View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Aug 26, 2010 2:19 pm Post subject: |
|
bubu wrote: | Mūsdienu konsolēm (PS3/xbox360) no threadiem vien iegūst lielu pārākumu par PC platformu. |
Nē, tu nesaprati.
Es biju domājis, ka konsolei nevajag tos threadus, kas ir domāti priekš PC. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Thu Aug 26, 2010 2:28 pm Post subject: |
|
Quote: | bitiem IR 3 stāvokļi. Patiesībā runa iet par bitu tranfering. |
Kā tad viņus sauc? "On", "Off", "F**ked up"? :D
Quote: | Kāpēc gan XBox 360 pietiek |
Kurš teica, ka pietiek? Cilvēkiem vēl joprojām visādi triki jālieto, lai iekļautos atmiņā. Bet gan jau viens no atvieglojumiem -varētu būt- tāds, ka apvienotās atmiņas un nespējas pazaudēt d3d device objektu dēļ nav jāglabā Managed tekstūras 2 atmiņās vienlaicīgi, varbūt arī nav jātaisa tik daudz kopijas, ja vajag ielādēt kādas tekstūras citu LOD versiju... _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Aug 26, 2010 2:44 pm Post subject: |
|
Es jau nez, ko bubu domāja ar 3 stāvokļiem. Varbūt kvantu biti?
Bet nu paskaidrošu sīkāk - spēles informācija uz konsoles diska glabājās savādāk, savādāk arī tā tiek lasīta un apstrādāta.
Bet kopā ņemot, ne uz viena datora nekad nevarēs dabūt stabilus 25 FPS. Tīri pat teorētiski tas nav iespējams. Iedomājies, ka pirmajos kadros ir tikai istaba, bet nākošajā jau vesela pilsēta. Kurš dators var to pavilkt?
Filma ir filma, viss saplūst jau no paša film_motion blura.
Viss, diskusija tiek slēgta. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
nokards
Joined: 11 Oct 2008 Posts: 41
|
Posted: Thu Aug 26, 2010 3:18 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: |
Bet kopā ņemot, ne uz viena datora nekad nevarēs dabūt stabilus 25 FPS.
|
Bill Gates wrote: |
640K ought to be enough for anybody. (1981)
|
Last edited by nokards on Thu Aug 26, 2010 3:21 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Thu Aug 26, 2010 3:19 pm Post subject: |
|
Quote: | Es jau nez, ko bubu domāja ar 3 stāvokļiem. Varbūt kvantu biti? |
No malas tas izskatās pēc "es jau nezinu, kas tas ir, bet es piekrītu"...
Quote: | Bet nu paskaidrošu sīkāk |
Kur tad paskaidrojums?
Quote: | Bet kopā ņemot, ne uz viena datora nekad nevarēs dabūt stabilus 25 FPS. |
Ar veselu skaitļu precizitāti un normāliem darbības apstākļiem tas ir iespējams...
Quote: | Iedomājies, ka pirmajos kadros ir tikai istaba, bet nākošajā jau vesela pilsēta. Kurš dators var to pavilkt? |
Vai es esmu vienīgais, kurš šo nesaprata pavisam? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Aug 26, 2010 3:34 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | No malas tas izskatās pēc "es jau nezinu, kas tas ir, bet es piekrītu"... |
Es nepiekrītu.
Quote: | Bet nu paskaidrošu sīkāk |
Sīkāk vietā vari likt "īsāk", "skaidrāk".
Quote: | Ar veselu skaitļu precizitāti un normāliem darbības apstākļiem tas ir iespējams... |
Nevar.
Quote: | Vai es esmu vienīgais, kurš šo nesaprata pavisam? |
Kas tur ko nesaprast? Parādi man mājas PC, kurš var norenderēt ar 25 FPS veselu pilsētu. Kāds tam sakars ar filmas 25 kadriem? Nu, pakustinam savu AI. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Aug 26, 2010 4:03 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: | Es jau nez, ko bubu domāja ar 3 stāvokļiem. Varbūt kvantu biti? |
Es mēdījos par tevi, ja nesaprati. Jo tu apgalvoji, ka tur (konsolē) viss ir savādāk. Bits = 1 vai 0. Un ja tur ir viss savādāk, tad es iefantazējos, ka tu iedomājies tur varbūt maģisku bitu ar trīs stāvokļiem.
