dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Paradise Island/Paradiizes Sala
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Indago 2004
View previous topic :: View next topic  
Author Message
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 4:23 pm    Post subject: Paradise Island/Paradiizes Sala

Nu tad taa, te buus mazliet par manu demo indago.

3D Arcade/Shooter/Action. Kaa jau virsraksts liecina, buus iespeeja izveeleeties lat/eng valodas. Galvenaa doma bija cooliigs shuuteris, bez iipasha story. Kaa arii, lai tas buutu grafiski atbilstoshs muusdienu iespeejaam, bet ietu arii uz vecaakiem kompjiem (taapeec dazas lietas, ko vareeja uztaisiit nebuus, bet manliekas rezultaats tik un taa buus laps Smile )

Nu tad taa, darbiiba risinaasies netaalaa naakotnee. Cilveku sabiedriiba ir samaitaata, cilveeka dziiviiba vairs nav nekaa veerta, 1% bagaataako cilveeku pieder 99% naudas, paareejiem.. nu tik labi vis neiet. Nu un tad ir taads TV shows(Paradise Island), kur nabagie(pie kuriem pieder arii speeleetaajs) var iet un par izklaidi bagaatajiem piedaliities, ciiniities par naudas balvu. The catch is, ka vainu tu atgriezies kaa uzvareetaajs, vai arii "noliec karoti". Noteikumi vienkaarshi - tevi izseedina uz nelielas salas... un taalaak uzzinaasiet, kad pashi dabuusiet speeleet, a to izbojaashu visu fun :)

Te buus dazi skreeni:

Tas zalais puffs ir spawns sisteemas tests...



Shotganam veel nav galeejais skins...



Taa ir zem uudens...



Taada te apkaartne...




Taa mees shaujam... (kaa redzams uguns animaacija veel jaapieregulee)



Taa mees reloadeejam...



Taa mees mainam grafikas setingus uz leju, lai vecaaki kompji arii pavilktu...



Veel vairaak uz leju...




Un pavisam...


Jaastraada veel daudz, gan programeeshanas zinjaa, gan grafikas. Grafikas zinjaa vairaak, jo vieniigais maakslinieks ir mans teetis, un vinjam ljoti daudz darba, tikai pa briivajiem briiziem var man kaut ko uztaisiit, taapeec maakslas puse diezgan atpaliek no programeeshanas.

(Piemeeam kaa redzams screenos pistoles un machinegun modelji veel nav, iztiekam ar shotganiem, uz kuriem rakstiits pistol un machinegun Smile )
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 4:39 pm    Post subject:

Maaaaan....ja mums bija Sonic, Moorhuhn kloni, tad taveejais velk uz FarCry :). Bet nu tas taa, pa jokam, izskataas patiikami jauki. Jo sevishkji man patiik sizhetiskais skaidrojums.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 4:42 pm    Post subject:

Nu ko lai saka, iespaidiigi Smile. Viens pats vissu programmee?
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 4:42 pm    Post subject:

Heh, gribot negribot man pasham arii "zinaama" liidziiba ar FarCry ir pamanaama Smile Bet taa tas tieshaam nebija domaats. Kad plaanoju speeli es sev teicu "3d crimsonland", par cik darbiiba notiek liidziigaa videe nedaudz iedvesmojos no FarCry, bet FarCry klons nu gan nebija mans plaans.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 4:43 pm    Post subject:

Quote:

Nu ko lai saka, iespaidiigi. Viens pats vissu programmee?


1. Paldies Smile
2. Jaa, mums te taads gimenes uznjeemums - es prog, teetis art Smile
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Anonymous
Guest





PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:13 pm    Post subject: Izskataas..

Izskataas jau baigi kruta vieniigi tas shotgans bikiit par augstu ( man taa liekas) bet pinjemu ka tas bija skrienot.. un veel kaadaa valodaa programmeeji? Gan jau C-- ? nju bet ljoti labi izskataas! gaidiisim taalaakos screenshutus.
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:46 pm    Post subject:

Quote:

Izskataas jau baigi kruta vieniigi tas shotgans bikiit par augstu ( man taa liekas) bet pinjemu ka tas bija skrienot..


Tas taa laikam tikai screenos jociigi izskataas, speelee itkaa normaali...

Quote:

un veel kaadaa valodaa programmeeji? Gan jau C-- ?


Lai buutu konkreeti - C++ (Cg prieksh shaderiem), ar OpenGL un OpenAL.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Digital-X



Joined: 11 Jan 2004
Posts: 79

PostPosted: Mon Aug 02, 2004 11:34 am    Post subject:

Izskataas labi Very Happy
Kā tu uztaisi to HUD? Ar OpenGL tachu to nevar panaakt, jo tas tak ir 2d Shocked ?
Back to top
View user's profile
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Aug 02, 2004 11:48 am    Post subject:

Quote:

Kā tu uztaisi to HUD? Ar OpenGL tachu to nevar panaakt, jo tas tak ir 2d


Un kaapeec ne?

