dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

BirdsTheGame
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Indago 2004
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Thu Nov 11, 2004 9:37 pm    Post subject:

Nu ja, tad tas ir tas pats ko es domaaju, nezinu pat ko iesaakt, jaameklee infa netaa Smile, burties cauri lua kodam laikam ir bezceriigi.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Thu Nov 11, 2004 11:09 pm    Post subject:

OK, hobitz, naakamaas suudziibas - grafiskie gljuki vietaam palikushi ar baltaam liinijaam zem tekstuuraam un vertikaalu raustiishanos saakumaa [pirms ieshanas]. Plus, regulaari met laukaa restarteejot leveli, bet nu tas tev laikam pasham zinaams.

Bet pats ljaunaakais - tikliidz es izpildu kvestu nr.1 [60 sekunzhu survival] ar dziiviibaam 100, putnu daudzums kljuust vienkaarshi milziigs. Es juutu veelmi paediteet skriptu failus, jo taa vairs nav speele bet haotiska [un drausi iisa] pogu spaidiishana, jo kontroles tomeer kustiibas+shaushanai nav taas labaakaas. Putni tur ir vesela varza un tik peekshnji, ka...nu imo tas nav pareizi, so, tas vareetu buut dizaina bugs. Taa tachu galu galaa ir speele un es gribu zinaat, kas notiks taalaak, bet, ja es 1 sekundes laikaa zaudeeju 90 dziiviibas..nu bljaaviens, tas nekam neder. Pirmaa kvesta laikaa putnu uzbrukumu intensitaate ir optimaala, bet tas, kas saakas peec tam - nu tas ir par traku. Pieskaitot save/load fiichas truukumu taa pamatiigi tiek atsista veelme speeleet atkal[lai gan vide, storijs fascinee]. Liidz ar to - tas jau ir nopietni un es iesaku ruupiigi paarskatiit sho jautaajumu.

EDIT: Nu visp. tas attiecas uz bises dabūšanas gadījumu - es nepaspēju i ne paņemt bisi, kad mani noklāj putni. Iešana pēc aptieciņas ir pat ok - tīri jauka atšaudīšanās, lai gan arī te ir problēmas - putni neuzbrūk, ja esi pietiekami tuvu malai:), viņiem grūti pikēt. Varbūt paredzi divas dažādas, pretējos virzienos lidojošas putnu varzas?
Plus, galvenā nelaime ir nevis putnu daudzums, bet gan to spēks - tie noņem par daudz HP. Nejēdzīgi daudz. IMO jāuzliek krietni mazāk. Plus, man šķiet, ka vajag, lai pielidojuši viņi nevis lidotu atkal prom, bet plivinātos apkārt [jauna animācija, jā es zinu, bet...] un kamēr tu viņus nenovāc, tikmēr izdara konstantu bet mazu damagi. Tas vairāk iederēsies spēles stilistikā, jo putni nav nekādi briesmoņi, kas veikli var novākt cilvēku, viņi to drīzāk nomoka, ielencot milzīgā ņudzošā pūli. Plus, vajadzētu, lai pēc šāviena pūlis pajūk malā [bailēs] dodot dzīvībai svarīgo laiku atkal atsākt atšaudi. Tātad - mazāku putnu damagi un citu uzbrukuma tipu, plus pretējos virzienos lidojošas zvēraiņu strāvas. Plus, neaizmirsti arī visas cut-scenes padarīt skipojamas kaut vai ar key-board eventu, citaadi kaitina katrreiz wachot kaa to puisi putninji apstrādā.

PS:
ieteikumi:

  • izveido kontrolju setupa iespeeju;
  • noņem paātrinātās skriešanas fīču [D+RMB], izskatās neiederīgi un bojā gaisotni;
  • skriešanu organizē savādāk - 'A' pa kreisi, 'D' pa labi vai RMB hold un kursorsa virzienā, tas kas tur ir tagad ir vienkaarshi biedeejoshi, ljoti gruuti speeleet;
  • ja iespējams, ievies AdrenalineRush fiichu - nospiežot taustiņu uz laiku ieslēdzas slomo kā Maxī. Tam nevajadzētu būt tik grūti[atkarībā no koda organizācijas, tas būtu vienkārši viens jauns koeficients, kas modificēt animu un pārvietošanās ātrumu], katrā ziņā vieglāk kā atrast memory leakus, bet tas būtiski - IMO - uzlabotu geimpleju, jo tad es varētu arī visai milzīgas putnu varzas apšaut diezgan patīkamā stilā].
  • kāpēc logu animācija ir raustīta? Ekonomēji uz freimu rēķina? Pretēji nostrādātajam statiskajam dizainam animāciju kvalitāte nedaudz apbēdina...imo tur derētu visi 25 kadri sekundē gan logam, gan dzhekam uz trepēm [lai gan tas vēl plus mīnus ok].
  • paspēlējies ar kustīgo charu x ātrumu un animācijas fps citādi šobrīd abi drīzāk slīd kā iet. IMO var tomēr atrast nedaudz labākas abu šo lielumu vērtības.

