View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
edgarsb8543
Joined: 25 Jun 2010 Posts: 29 Location: Dundaga, Latvija
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 8:53 pm Post subject: |
|
un ja iesakat kadu library tad arī kā viņu var ievietot |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 9:09 pm Post subject: |
|
Atkarīgs no konkrētās bibliotēkas. Parasti visām bibliotēkām nāk līdzi dokumentācija, kurā tas ir izstāstīts. Un parasti nāk arī līdzi gatavi piemēri, kuros parāda tās pamat-funkcionalitāti. |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 10:30 pm Post subject: |
|
Daudz par ātru priekš attēliem, ir vispirms jaapgūst labi teksta manipulācija un failu rakstīšana/lasīšana, lai normāli varētu sākt izprast attēlus.
Nepacietība un steigšanās, nenoved pie vērtīga rezultāta. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 10:47 pm Post subject: |
|
Vēl viens variants ir nopirkt Game Makeri un sākt eksperimentēt. Attēlus manuāli nevajadzēs lādēt. Manuprāt daudz ērtāk mācīties par gandrīz visiem citiem rīkiem. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Matuda
Joined: 15 Mar 2007 Posts: 55
|
|
Back to top |
|
|
^suny^
Joined: 30 Nov 2007 Posts: 57
|
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Jul 12, 2010 7:43 pm Post subject: |
|
Tas viņam šūteri izveidot nepalīdzēs.
Tā pamācība ir C valodā, WinAPI koda stils (nav smuks spēlēm, ja reiz interesē C kodā rakstīt, tad labāk no Quake pamācīties..)
Kodā ir diezgan daudz algoritmu ar "neveiklu loģiku" - tos var uzrakstīt citādāk - labāk un vienkāršāk.
Kods neiemāca izveidot sakarīgu spēles struktūru.
Tādu kodu pat ienaidniekam novēlēt negribētos. Labāk tad ar iepriekšminētajiem rīkiem paķēpāties, pakāpeniski atnāks arī visa saprašana par spēles uzbūvi un visu pārējo. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Faks
Joined: 13 Nov 2007 Posts: 25 Location: Riga
|
Posted: Tue Jul 13, 2010 4:42 pm Post subject: |
|
prieks 3d optimalais ir source engine loti erti vis buvejas ja pameklesi labi pa google pat 2d perspektiva var uztaisit kameru un bonusa pasaule ar 3d kura iskatities apbrinojami labi pietam nebus prasiga pret dzelziem pedeja laika ar vinu nemos tapec labas atsauksmes ! _________________
|
|
Back to top |
|
|
Raymix
Joined: 01 Feb 2006 Posts: 35 Location: Aluksne
|
Posted: Wed Jul 14, 2010 5:52 pm Post subject: |
|
source engine nav standalone, tikai mods, tatad speletajam vajadzes Half-Life speeli, lai palaistu savu modu
Source engine kods ir c++, ka ari ljoti nedraudzigs pret jauninajiem shaja laukaa
Es pedeja laika papetiju apkart un manuprat visoptimalakais variants ir Unity3D Free version. Taa programeshana ir uz JavaScript un cik papetiju, tad diezgan elementari, un video/written tutorials tiesham apkart netrukst visaas jomaas
Ja vairak artists sirdii un gribas nezelot poligonus, tad ieteiktu UDK _________________
|
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Jul 14, 2010 6:21 pm Post subject: |
|
Gribētu redzēt, kā tu iekš UDK noņemsi to stulbo ieroci. Tieši tā lieta-izveidot spēli iekš UDK ir visgrūtāk. Ielikt 3D animē-droši, izvelc cauri kolīziju programmiņai, pieliec gaismu u.t.t. un viss.
Pagaidam der Horde 3D. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Jul 14, 2010 7:55 pm Post subject: |
|
Quote: | Gribētu redzēt, kā tu iekš UDK noņemsi to stulbo ieroci. |
Pat nezinot tur gandrīz neko, pieļauju iespēju izslēgt tā zīmēšanu un funkcijas vai arī aizstāt ar savu ieroci, kuram nav 3d modeļa. Vai player entity'am (actor'am?) noņemt defaulto ieroča piešķiršanu. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Wed Jul 14, 2010 8:14 pm Post subject: |
|
Cirks ar tevi, EDDY. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Jul 14, 2010 9:57 pm Post subject: |
|
Jā, acīmredzamas problēmas, bet velti jālauž galva, ar ko tad tajā UDK lai sāk? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Jul 14, 2010 11:01 pm Post subject: |
|
Kā jau visur - ar mācīšanos. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Raymix
Joined: 01 Feb 2006 Posts: 35 Location: Aluksne
|
Posted: Thu Jul 15, 2010 3:35 am Post subject: |
|
par to lai raizejas programetajs. Problema sakas tur, ka gandriz katram no mums ir sapnis un idejas par savu speeli, bet ka kljudu mes sakraujam visus darbus sev virsu, un taa ari to speli nepabeidzam
tadel es personigi daru tikai to kas man padodas, pectam, kad projektam bus jau kkads skats vares meklet programetaju un animatoru, savadak ja visu pats, tad projekts nosprags tik pat aatri cik uzsakts
par UDK:
man galvenais, lai assetus varu sabazt virsu bez liekiem plaginiem un p*shnjaam, ka arii lai var importet modelim vairakas teksturas un eerti konfigurejamu collision mesh.
Parejais man personigi ir po... un dzinis ir atrs un eerts, tas priecee _________________
|
|
Back to top |
|
|
|