|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Sun Oct 10, 2004 11:10 am Post subject: |
|
kaste:AMD 1900 XP, 512 DDR(400), GF4MX440
Speeles konfigs laikam taads pats kaa Kamazam.
fpsi:
800x600x32 - stabili 60-61
1280x1024x32 - 40-45
1600x1200x32 - 27-30
ar taadu videokarti kaa man rezultaati vareeja buut arii sliktaaki [;, baigi normaali.
Gribeeji zinaat par peec iespeejas vecaaku mashiinu? Luudzu: ar TNT2 | AMD 800mhz, neiet, prassa kubemapus. (;
Un veel viena piebilde, taustinju konfigaa jau defaultaa ieliec WASD, savaadaak slinkajiem un izlutinaatajiem geimeriemm paarkonfigureesana var arii nepatikt. |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Sun Oct 10, 2004 11:27 am Post subject: |
|
Ah, aizmirsu vienu lietu pateikt. Menuhaas fpsi ir taadi pashi kaa speelee, kaads tam iemesls? Peec idejas jau vajadzeetu buut vairaak jo tiek rendereets tikai 2d, vai arii tev tur ir fpsu limitaacija uzlikta? |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Oct 10, 2004 11:59 am Post subject: |
|
Hmm, baigi jociigi, ka menu fps ir taads pats kaa speelee, nekaada limitaacija nav uzlikta : man menu iet uz ~1000 fps. Baigi jociigi. (varbuut uz taas video kartes sanaak tieshi fill-rate limitaacija? it kaa jau nevajadzeetu buut )
Par TNT2 | AMD 800mhz hmm, arii jociig, ka neiet.
1) man draugam gaaja uz P2 450, GF2
2) jociigi ka prasa cube mapus!!! tu kaa dariiji? atzipoji uz labaaka kompja un tad paarkopeeji jau atzipotu uz TNT2 | AMD 800mhz ? Pameegini atzipo pa tiesho uz TNT2 | AMD 800mhz un tad vajadzeetu pat tur aiziet. _________________
|
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Sun Oct 10, 2004 12:03 pm Post subject: |
|
Man laikam ir Vsync ineiblots vai monis nevelk savaadaakaa izshkjirstspeejaa/frekvencee, GiGas skriinos FPS ir bik lielaaks.. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Oct 10, 2004 12:05 pm Post subject: |
|
Nu ja fps turaas tieshi uz 60-61 tad taa ir ziime, ka tieshaam ir Vsync... _________________
|
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Sun Oct 10, 2004 12:21 pm Post subject: |
|
GiGa wrote: | Pameegini atzipo pa tiesho uz TNT2 | AMD 800mhz un tad vajadzeetu pat tur aiziet. |
Tagad tika izdots pazinojums: Can't create glDrawRangeElements function, Exit!
Menuhas fps ir stabili 60, lakam tomeer vsync, vislabaak ieliec opcijaas iespeeju vinju atsleegt. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Oct 10, 2004 12:26 pm Post subject: |
|
Ehh, TNT2 laikam nav lemts Mosh uztaisiishu, lai var iztikt arii bez glDrawRangeElements, ja nebuus, aizvietoshu ar glDrawElements. Par vsync - pashaa speelee to lietu nemaz neaiztieku. Kas tev staav video kartes settingos, tas buus arii speelee. _________________
|
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Sun Oct 10, 2004 12:30 pm Post subject: |
|
Es savaa speelee izsleedzu vsyncu jau programmiski un ieguvu pamatiigu fpsu pieaugumu, bet tas vairaak uz 2d attiecas varbuut 3d buutu savaadaak. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Oct 10, 2004 1:26 pm Post subject: |
|
Labi, labi glDrawRangeElements probu jau sataisiiju, tuuliit kjeros klaat pie Vsync :)
P.S. Nu jau ari vsync straadaa _________________
|
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 12:57 pm Post subject: |
|
Gig, man taads zinkaariibas jautaajums, monstri arii buus normaalmapeeti vai arii tikai ierochi? |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 1:23 pm Post subject: |
|
Tikai ierochi gan Tur viss buus standarta OGL lietas, tikai ierochi un uudens buus pixel shadeets (nu un blendeetaa terrain mode).