Tie ir daži mani subjektīvi ieteikumi, jeb kā es pats darītu. Tu, protams, esi developeris un vari rīkoties kā vēlies, bet es riktīgi gribu spēli endžojot, sou, būtu priecīgs par kaut ko tādu augstāk aprakstītu, jo vairāk tamdēļ, ka tam nevajadzētu būt nekam pārāk sarežģītam.
PS2:
Kas ar to LUA? Es safanojos un jau gribēju savā projektā tādu izmantot, bet redzot problēmas noraustījos...kas tur īsti ir? Man likās LUA ir tā jaudīgākā no pieejamajām.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Thu Nov 11, 2004 11:50 pm    Post subject:

Man tikko radaas infinite-loop sajuuta, nez kaapeec?
Nu labi vissu peec kaartas.

- Par nelielo dzjekinja raustiisanos saakumaa zinu, salaboshu.

- Baltaas liinijas, konkreeti zem kuraam tekstuuraam?

- Tas baisais putnu daudzums gan ir diivains, es nezinu, vai citiem arii taa bija? varbuut tu vari nonjemt skreensotu tai briidii un atsuutiit man? Pagruuti iedomaaties, tas notiek briidii kad tas uzdevums izpildits un ir jaaskrien peec healthpakas?

- Par save/load padomashu, tehnologiski taas itkaa ir iespeejams, bet liimenis arii nav tik garsh lai to vajadzeetu. Vienkaarshi tev tur tas haoss rodas neplaanoti, buutiiba iziet liimeni nav nemaz ti sarezgiti.

- Paatrinaataa skrieshana nemaz nebija iecereeta, pats es vinju pamaniiju tikai nesen, netiishaam, to arii aizvaakshu.

- Slomo varbuut vairaak kaada darbiigaakaa speele nodereetu, vispaar kas tev tur iisti notiek ? Smile, tik intensiiva ekshana tur nemaz nav, laikam tad tomeer skripts nobruuk.

- Logu animaacija, saakumaa nesapratu, kaadi logi, nu ja LOGI, tu jau redzi cik atminjas tas viss kopaa aiznjem, taa ka man sirdsapzinja vienkaarshi neatlaava taisiit tga failus ar alfa kanaalu lielaakus par 1.5 mb
Nu bet tagad jau vienalga, virtuaalaa atminja tik un taa tiek eesta tad nav probleemu uztaisiit logus ar 30kadriem sekundee. :)

- Charu aatrms, oki, pietjuuneeshu.

Nu kas luai par vainu, nezinu. Nobruuuk kaut kaada funkcija kas saistiita ar stringiem, vienreiz izdeva kljuudu par atminjas nepietiekamiibu, ta kaa varbuut atminjas alokaacija nenotiek taa kaa vajadzeetu, tieshaam gruuti pateikt. Iespeejams mana kljuuda kaut kur ir pielaista.
Attieciibaa uz LUu kaa taadu, miinuss ir vinjas beisikveidiigaa sintakse. Tagad cik ir redzeets ir arii citas labas skriptu biblioteekas speeleem, kas tuvaakas c valodai.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 12:09 am    Post subject:

Quote:

- Baltaas liinijas, konkreeti zem kuraam tekstuuraam?


Jaunajā versijā nu jau laikam vairs tikai zem slīdošā HOB logo [pašā sākumā].