Code:

    glMatrixMode(GL_PROJECTION);
    glLoadIdentity();
    glOrtho(0.0f,800.0f,600.0f,0.0f,0.0f,1.0f);
    glMatrixMode(GL_MODELVIEW);
    glLoadIdentity();


... un tev ir (atkiivaja glViewport()'aa ) 800*600 laukums, kuraa vari ziimeet ar glVertex2*();
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
BHC
Guest





PostPosted: Mon Aug 02, 2004 12:57 pm    Post subject:

Izskatās jauki.

Baigi interesanti - kādā veidā tu veido ūdens šļakas? Plaknes ar trīstūri saskares vietā(līnija sanāk Smile izveido quad'us(plane tri intersection point), kuri norāda pret augstāko trīstūra virsotni?

Un tālāk:
Kādu metodi lieto ūdens atspīdumam?
Kolīzijas ar mešiem jau i pabeigtas? Smile
Kādu apgaismojuma veidu izmantosi? (šotgans izskatās, ka tiek apgaismots ar parasto ogl gaismu/goraud sh)
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Aug 02, 2004 1:13 pm    Post subject:

Quote:

Baigi interesanti - kādā veidā tu veido ūdens šļakas?


Hmm, tu domaa taas putas gar krasta liiniju? Tas laikam bija vislielaakais murgs no taa, ko liidz shim esmu jau paveicis. Notiek tas apmeeram taa - njemu visus terrain tristuurus, kuriem vismaz viens vertex virs uudens un vismaz viens zem. Pabiidu tos vertex, kuri virs uudens prom no tiem kaiminjeim, kas zem. Tad tos kas zem, no tiem kas virs. Tad tos kas zem, klaat tiem kas zem. Tad tos kas virs klaat tiem kas virs. Karo4 tur murgs baigais, un algoritms galiigi nav perfekts (iisteniibaa var teikt, ka knapi turas kopaa), bet ja pareizi taisa height map, tad viss sanaak OK.

Quote:

Kādu metodi lieto ūdens atspīdumam?


Nu tur man ir animeeta normal mape - reekinu atstarotos vectorus, ar kuriem nosaku atspiidumu cube mapaa, caurspiidiigumu peec fresnel mapes un transparency mapes. Nu taa laikam visi dara :)

Quote:

Kolīzijas ar mešiem jau i pabeigtas?


Lodes smuki triecaas visur, elipsoidi smuki slaido gar visu :)

Quote:

Kādu apgaismojuma veidu izmantosi? (šotgans izskatās, ka tiek apgaismots ar parasto ogl gaismu/goraud sh)


Normal map caur Cg shaderiem/OGL light, speeleetaajs var saakuma visu izveeleeties. Kaa jau teikts - lai ietu arii uz vecaakeim kompjiem Smile Apskaties pirmos screenus, tur tak redzams, ka normaal mape

Veel gan var teikt, ka gandriiz visi modelji/teksuuras ir pagaidu. Taapeec maximaalais effekts, ko var panaakt veel nav - pienjemsim nav ar normaal mapeem visaadi skraapeejumi, buktes utt uz ierocha.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Aug 02, 2004 3:06 pm    Post subject:

Par Cg shaderiem runaajot, kaads nezin kaadu tooli vai arii kaa ar pashu Cg var noskaidrot kaada minimaalaa shaderu versija nepiecieshama, lai konkreetais shaderis ietu...
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Mon Aug 02, 2004 5:27 pm    Post subject:

GiGa wrote:
Quote:

Kā tu uztaisi to HUD? Ar OpenGL tachu to nevar panaakt, jo tas tak ir 2d


Un kaapeec ne?


Jaa, ziniet man arii bija paarsteigums kad izraadiijaas ka ogl ir elliigi labs ar 2d, ja atbriivojas no visaadaam nevajadziigaam lietaam (color/depth buffer cleaning, uc.) tad var panaakt makanu freimreitu. Cool
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Aug 02, 2004 6:19 pm    Post subject:

Digital-X wrote:
Izskataas labi :D
Kā tu uztaisi to HUD? Ar OpenGL tachu to nevar panaakt, jo tas tak ir 2d :shock: ?

Aizej uz www.opengl.org un izlasi: OpenGL is the premier environment for developing portable, interactive 2D and 3D graphics applications. :)
Te: http://www.delphi3d.net/articles/viewarticle.php?article=sprites.htm neliels piemērs.
Back to top
View user's profile Send e-mail
BHC
Guest





PostPosted: Mon Aug 02, 2004 6:44 pm    Post subject:

Thx, tagad skc kā tiek noteikts putu virziens.
Back to top
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Indago 2004 All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 1 of 9

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group