar x un y koordinātēm, to tu liksi virsotņu buferī).
Code:
A-B-C-D
| | | |
E-F-G-H
| | | |
I-J-K-L

Un tad attiecīgi veido trijstūrus (tie būs indeksi iepriekš izveidotajā virsotņu buferī, šo tu liksi indeks buferī, vai arī iztiksi bez, ja negribās index-buferi):
Code:
A B E
E B F
B C F
F C G
C D G
G D H
E F I
I F J
F G J
J G K
G H K
K H L

Ar rokām to, protams, nevajag darīt. Bet ar prastu for ciklu - pa rindām un kolonnām, lai sarēķina pats.
Back to top
View user's profile Send e-mail
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Sun Jul 04, 2010 8:23 pm    Post subject:

nezinu kadēļ negribu tagad vēl sākt mācīties saistiba ar Vertexu,Matrxu untt.. vnk laikam nesmu gatavs taka iztikšu bez mašīnu "šķaidīšanas" crash vieta uzliksu particles un gan jau bus ok...
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group