Quote:

- Tas baisais putnu daudzums gan ir diivains, es nezinu, vai citiem arii taa bija? varbuut tu vari nonjemt skreensotu tai briidii un atsuutiit man? Pagruuti iedomaaties, tas notiek briidii kad tas uzdevums izpildits un ir jaaskrien peec healthpakas?
- Slomo varbuut vairaak kaada darbiigaakaa speele nodereetu, vispaar kas tev tur iisti notiek ? icon_smile.gif, tik intensiiva ekshana tur nemaz nav, laikam tad tomeer skripts nobruuk.

Nu, visa nelaime varbūt ir haotiskajās kontrolēs, kas neļauj izpausties run&shoot normālā, bet visā visumā tas ir kaitinoši - tiklīdz to džeku putni piebeidz, to sāk nākt vairāk. Skaidrs, ka ar bisi jamos var apšaut vieglāk, bet, pie joda, es i uz 2 vai 3 uzspiest nepagūstu, kur nu vēl atvērt inventoriju vai saprast kas un kur man tagad ir. Kā jau teicu, IMO, putni ir pārāk spēcīgi. BTW, vēl viena lieta - ja man uzkrīt jau BEIGTS putns, tam mani nevajadzētu nogalināt, ne tā? [but, well, it does!]
Teiksim tā - nokārto kontroli un tad es palamāšos konkrētāk.
Quote:
- Logu animaacija, saakumaa nesapratu, kaadi logi, nu ja LOGI, tu jau redzi cik atminjas tas viss kopaa aiznjem, taa ka man sirdsapzinja vienkaarshi neatlaava taisiit tga failus ar alfa kanaalu lielaakus par 1.5 mb

Eee...bet..ee, no offence, šai problēmai būtu jābūt risināmai..kaut vai, es nez, neizmantojot alfa blendu? Nosūtot jau nedaudz apstrādātu attēlu, kas ir pliks RGB bitmaps būtībā tikai izskatās kā blendēts?
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 12:12 am    Post subject:

REPLAY TO EDIT:
Nu taa uzreiz vajadzeeja teikt, tur ir apmeeram taa ka tad kad tu skrien atpakalj pie bisses, putni tiek padoti taadaam kaa porcijaam (nezinu, vai tas straadaa?) un starp shiem nelielajiem caurumiem gaisaa var skriet, paareejo laiku pietupjoties, un kad dabon bissi intensiivaa padeve tiek aptureeta, vajag tikai pacietiibu.
Par otro dalju vissumaa akcepts, tas ir iespeejams Wink. Par to putnu pikeeshanu, Hickoka filmaa bija taads moments kad divi snaiperputni eleganti noknieba viiru bendziintankaa, loti liidziigi tam kaa tas notiek sheit. Attieciibaa uz lidoshanu uz dazaadaam pussem nepiekritiishu, ja to vajag tad tikai minimaali no otras pusses (dazi putni), jo itkaa sizetiski vinji naak aptuveni no vienas vietas un taapeec galvenais varonis netieshi dodasa uz vietu no kutrienes vinji lido, tas taa, idejisji, shajaa liimenii tas veel nav redzams.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 12:21 am    Post subject:

Kamazs wrote:
... tiklīdz to džeku putni piebeidz, to sāk nākt vairāk. Skaidrs, ka ar bisi jamos var apšaut vieglāk, bet, pie joda, es i uz 2 vai 3 uzspiest nepagūstu, kur nu vēl atvērt inventoriju vai saprast kas un kur man tagad ir...


Pameegini pietupties :roll:

Labi hit pointus paarskatiishu, kriitoshais putns tieshaam noeed par daudz.Kaut gan no otras pusses, taa naturaali ja uzkriit uz galvas ... aghhh.

Par atminjas optimizaaciju domaashu, patiesiibaa taa ir pirmaa lieta kuru vajadzeetu tiiri principiaali atrisinaat.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 12:22 am    Post subject:

Nez, arī dabūnot šauteni es nejūtos kings - pa reizēm nāk veseli pieci un tos nevar vnk pagūt apšaut. Bet nu ok, lai jau nu tā būtu praktikas lieta. Un pie šautenes šoreiz veikli es tiku, jo iegadījos tajā cut-scēnā[palīdzēju džekam atšaudīties]:) kaut kāda buga dēļ.

Par plūsmām - nu ok, lai būtu, bet nu daži, kas met riņķī gan varētu būt.
Par pikēšanu - to var droši atstāt, bet ne kā vienīgo un primāro putnu uzbrukumu. Varētu būt gan pikējošie, gan pluinošie gan varbūt vēl kādi [izbēguši strausi, pazemputni?:D katrā ziņā cilvēkam ir iespēja tēmēt uz leju..]

