View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
WhiteFalcon

Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Thu Oct 07, 2010 5:31 pm Post subject: 3 Dimensijoālu objektu centrs |
|
Sveiki. Nevaru saprast kā lai uzliek 3d objektam svadaku centru jo modelejot bija 1 liels modelis,pectam sadaliju un katram ir savs cetrs bet kā lai nomainu jo rotējot viņš rotē no 0 pozicijas(jeb kopeja objekta Pozicijas)
Code: | Effekti.World = transforms2[mesh.ParentBone.Index] *Matrix.CreateRotationY(WheelRRot) *pasaule; |
kā lai tur iesturpina jauno centru ?  |
|
Back to top |
|
 |
serioussam909
Joined: 15 May 2006 Posts: 92
|
Posted: Thu Oct 07, 2010 7:33 pm Post subject: |
|
Papildus kods arī noderētu... |
|
Back to top |
|
 |
WhiteFalcon

Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Thu Oct 07, 2010 7:51 pm Post subject: |
|
Kādu kodu tu vēlies dzirdēt ? vnk velos pagreizt objektu bet gribu lai viņu var pagriezt no centra(kuru nosaku es) nevis 3D programma. |
|
Back to top |
|
 |
snake5 Indago dalībnieks

Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Thu Oct 07, 2010 8:02 pm Post subject: |
|
Centru uzstāda, pārbīdot objektu par apgriezto centra vektoru. Pēc rotācijas var pārbīdīt par centra vektoru, lai centrs būtu mainīts tikai rotācijai. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
 |
WhiteFalcon

Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Thu Oct 07, 2010 9:51 pm Post subject: |
|
ta nu gan skaidri pateici
Quote: | Centru uzstāda, pārbīdot objektu par apgriezto centra vektoru. Pēc rotācijas var pārbīdīt par centra vektoru, lai centrs būtu mainīts tikai rotācijai. |
pa apgreizto centra vektoru kuru nemaz nezinu
tagad ir a variants. |
|
Back to top |
|
 |
serioussam909
Joined: 15 May 2006 Posts: 92
|
Posted: Thu Oct 07, 2010 10:13 pm Post subject: |
|
Apgrieztais centra vektors noteikti domāts Vector3 objekts - attālums no esošā centra līdz vēlamajam. |
|
Back to top |
|
 |
snake5 Indago dalībnieks

Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Oct 08, 2010 5:32 am Post subject: |
|
Apgrieztais centra vektors bija domāts tuvu tam, ko pateici, tikai - apgriezts. Kodā - ar mīnusa zīmi priekšā. No vēlamā centra (modeļa telpā) uz esošo (0,0,0).
Ceru, ka šis pieticīgais zīmējums palīdzēs saprast...
 _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
 |
WhiteFalcon

Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Fri Oct 08, 2010 4:11 pm Post subject: |
|
to ta es itkā saprtou bet jautājms jau bija kā viņu uzstādit. nav jau ka 2d spraitiem kam noradi speciālo centra vektoru un miers new Vector2(sprite.width,sprite.height);
Nepieciešaā rotācija ir uz Y ass |
|
Back to top |
|
 |
snake5 Indago dalībnieks

Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Oct 08, 2010 4:29 pm Post subject: |
|
Ar transformāciju matricām jāuzstāda.
http://en.wikipedia.org/wiki/Translation_(geometry)
Meklē pēc nosaukuma līdzīgu matricas veidošanas funkciju. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
 |
|