dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Paradise Island/Paradiizes Sala
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Indago 2004
View previous topic :: View next topic  
Author Message
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Aug 16, 2004 9:09 pm    Post subject:

Ehh, baigas chakars mums te tagad ar DC++, taapee ta noshaareet nevaru. Varat pamekleet Dreamscape (laikam version 2) ir tas plugs. Bet driiz gan jau es atradiishu, kur vinju(~80 MB) nolikt, lai tiekat klaat. Man pagaidaam nav taads web space nekur pieejams...
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Mon Aug 16, 2004 9:38 pm    Post subject:

Varbuut ar tevi privaataa kaartaa var sarunaat? Par vietu kaut ko vareetu izdomaat, bet skiet seit nau tavs epasts!
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Aug 16, 2004 9:44 pm    Post subject:

Tagad emailam buutu jaabuut (biju aizmirsis ielikt kjeksiiti pie "always show email"), tuuliit tev PM aizsuutiishu...
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Aug 16, 2004 9:52 pm    Post subject:

Check ya' PM
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Mon Aug 16, 2004 9:58 pm    Post subject:

Aizgaaja, paldiesinj!
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Aug 16, 2004 10:06 pm    Post subject:

Razz

Ja kaadam veel vajag, private varam sarunaat, pagaidaam nav veida kaa publiski nodot varu...
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Aug 23, 2004 7:07 pm    Post subject:

Nu tad taa - projekts paslaik diezgan "leeni" kustaas uz priekshu. Iemesls - art's atpaliek no programmeeshanas, vieniigaa artista aiznjemtiibas deelj...

Ja kaads vareetu izpaliidzeet ar low poly modeleeshanu un textureeshanu, luudzu PM or E-mail me. Vieniigaa atliidziiba, ko varu soliit - vaards creditos, jo, kaa redzams - projekts nekomerciaals.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
dzagernauts



Joined: 15 Aug 2004
Posts: 5
Location: Kuldiga

PostPosted: Sat Sep 11, 2004 2:41 pm    Post subject:

Bet paklau, tu nevaretu pastastit ka tu dabuji tik realas putas? Es izmeklejos pa visu netu un neatradu pilnigi nekadu info par to ka varetu aprekjinat tas putas.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Sep 11, 2004 10:49 pm    Post subject:

Tas jau te tika stāstīts.
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Sep 12, 2004 6:53 pm    Post subject:

Ok, lai ieviestu mazliet vairaak skaidriibas te buus kods, kurs izsauc visas svariigaakaas funkcijas putu gjenereereshanas briidii.

Code:

void classFoam::CalcAllFoamStuff()
{
FindTriVertCount();               //atrod tos zemes 3stuurus, kuri veidos putu
CreateTriVertLists();             //liiniju(kuriem viens vertex ir virs otrs zem
                                          //uudens liimenja) un saglabaa tos kaa nu
                                          //jau putu triistuurus

SetWaterVertsToWaterHeight(); //tos vertexus, kuri ir zem uudens
                                              //noliek uudens liimenii

MoveOverWaterVertsFromUnderWaterNeibhours(0.25f);
MoveUnderWaterVertsFromOverWaterNeibhours(0.25f);
MoveUnderWaterVertsToUnderWaterNeibhours(1.0f);
MoveOverWaterVertsToOverWaterNeibhours(1.0f);
MoveUnderWaterVertsToUnderWaterNeibhours(1.0f);
MoveOverWaterVertsToOverWaterNeibhours(1.0f);
/*skaitlis noziimee cik lielu weightu pieskirt pasham vertexam saliidzinaajumaa ar kaiminjiem*/

FixTerrainFoamCollisions(); /*iet cauri visiem putu edge'iem un labo vertexu poziiicijas (paceljot mazliet uz augshu), ja tie saduraas ar zemi*/
GenerateTexCoords(); /*gjeneree tex coordus*/
}


Tex coordu gjeneraacija notiek sekojoshi:

1. saak no viena virs uudens vert'a un iet cauri visiem virs uudens kaiminjiem, U koordinaatei pieskaitot veertiibu attieciigi attaalumam, cik taalu ir kaimins, bet V pieskirot koeficientu, kurs peec tam tiks izmantots koordinaatas apreekinaashanaa peec laika un shii koeficienta summas siinusa
2. saak no viena zem uudens vert'a un iet cauri visiem zem uudens kaiminjiem, U koordinaatei pieskaitot veertiibu attieciigi attaalumam, cik taalu ir kaimins, bet V pieskirot taadu koeficientu, kaads ir tuvaakajam virs uudens vertam.
Katrai salai vienaa vietaa putu rinkjim ir UV errori (kur aplis apejot apkaart salai saduraas ar saakumvertexu) to naakas labot ar roku.

