dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Auto fizika
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika
View previous topic :: View next topic  
Author Message
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Sat Aug 14, 2010 1:11 pm    Post subject: Auto fizika

Vēršos pie jums lai tiktu apgaismots.
Nu lieta tada ka veidoju 3d(trešas personas racing) speli uzmodeleju modeli un tad sāku domā par vadību.Sāku skatīties Mašīnu fizikas un noreibu
virknēs. Vai kāds nevarētu pateikt kādas pāris darbības ar kurām varētu auto kustināt(pārvietot ?)vai arī iedot kādu noderīgu linku. piemeram kā lai braucot uz priekšu pagreižos ?
Neko sarežģitu neprasu tikai tās pašas vienakršākās. Rolling Eyes
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Aug 14, 2010 1:33 pm    Post subject:

Tur jau tā lieta, ka tas nav vienārši. Tas ir sarežģīti.
Reku tev lasāmviela:
http://regedit.gamedev.pl/Mirror/Car%20Physics%20for%20Games/Car%20Physics%20for%20Games.html
http://www.chaney.eclipse.co.uk/

Ļoti vienkāršojot visu vari jau ņemt tikai fiziku divās dimensijās, un trešo ignorēt, bet nu tad var gadīties, ka brīžiem nedabiski daudz kas izskatīsies.

Daudz prātīgāk būtu ņemt jau kādu gatavu fizikas bibliotēku, kas visu rēķināšanu darīs tavā vietā (Bullet, Havok, Newton Game Dynamics, utml).
Back to top
View user's profile Send e-mail
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Sat Aug 14, 2010 4:03 pm    Post subject:

Tos linkus jau pirmstam redzeju tapec ari teicu
Quote:
Sāku skatīties Mašīnu fizikas un noreibu
virknēs

Pieņemsim par to 2D fiziku sanāk ka ir jāstrādā ar X un Y asi ?
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Aug 14, 2010 4:49 pm    Post subject:

Mhm, 2D fizika strādā tikai 2 asīs.
Anyway, iesaku eksperimentēt pašam. Lai izveidotu tādu fiziku, kura der spēlei, ne simulācijai, bez pamatīgām modifikācijām neiztikt.
Noder zināt dažas fizikas pamatformulas, vektorus, bet tas laikam arī viss, ko vajag.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Sat Aug 14, 2010 7:44 pm    Post subject:

itka izveidoju nelielu fizikas dzini(nu nezinu vai tas tads ir )bet itka auto vadas tagad veinigo problemu sagada kamera.. tā seko auto untt itka viss notiek bet tā negriežas lidzi auto
Code:
Effects.View = Matrix.CreateLookAt(CameraPos + new Vector3(0, 180.0f, 500.0f), physics.Pozicija + new Vector3(0, 70, 0), Vector3.Up);







c= kamera Very Happy
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Aug 14, 2010 8:30 pm    Post subject:

Kameras pozīcija = mašīnas pozīcija - mašīnas normalizētais virziena vektors * attālums. Sākumam vajadzētu pietikt. Very Happy
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Sat Aug 14, 2010 9:04 pm    Post subject:

Errors - >
Quote:
Error 1 Operator '-' cannot be applied to operands of type 'Microsoft.Xna.Framework.Vector3' and 'method group' C:\Documents and Settings\user\Desktop\SHIFT Entertainment\Grip\Grip\SEngine.cs 99 25 Grip

Code:
CameraPos = physics.Pozicija - physics.Virziens.Normalize * 500.0f;

--------------------------------------------------------
izlaboju uz
Code:
CameraPos = physics.Pozicija -= physics.Virziens.Normalize() *= 500.0f;

bet nekas nemainas Confused
Back to top
View user's profile
janiksxxl



Joined: 29 Aug 2008
Posts: 101

PostPosted: Sat Aug 14, 2010 10:10 pm    Post subject:

Problēma ir tipu nesaderībā. Darbība 3d vektors - tavas klases vērtība nav definēta. Pārliecinies vai abi ir 3d vektori. Ar to manas zināšanas beidzas Smile
_________________
Nav neatrisināmu problēmu, ir problēmas, kuru risinājums mums nepatīk!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Sat Aug 14, 2010 10:44 pm    Post subject:

Code:
CameraPos = physics.Pozicija - physics.Virziens * 500;
tā tomer izskatas pareizs kods Very Happy pats tur kko saputroju Smile tagad itka viss ir tikai vienigi kad sak griezties kamera mazliet nolago.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Aug 14, 2010 11:52 pm    Post subject:

Novieto pēc mašīnas fizikas rēķināšanas un viss būs OK.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Sun Aug 15, 2010 12:07 am    Post subject:

Kameru sataisuju vienkarši atradas 2 dažados failos
Auto fizika(1 failā) Speles dati(2 faila)
un kameras pozicija tika veidota 2 faila. visu pārliku uz otro un viss kārtībā Wink
nekas neraustas/nelago tagad tikai domāju par kameras "Damping" itka biju izdomajis bet nestrada :D

public float MaxAttalums = 600.0f;
public float MinAttalums = 400.0f;
public float Attalums;


pie update meiiģiāju izveidot šadu formulu
Attalums = MinAttalums;
if(keyb.......))
{
Attalums =+0.1f;

}
if(Attalums >=MaxAttalums)
{
attalums= MaxAttalums
}
nospiežot šo taustiņu parādos virs mašinas jumta (jeb 0.0.0pozicija ja nemaldos ) izmeiģinājos visādi kkā nesanāk. Confused
Back to top
View user's profile
serioussam909



Joined: 15 May 2006
Posts: 92

PostPosted: Sun Aug 15, 2010 1:18 am    Post subject:

Quote:
Attalums =+0.1f;

Gan jau ka biji domāis šādi:
Code:
 Attalums +=0.1f;
Back to top
View user's profile
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Sun Aug 15, 2010 10:25 am    Post subject:

Meiģināju arī tā nekas neatšķīrās tikai pirmstam kamera bija uz jumta tagad ta ka minimalais attalums bet neaug Confused Itka uzliku

Attalums -=20f; kamera attālinās bet tikai tos 20 vairāk nepieaug... + gribās lai smuki slīd itkā
Attalums -=20f*elapsed; //gametime..
bet tad vispar nekas nekustas Very Happy
Back to top
View user's profile
janiksxxl



Joined: 29 Aug 2008
Posts: 101

PostPosted: Sun Aug 15, 2010 11:38 am    Post subject:

Varbūt muļķīgs jautājums, bet tā nospiestā poga retrigero update ik pēc kāda laika?
_________________
Nav neatrisināmu problēmu, ir problēmas, kuru risinājums mums nepatīk!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Aug 15, 2010 11:42 am    Post subject:

Hm, kameras damping... Tur jāveido manuprāt citādāk.
Ātrums, kurā tā pāriet uz jauno pozīciju, jāmaina atkarībā no attāluma vai tml. Tikai jāatceras, ka nedrīkst piešķirt jauno pozīciju kameras pozīcijai, kamerai pašai līdz tai jānonāk...
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group