Shitas projekts veel nav tas, kur liekos uz visiem 100% aaraa. Iisteniibaa shitaa speele ir pirmaa programma(varbuut pirms tam bija kaads mazs tests, neatminos), kur vispaar njeemos ar normaal mapeem, taapeec saakuma ieplaanoju normal mapes tikai ierochiem, lai nelektu augstaak par galvu. Kad pabeigshu plaanu, domaashu par dazaadaam extraam, bet taakaa tas vareetu buut kaadu dienu/divas pirms terminja tad visdriizaak, ka nebuus.
Un arii tas, ka viens no pamatiem shai speeleei ir - jaabuut "masu" ciinjaam (pagaidaam ~10-20 pretinieki ir vienmeer skataa), tad iipasha detalizaacija monstriem bija viena no pirmajaam lietaam, ko atmetu. _________________
|
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 2:05 pm Post subject: |
|
A, un veel tajaa pashaa adresee: ftp://a:a@213.180.121.122/paradiseisle.zip
nu var ie4ekot veel jaunaaku versiju. Te pirmais liimenis nu jau skaitaas pabeigts (nu veel nav dazas textuuras/modelji bet taads vinsh apmeeram buus galeejaa variantaa) un es gribetu dzirdeet juusu viedokli par normaals/viegls/gruuts...
@Hobitz: pameegini nu ko teiks tavs TNT2 | AMD 800 itkaa buutu jaiet, tikai settingus uzliec arii piemeerotus taadam "vecam onkuliitim" _________________
|
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 4:19 pm Post subject: |
|
Uz veciisha palaist izdevaas un taa pati par sevi jau ir laba zinja, konfigs protams pats minimaalaakais kaads vien bija iespeejams. Nemeeriiju fpsus, netureeja nervi ilgaak darbinaat, uz aci skaitot kaadi 5-10, ne vairaak. Un kaada bija kvalitaate tu jau droshi vien vari iedomaaties .
Interesanti tikai viena lieta, savulaik uz taa pasha veciisha diezgan normaali gainjaaju botus gan Q3 gan UT, un pietam pie attieciiga configa kvalitaate/fpsi bija sameeraa neslikti, cik zveeriigi tad vinji bija nooptimizeejushi to vissu lai to panaaktu ??!!
Oki, attieciibaa uz geimpleju, hehe, uzliekam kiegeli un back taustinja, otru kiegeli uz fire taustinja, un uz priekshu, vai arii uz atpakalju , nu vienalga, pret zirnekljiem taa laikam ir ideaalaakaa taktika. Gruutuma pakaape normaala, varbuut nedaudz par ilgu jaaspeelee pirmajam liimenim vai arii vienkaarshi prasaas lielaaku daudzveidiibu. Iespeejams tur arii ir taa lieta ka kaut kaa diezgan aatri piegriezaas saut uz vieniem un tiem pashiem zirnekljiem, gruuti pat pateikt kaapeec, crimsonlandaa it kaa taada pat sheema darbojaas, iespeejams dziiviibu monstriem vareetu mazaaku un monstru skaitu lielaaku, tad buutu lielaaka dinamika, un borinng-faktors nerastos .
Un attieciibaa uz to ka taa lielaa meeraa ir arkaade pietruukst kaut kaada arkaadiskuma darbiibaa, kraasnju specefektu (kaut vai vairaak asinju paartiklju), liela meeroga spraadzieni kas bija crimsonlandaa, nu vienvaardsakot vissu laiku sekko taada baigaa nopietniibas sajuuta, truukst viegluma un jautriibas tieshi geimplejaa un nedaudz arii grafikaa.
Nu aptuveni taa, ienaaks veel kaut kas praataa, uzrakstiishu. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 4:44 pm Post subject: |
|
Jaa, vienmulji ir gan... domaajams vairaak monstru veidi kas shaus ar rakjeteem & stuff kliedees to, bet pagaidaam ir kaa ir... tagad pameeginaashu 2x mazaak health monstriem bet pashus 2x vairaak.. pastiishos kaa buus... _________________
|
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 4:53 pm Post subject: |
|
Uhh, tikko pameeginaaju speeleet peec sheemas
Quote: |
uzliekam kiegeli un back taustinja, otru kiegeli uz fire taustinja, un uz priekshu, vai arii uz atpakalju
|
tad speeleet tieshaam ir pretiigi... jaaizdomaa kaukas lai taa nevareetu dariit... _________________
|
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|