Nu taads nu tas algoritms - vienkaarshs un paleens, neuniversaals, bet neko labaaku nevareeju izdomaat, vismas tik ilgi, kameer buus jaacinaas ar ieklaushanos terminjos. Jaaizvairaas no daudziem specialiem gadiijumiem taisot heightmapu, bet ja visu izdara pareizi rezultaats ir neslikts.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sat Oct 09, 2004 4:53 pm    Post subject:

Veel mazliet WIP screeni - pirmais monstru veids -zirneklis nu pilniibaa pabeigts :)





Veel viena laba/slikta zinja ir, ka es dabuuju vienu darbinju kaa programmeetaajs, un nevareeshu vairs visu dienu/nakti veltiit Paradiizes Salai Sad Bet izskataas, ka tik un taa paguusim uz indago, jo programmeeshanas zinjaa viss jau gandriiz gatavs un maakslinieki nu jau pieteikushies pietiekami Wink
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sat Oct 09, 2004 7:37 pm    Post subject:

Labi, te veel viena versija testeeshanai:

ftp://a:a@213.180.121.122/paradiseisle.zip (50.2 MB) Not available anymore...

tikai, atkal, luudzu, lai nenonak ne-developeru rokaas un neizraisa sliktu pirmo iespaidu, kaa arii vispaar taalaak neizplatiit :)

tikai shoreiz luudzu notesteejiet un pasakiet:
1) kaac fps (pirmajaa liimenii, jo paareejie takaa veel nav Smile un showfps iesleedz ar F9)
2) kaac kompis (pameeginiet, luudzu uz peec iespeejas vecaakaa un sliktaakaa jums pieejamaa, lai es vareetu zinaat minimum requirement prieksh labas paspeeleeshanas, kaa arii pasakiet, kuru windows lietojat)
3) uz kaadiem settingiem speeleejaat (luudzu esiet konkreetaaki par default, jo default settingi mainaas atkariibaa no juusu hardware)

P.S. hosteeju uz sava kompja, taapeec var buut, ka nebuushu visu laiku online, ja nets atsleegsies utt.

P.P.S. interesanti 4iiti - "god", bez kura pagaidaam nevar izdziivot, kaa arii "hurt" un "fight" kombinaacija, kas piespiez monstrus kauties savaa starpaa, ja kaads kaadam netiishaam traapa Smile
_________________


Last edited by GiGa on Mon Oct 11, 2004 10:45 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sat Oct 09, 2004 9:20 pm    Post subject:

3 downloadi, 1.5h pagaajushas un neviena atbilde ? Luudzu uzrakstiet savus rezultatus, ja esat pameginaajushi demo! Shitas ir tieshaam svariigi! Smile
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Sat Oct 09, 2004 10:10 pm    Post subject:

Heh, iechekoju.
a)61-60 uz jebkuriem settingiem;
b)mans diezgan vecs, bet laikam ne tik vecs:) - AMD 1600 XP GF4Ti4200 128MB, 512 DDR[266];
c) resoluucija: max kaada man tika piedaavaata - 1280x1024x32;
terr: MultiText;
static light: on
foam: on
text filter: L_MIPMAP_L
LOD: 100
Weap: simp
wat: txt
dynlight: on
Lang: lv
particles: on
Start: yes

Baigi aatri noshauj :(, nevar pat FPS iechekot :). Naakamreiz iemet mazaak monstrinju, kad dod testeet.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Oct 10, 2004 8:24 am    Post subject:

God mode is your friend Smile
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Indago 2004 All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 4 of 9

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group