EDIT: Un, veel viena lieta, ko piemirsu pateikt - main menu vajag nedaudz dinamikas ieviest. Piemēram, televīzorā tā tekstūra - "švīkas" patiešām švīkst [imo viegli uztaisīt], plus ik pa brīdim noslīd vertikāla blendēta josla [kā vecās kinofilmās]. Būtu jauks efekts. Un tur kur tās sārtās debesis un ēku silueti ļoti iederētos daudz mazu putnu siluetiņu, kas kaut vai nekustīgi [tātad bez animācijas] planē. Ar to pietiktu, lai fīlingu uzbūstotu pavisam augstu.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons


Last edited by Kamazs on Fri Nov 12, 2004 12:34 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 12:33 am    Post subject:

Bet nav jau nemaz jaaapshauj vissi kas uzbruuk, tur vienkaarshi nav uzstaadiits taads uzdevums. Shauj tikai cik nepieciesams funam un missijai.

Un, komon, kaadi pazemputni.
Fantasy virziens man liekas te buutu totaali nevietaa.
Driizaak teemeesaana horizontaali/uzleju bija paredzeeta cilveeku pretiniekiem.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 12:50 am    Post subject:

REPLAY TO EDIT [again]:
Sviikas televizoraa bija jau iecereetas, bet taa ka taa nebija saapiigaakaa vieta taapeec netika uztaisiita, bet tagad noteikti buus.

Quote:
Ar to pietiktu, lai fīlingu uzbūstotu pavisam augstu.

Celsh uz perfektu produktu!?
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 9:00 am    Post subject:

Quote:
Quote:

Ar to pietiktu, lai fīlingu uzbūstotu pavisam augstu.


Celsh uz perfektu produktu!?

Sīkumi, kuru ieviešana [teorētiski] neprasa pārāk lielas pūles, bet ļoti pozitīvi atsaucas uz kopējo rezultātu. Tas tak zināms, ka detaļās ir spēks. NU es jau neko nekomandēju/nepieprasu, esmu tikai vienkāršs, parasts pleijeris, kurš grib šitādu brīnumu spēlēt ar maksimālu baudu, sou, izsaka savu necilo viedokli. Es labi zinu, kāda ir sajūta saņemt kritiku par saviem darbiem, kaut vai konstrtuktīvu un tāpat vien es to nedarītu:).

Un dinamiskie menu atstāj abu iespaidu uz projekta seju kopumā, kvalitatīvas animācijas tieši tāpat rada profesionalitātes iespaidu. Tavs intro ir ļoti labs, dizains ir lielisks, grēks to neizmantot/nepielabot.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
ra001
Site Admin
Site Admin


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 452
Location: Latvija

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 11:48 am    Post subject:

Un tam visam pāri Pink Floid. Tāpēc vien bōnuss.
Priekš manis spēle par grūtu un tāpēc nēsmu ticis līdz aptieciņai, apnika katru reizi sākt no jauna...
Bet tā labs gameuks, man nav nekaadu raustīšanos vai bermžu, viss strādā perfekti.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 5:42 pm    Post subject:

Ta nee Kamaz, ar kritiku nav probleemu, es ljoti labi zinu ka perfekts mans izstradaajums nav, un dalja no izteiktajaam idejaam jau bija zinaama, otra dalja savukaart buus ljoti noderiiga.

Hehe, tomeer kaads pamaniija pinkfloid.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
ra001
Site Admin
Site Admin


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 452
Location: Latvija

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 6:08 pm    Post subject:

Nuu kaut ko taadu nepamaniit ))) Man miiljakaa grupa
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Eatme



Joined: 18 Jan 2003
Posts: 83
Location: Ventspils

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 6:51 pm    Post subject:

a kaa ir ar autortiesiibaam? kas tur iisti ir ar muuziku? ko vispaar driikst a ko nedriikst likt iekshaa?
P.S. sorry par oftopiku
_________________
Don't argue with a fool. He'll drag You to his own level and beat with experience.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Guest






PostPosted: Fri Nov 12, 2004 7:39 pm    Post subject:

Da bezmaksas gamiem neviens tur nekaa nekasiisies
Back to top
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Indago 2004 All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 3 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group