Quote: | spēles informācija uz konsoles diska glabājās savādāk |
Tas ir kā? Tur viss glabājas bitos, kur katrā var ierakstīt 10 vērtības, vai kā? Kādas muļķīgbas tu mums te glvez?? Konsole tāds pats vien dators ir kā tavs PC. Lai arī cita arhitektūra varbūt (ARM, Cell), bet principi identiski tavam PC. Kas tur vēl savādāk? Zaļš ir zils un melns ir balts?
Quote: | Bet kopā ņemot, ne uz viena datora nekad nevarēs dabūt stabilus 25 FPS. |
Āmen. Edija vārds ir zelta likums mūsu ausīs. Neviens lai neiedrošinās tam nepiekrist. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Thu Aug 26, 2010 4:11 pm Post subject: |
|
Quote: | Sīkāk vietā vari likt "īsāk", "skaidrāk". |
Skaidrāk tas nebija...
Tev kādas problēmas dažus trijstūrus uzrenderēt ar stabiliem 25 FPS?
Quote: | Parādi man mājas PC, kurš var norenderēt ar 25 FPS veselu pilsētu. |
Atver googles attēlu meklētāju, ieraksti "city". Būs pat vairākas pilsētas.. ... kāds te vispār sakars ar pilsētām? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Thu Aug 26, 2010 9:31 pm Post subject: |
|
Right..pc tehnika bremze tik ljoti, ka 16ms laikaa(ja pienjem 60fps) nevar izpildit uzdevumu... |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Aug 27, 2010 7:29 am Post subject: |
|
Vakar sanāca būt ciemos un palūrēt PS2 darbībā ( pašam kaut kā nevelk vairs spēlītes dzenāt) un kaut ko atcerējos - tak konsolēm "by default" [ielāgojiet šo vārdu salikumu] nav cietais disks. Tātad informācijas pārraide no DVD-R->RAM<>CPU<>GPU ir mazliet savādāka. Te nav runa par bitu izskatu, bet informācijas veidu kā tā tiek padota.
Par to pilsētas renderēšanu - nu nesanāks jums ar dažiem trijstūriem veselu pilsētu uzcelt.
Un tas nozīmē - ka nevar parasts dators būt filmas aizvietotājs uz 25 FPS.
Tagad viss, punkts diskusijai! _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Aug 27, 2010 9:32 am Post subject: |
|
EDDY wrote: | Tātad informācijas pārraide no DVD-R->RAM<>CPU<>GPU ir mazliet savādāka. Te nav runa par bitu izskatu, bet informācijas veidu kā tā tiek padota. |
Kā tad !!savādāk!! tā tiek padota? Konsolē iekšā sēž pasta balodis, kas bitus nogādā no viena gala uz otra?
Jeb tomēr tur ir parasti vadi un pa tiem tiek sūtīti tieši tādi paši biti kā uz PC?
Jau kuro reizi tev saka - nerunā par lietām, par kurām nekā nesaproti (spider algoritmi, lol). |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Fri Aug 27, 2010 10:20 am Post subject: |
|
EDDY, speles tak no HDD ieksh RAM`a vai VRAM`a ielade vajadzigo informaciju ieladeshanas processa, nejau speles laikaa. Iznjemot specialus gadijumus, kad contentu streamo vai nepietiek rama. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Aug 27, 2010 10:33 am Post subject: |
|
Tenjou wrote: | EDDY, speles tak no HDD ieksh RAM`a vai VRAM`a ielade vajadzigo informaciju ieladeshanas processa, nejau speles laikaa. Iznjemot specialus gadijumus, kad contentu streamo vai nepietiek rama. |
Priekš PC. Bet nevis konsoles, kurai nav HDD.
Bubu, man apnicis tev skaidrot. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Aug 27, 2010 10:44 am Post subject: |
|
Un mums pārējiem apnicis censties saprast tavus brīnumus. |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Fri Aug 27, 2010 10:46 am Post subject: |
|
Da, kaut vai no CDR..vai ari tev loadingaa ir FPS svariigs? Un tici vai nee, no HDD atrak ieladee informaciju, nekaa no CDR vai DVDr .
Ideja ir tada, ka pofig no kaa ieladee, tas nemaina FPSu. |
|
Back to top |
|
|
|