View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
WhiteFalcon
Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Sun Jul 04, 2010 5:00 pm Post subject: Attēla ņurcīšana |
|
Sveiki. Tagad domaju par automašīnu un objektiem-tos deformet pec sadursmes... vai ir iespējams ņurcīt 2d attēlu?
ir iespējams kautka atlikt poligonus bez 3d iestarpinašanas? |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Jul 04, 2010 6:02 pm Post subject: |
|
Ja pareizi atceros, tad tu XNA programmē? Tur, arī 2D, viss tiek renderēts ar poligoniem. Attiecīgi - ja tu renderē vienu taisnstūra attēlu, īstenībā tiek renderēti divi taisnleņķa trijstūri. Tas, ko tev vajadzētu darīt, ir - renderēt šo taisnstūri ar vairāk maziem trijstūrīšiem, saliktiem rūtiņveida izkārtojumā pa maziem četstūrīšiem. Un šo četrstūrīšu koordinātes uz ekrāna tu varētu patvaļīgi mainīt kā vien gribās. Šīs mainīšnas rezultātā tu iegūtu "saņurcītu" 2d attēlu. |
|
Back to top |
|
|
WhiteFalcon
Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Sun Jul 04, 2010 6:15 pm Post subject: |
|
Ja.stradaju ar XNA. Tikai man ir jautājums-kā lai sadala mazakos trijstūros? |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Sun Jul 04, 2010 6:20 pm Post subject: |
|
Ja tev spēle bus 2D, tad kāpēc neizmantot animētus spraitus?
Jebšu tas nav tas, ko domāju? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
WhiteFalcon
Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Sun Jul 04, 2010 6:35 pm Post subject: |
|
varēt jau varētu..bet nezinu kādēļ negribu ķerties pie animēšanas darbiem vairāk velk uz poligoniem...laigan poligoni liekas vel neapguti... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Jul 04, 2010 6:46 pm Post subject: |
|
Vajag mācīties, kā veidojas terrain. Princips būs apmēram tāds pats, tikai vajadzēs izmest visu, kas saistīts ar trešo (Z) asi.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Jul 04, 2010 7:13 pm Post subject: |
|
Nu kā - sadali to taisnstūri par rūtiņām, reku burtus uzlikšu rūtiņu krustpunktos (tās būs virsotnes - ar x un y koordinātēm, to tu liksi virsotņu buferī).
Code: | A-B-C-D
| | | |
E-F-G-H
| | | |
I-J-K-L |
Un tad attiecīgi veido trijstūrus (tie būs indeksi iepriekš izveidotajā virsotņu buferī, šo tu liksi indeks buferī, vai arī iztiksi bez, ja negribās index-buferi):
Code: | A B E
E B F
B C F
F C G
C D G
G D H
E F I
I F J
F G J
J G K
G H K
K H L |
Ar rokām to, protams, nevajag darīt. Bet ar prastu for ciklu - pa rindām un kolonnām, lai sarēķina pats. |
|
Back to top |
|
|
WhiteFalcon
Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Sun Jul 04, 2010 8:23 pm Post subject: |
|
nezinu kadēļ negribu tagad vēl sākt mācīties saistiba ar Vertexu,Matrxu untt.. vnk laikam nesmu gatavs taka iztikšu bez mašīnu "šķaidīšanas" crash vieta uzliksu particles un gan jau bus ok... |
|
Back to top |
|
|
|