View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
WhiteFalcon
Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Sat Aug 14, 2010 1:11 pm Post subject: Auto fizika |
|
Vēršos pie jums lai tiktu apgaismots.
Nu lieta tada ka veidoju 3d(trešas personas racing) speli uzmodeleju modeli un tad sāku domā par vadību.Sāku skatīties Mašīnu fizikas un noreibu
virknēs. Vai kāds nevarētu pateikt kādas pāris darbības ar kurām varētu auto kustināt(pārvietot ?)vai arī iedot kādu noderīgu linku. piemeram kā lai braucot uz priekšu pagreižos ?
Neko sarežģitu neprasu tikai tās pašas vienakršākās. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
WhiteFalcon
Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Sat Aug 14, 2010 4:03 pm Post subject: |
|
Tos linkus jau pirmstam redzeju tapec ari teicu
Quote: | Sāku skatīties Mašīnu fizikas un noreibu
virknēs |
Pieņemsim par to 2D fiziku sanāk ka ir jāstrādā ar X un Y asi ? |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Aug 14, 2010 4:49 pm Post subject: |
|
Mhm, 2D fizika strādā tikai 2 asīs.
Anyway, iesaku eksperimentēt pašam. Lai izveidotu tādu fiziku, kura der spēlei, ne simulācijai, bez pamatīgām modifikācijām neiztikt.
Noder zināt dažas fizikas pamatformulas, vektorus, bet tas laikam arī viss, ko vajag. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
WhiteFalcon
Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Sat Aug 14, 2010 7:44 pm Post subject: |
|
itka izveidoju nelielu fizikas dzini(nu nezinu vai tas tads ir )bet itka auto vadas tagad veinigo problemu sagada kamera.. tā seko auto untt itka viss notiek bet tā negriežas lidzi auto
Code: | Effects.View = Matrix.CreateLookAt(CameraPos + new Vector3(0, 180.0f, 500.0f), physics.Pozicija + new Vector3(0, 70, 0), Vector3.Up); |
c= kamera |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Aug 14, 2010 8:30 pm Post subject: |
|
Kameras pozīcija = mašīnas pozīcija - mašīnas normalizētais virziena vektors * attālums. Sākumam vajadzētu pietikt. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
WhiteFalcon
Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Sat Aug 14, 2010 9:04 pm Post subject: |
|
Errors - >
Quote: | Error 1 Operator '-' cannot be applied to operands of type 'Microsoft.Xna.Framework.Vector3' and 'method group' C:\Documents and Settings\user\Desktop\SHIFT Entertainment\Grip\Grip\SEngine.cs 99 25 Grip
|
Code: | CameraPos = physics.Pozicija - physics.Virziens.Normalize * 500.0f; |
--------------------------------------------------------
izlaboju uz
Code: | CameraPos = physics.Pozicija -= physics.Virziens.Normalize() *= 500.0f; |
bet nekas nemainas |
|
Back to top |
|
|
janiksxxl
Joined: 29 Aug 2008 Posts: 101
|
Posted: Sat Aug 14, 2010 10:10 pm Post subject: |
|
Problēma ir tipu nesaderībā. Darbība 3d vektors - tavas klases vērtība nav definēta. Pārliecinies vai abi ir 3d vektori. Ar to manas zināšanas beidzas _________________ Nav neatrisināmu problēmu, ir problēmas, kuru risinājums mums nepatīk! |
|
Back to top |
|
|
WhiteFalcon
Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Sat Aug 14, 2010 10:44 pm Post subject: |
|
Code: | CameraPos = physics.Pozicija - physics.Virziens * 500; | tā tomer izskatas pareizs kods pats tur kko saputroju tagad itka viss ir tikai vienigi kad sak griezties kamera mazliet nolago. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Aug 14, 2010 11:52 pm Post subject: |
|
Novieto pēc mašīnas fizikas rēķināšanas un viss būs OK. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
WhiteFalcon
Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Sun Aug 15, 2010 12:07 am Post subject: |
|
Kameru sataisuju vienkarši atradas 2 dažados failos
Auto fizika(1 failā) Speles dati(2 faila)
un kameras pozicija tika veidota 2 faila. visu pārliku uz otro un viss kārtībā
nekas neraustas/nelago tagad tikai domāju par kameras "Damping" itka biju izdomajis bet nestrada :D
public float MaxAttalums = 600.0f;
public float MinAttalums = 400.0f;
public float Attalums;
pie update meiiģiāju izveidot šadu formulu
Attalums = MinAttalums;
if(keyb.......))
{
Attalums =+0.1f;
}
if(Attalums >=MaxAttalums)
{
attalums= MaxAttalums
}
nospiežot šo taustiņu parādos virs mašinas jumta (jeb 0.0.0pozicija ja nemaldos ) izmeiģinājos visādi kkā nesanāk. |
|
Back to top |
|
|
serioussam909
Joined: 15 May 2006 Posts: 92
|
Posted: Sun Aug 15, 2010 1:18 am Post subject: |
|
Gan jau ka biji domāis šādi:
|
|
Back to top |
|
|
WhiteFalcon
Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Sun Aug 15, 2010 10:25 am Post subject: |
|
Meiģināju arī tā nekas neatšķīrās tikai pirmstam kamera bija uz jumta tagad ta ka minimalais attalums bet neaug Itka uzliku
Attalums -=20f; kamera attālinās bet tikai tos 20 vairāk nepieaug... + gribās lai smuki slīd itkā
Attalums -=20f*elapsed; //gametime..
bet tad vispar nekas nekustas |
|
Back to top |
|
|
janiksxxl
Joined: 29 Aug 2008 Posts: 101
|
Posted: Sun Aug 15, 2010 11:38 am Post subject: |
|
Varbūt muļķīgs jautājums, bet tā nospiestā poga retrigero update ik pēc kāda laika? _________________ Nav neatrisināmu problēmu, ir problēmas, kuru risinājums mums nepatīk! |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Aug 15, 2010 11:42 am Post subject: |
|
Hm, kameras damping... Tur jāveido manuprāt citādāk.
Ātrums, kurā tā pāriet uz jauno pozīciju, jāmaina atkarībā no attāluma vai tml. Tikai jāatceras, ka nedrīkst piešķirt jauno pozīciju kameras pozīcijai, kamerai pašai līdz tai jānonāk... _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|