|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 4:23 pm Post subject: Paradise Island/Paradiizes Sala |
|
Nu tad taa, te buus mazliet par manu demo indago.
3D Arcade/Shooter/Action. Kaa jau virsraksts liecina, buus iespeeja izveeleeties lat/eng valodas. Galvenaa doma bija cooliigs shuuteris, bez iipasha story. Kaa arii, lai tas buutu grafiski atbilstoshs muusdienu iespeejaam, bet ietu arii uz vecaakiem kompjiem (taapeec dazas lietas, ko vareeja uztaisiit nebuus, bet manliekas rezultaats tik un taa buus laps )
Nu tad taa, darbiiba risinaasies netaalaa naakotnee. Cilveku sabiedriiba ir samaitaata, cilveeka dziiviiba vairs nav nekaa veerta, 1% bagaataako cilveeku pieder 99% naudas, paareejiem.. nu tik labi vis neiet. Nu un tad ir taads TV shows(Paradise Island), kur nabagie(pie kuriem pieder arii speeleetaajs) var iet un par izklaidi bagaatajiem piedaliities, ciiniities par naudas balvu. The catch is, ka vainu tu atgriezies kaa uzvareetaajs, vai arii "noliec karoti". Noteikumi vienkaarshi - tevi izseedina uz nelielas salas... un taalaak uzzinaasiet, kad pashi dabuusiet speeleet, a to izbojaashu visu fun :)
Te buus dazi skreeni:
Tas zalais puffs ir spawns sisteemas tests...
Shotganam veel nav galeejais skins...
Taa ir zem uudens...
Taada te apkaartne...
Taa mees shaujam... (kaa redzams uguns animaacija veel jaapieregulee)
Taa mees reloadeejam...
Taa mees mainam grafikas setingus uz leju, lai vecaaki kompji arii pavilktu...
Veel vairaak uz leju...
Un pavisam...
Jaastraada veel daudz, gan programeeshanas zinjaa, gan grafikas. Grafikas zinjaa vairaak, jo vieniigais maakslinieks ir mans teetis, un vinjam ljoti daudz darba, tikai pa briivajiem briiziem var man kaut ko uztaisiit, taapeec maakslas puse diezgan atpaliek no programeeshanas.
(Piemeeam kaa redzams screenos pistoles un machinegun modelji veel nav, iztiekam ar shotganiem, uz kuriem rakstiits pistol un machinegun ) _________________
|
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 4:39 pm Post subject: |
|
Maaaaan....ja mums bija Sonic, Moorhuhn kloni, tad taveejais velk uz FarCry :). Bet nu tas taa, pa jokam, izskataas patiikami jauki. Jo sevishkji man patiik sizhetiskais skaidrojums. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 4:42 pm Post subject: |
|
Nu ko lai saka, iespaidiigi . Viens pats vissu programmee? |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 4:42 pm Post subject: |
|
Heh, gribot negribot man pasham arii "zinaama" liidziiba ar FarCry ir pamanaama Bet taa tas tieshaam nebija domaats. Kad plaanoju speeli es sev teicu "3d crimsonland", par cik darbiiba notiek liidziigaa videe nedaudz iedvesmojos no FarCry, bet FarCry klons nu gan nebija mans plaans. _________________
|
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 4:43 pm Post subject: |
|
Quote: |
Nu ko lai saka, iespaidiigi. Viens pats vissu programmee?
|
1. Paldies
2. Jaa, mums te taads gimenes uznjeemums - es prog, teetis art _________________
|
|
Back to top |
|
|
Anonymous Guest
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 8:13 pm Post subject: Izskataas.. |
|
Izskataas jau baigi kruta vieniigi tas shotgans bikiit par augstu ( man taa liekas) bet pinjemu ka tas bija skrienot.. un veel kaadaa valodaa programmeeji? Gan jau C-- ? nju bet ljoti labi izskataas! gaidiisim taalaakos screenshutus. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 8:46 pm Post subject: |
|
Quote: |
Izskataas jau baigi kruta vieniigi tas shotgans bikiit par augstu ( man taa liekas) bet pinjemu ka tas bija skrienot..
|
Tas taa laikam tikai screenos jociigi izskataas, speelee itkaa normaali...
Quote: |
un veel kaadaa valodaa programmeeji? Gan jau C-- ?
|
Lai buutu konkreeti - C++ (Cg prieksh shaderiem), ar OpenGL un OpenAL. _________________
|
|
Back to top |
|
|
Digital-X
Joined: 11 Jan 2004 Posts: 79
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 11:34 am Post subject: |
|
Izskataas labi
Kā tu uztaisi to HUD? Ar OpenGL tachu to nevar panaakt, jo tas tak ir 2d ? |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 11:48 am Post subject: |
|
Quote: |
Kā tu uztaisi to HUD? Ar OpenGL tachu to nevar panaakt, jo tas tak ir 2d
|
Un kaapeec ne?
Code: |
glMatrixMode(GL_PROJECTION);
glLoadIdentity();
glOrtho(0.0f,800.0f,600.0f,0.0f,0.0f,1.0f);
glMatrixMode(GL_MODELVIEW);
glLoadIdentity();
|
... un tev ir (atkiivaja glViewport()'aa ) 800*600 laukums, kuraa vari ziimeet ar glVertex2*(); _________________
|
|
Back to top |
|
|
BHC Guest
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 12:57 pm Post subject: |
|
Izskatās jauki.
Baigi interesanti - kādā veidā tu veido ūdens šļakas? Plaknes ar trīstūri saskares vietā(līnija sanāk izveido quad'us(plane tri intersection point), kuri norāda pret augstāko trīstūra virsotni?
Un tālāk:
Kādu metodi lieto ūdens atspīdumam?
Kolīzijas ar mešiem jau i pabeigtas?
Kādu apgaismojuma veidu izmantosi? (šotgans izskatās, ka tiek apgaismots ar parasto ogl gaismu/goraud sh) |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 1:13 pm Post subject: |
|
Quote: |
Baigi interesanti - kādā veidā tu veido ūdens šļakas?
|
Hmm, tu domaa taas putas gar krasta liiniju? Tas laikam bija vislielaakais murgs no taa, ko liidz shim esmu jau paveicis. Notiek tas apmeeram taa - njemu visus terrain tristuurus, kuriem vismaz viens vertex virs uudens un vismaz viens zem. Pabiidu tos vertex, kuri virs uudens prom no tiem kaiminjeim, kas zem. Tad tos kas zem, no tiem kas virs. Tad tos kas zem, klaat tiem kas zem. Tad tos kas virs klaat tiem kas virs. Karo4 tur murgs baigais, un algoritms galiigi nav perfekts (iisteniibaa var teikt, ka knapi turas kopaa), bet ja pareizi taisa height map, tad viss sanaak OK.
Quote: |
Kādu metodi lieto ūdens atspīdumam?
|
Nu tur man ir animeeta normal mape - reekinu atstarotos vectorus, ar kuriem nosaku atspiidumu cube mapaa, caurspiidiigumu peec fresnel mapes un transparency mapes. Nu taa laikam visi dara :)
Quote: |
Kolīzijas ar mešiem jau i pabeigtas?
|
Lodes smuki triecaas visur, elipsoidi smuki slaido gar visu :)
Quote: |
Kādu apgaismojuma veidu izmantosi? (šotgans izskatās, ka tiek apgaismots ar parasto ogl gaismu/goraud sh)
|
Normal map caur Cg shaderiem/OGL light, speeleetaajs var saakuma visu izveeleeties. Kaa jau teikts - lai ietu arii uz vecaakeim kompjiem Apskaties pirmos screenus, tur tak redzams, ka normaal mape
Veel gan var teikt, ka gandriiz visi modelji/teksuuras ir pagaidu. Taapeec maximaalais effekts, ko var panaakt veel nav - pienjemsim nav ar normaal mapeem visaadi skraapeejumi, buktes utt uz ierocha. _________________
|
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 3:06 pm Post subject: |
|
Par Cg shaderiem runaajot, kaads nezin kaadu tooli vai arii kaa ar pashu Cg var noskaidrot kaada minimaalaa shaderu versija nepiecieshama, lai konkreetais shaderis ietu... _________________
|
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 5:27 pm Post subject: |
|
GiGa wrote: | Quote: |
Kā tu uztaisi to HUD? Ar OpenGL tachu to nevar panaakt, jo tas tak ir 2d
|
Un kaapeec ne?
|
Jaa, ziniet man arii bija paarsteigums kad izraadiijaas ka ogl ir elliigi labs ar 2d, ja atbriivojas no visaadaam nevajadziigaam lietaam (color/depth buffer cleaning, uc.) tad var panaakt makanu freimreitu. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
BHC Guest
|
Posted: Mon Aug 02, 2004 6:44 pm Post subject: |
|
Thx, tagad skc kā tiek noteikts putu virziens. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|