dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Direct3D vs. OpenGL
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Microsoft DirectX
View previous topic :: View next topic  

Direc3D vs. OpenGL
OpenGL! OpenGL! OpenGL!
45%
 45%  [ 5 ]
Hmm, mani laikam pakjer Direct3D
54%
 54%  [ 6 ]
Total Votes : 11

Author Message
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Wed Aug 04, 2004 5:25 pm    Post subject: Direct3D vs. OpenGL

Mosh salidzinasim? Es varu izteikt savas domas:

OpenGL:
Labs - jo iet uz daudzam platformam,viegls

Slikts - uz windows ir lenaks ka DirectX

Direct3D
Labs - izcila grafika (aizgajusi daudz talak par OpenGL), visadi sheideri, kurus openGL'aa dabuut ir gruutaak, vieglaka 3d failu un teksturu ieladeshana.

Slikts - viena platforma, sarezgjiits

Ja TU neesi parak aizravies ar indago, tad palbo vai kauko pieliec shitam visam (ir vel daudz ko pielikt)
Back to top
View user's profile Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Wed Aug 04, 2004 5:36 pm    Post subject:

Sarezgiits un viegls? Nedomaaju ka taadaa zinjaa ir iipasha starpiiba.

Quote:

Slikts - uz windows ir lenaks ka DirectX


Kur tu taadu bullshit izraavi? Viss atkariigs no video kartes un draiveriem. Ja OpenGL buutu stroga leenaaks uz Win, tad neviens vinju neizmantotu, jo lielaakai daljai speelju speeleetaaju ir Win.

Quote:

Labs - izcila grafika (aizgajusi daudz talak par OpenGL), visadi sheideri, kurus openGL'aa dabuut ir gruutaak, vieglaka 3d failu un teksturu ieladeshana.


Nevar teikt, ka D3D grafika ir aizgaajusi daudz taalaak par OGL. Abi izmanto vienus un tos pashus tranzistorinjus uz tavas video kartes. Taapat ar sheideriem, shaderi pieejami gan OGL gan D3D viss atkariigs no tavas kartes. Izcila grafika? Jaa. Aizgaajusi daudz taalaak kaa OGL? Nee. Es domaaju, ka tas viens fakts, ka speele ar labaako grafiku (D3) ir taisiita uz OGL visu pasaka.

Par to failu ielaadeeshanu, tas gan, ka DX ir iestraadatas daudz funkcijas, kas to atvieglo, bet OGL tas ir atstaats pilniibaa tavaa zinjaa. (Glaux gan bija dazas taadas fii4as, bet muusdienaas Glaux neviens vairs neizmanto)

P.S. Kaada vella peec tu taisi taadus threadus? Es garanteeju, ka te sanaaks tikai savstarpeeji apvainojumi, kas aizskars katra programmeetaaja visdziljaakaas juutas Smile Flame threados OGL vs D3D taa notiek vienmeer Smile
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Aug 04, 2004 6:17 pm    Post subject:

Izvēle arī ļoti atkarīga no vides, kur taisa aplikāciju. Ja jāveido .NETā (C#, VB.NET), tad es izvēlētos Managed DirectX, tam ir savi plusi. Bet ja jāprogrammē C plus plusā, tad noteikti izvēlētos OpenGL, kā nekā - sanāktu cross-platform geims :)
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Wed Aug 04, 2004 10:28 pm    Post subject:

APSVEICU!
Beidzot arii sheit ir paraadiijies treads ar saadu nosaukumu. Ilgi gaidiiju. Paga, tuliit izvilkshu no plaukta 20000 lpp. biezo graamatu kas veltiita shim jautaajumama un ..... aa vienalga, balsojiet par gl, pagaidaam tas ir prieksaa ar trim balsiim ... tas ir nopietni : )))
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Thu Aug 05, 2004 2:30 pm    Post subject:

Tu ieej jebkuraa gamedev lapaa un tev apstiprinaas - "Direct3D ir sarezgjiitaaks par OpenGL, tapec vispirms iemacies OpenGL"

Par atrumu - man ir divi datji. Uz viena datja galiigi suudiiga videokarte - OpenGL ir daudz lenaks par Direct3D. Bet ja runa par Half Life, tad OpenGL reziimaa tas ir atraaks.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
gazz



Joined: 03 Jan 2004
Posts: 355
Location: Teika

PostPosted: Thu Aug 05, 2004 5:32 pm    Post subject:

es piem nobalsoju par D3D. Gribat zinaat kaapeec - tapeec ka to es saaku maaciities pirmo. Neilgi atpakalj paskatiijos uz OpenGL. Nu ir nedaudz elementaaraaks, bet tas pats triks ar taam math biblioteekaam izpaliek(kat google wai jebkura cita 3D engine/sampls jums paliidzees). Pie D3D plusa waru piemest weel OO, wiss notiek caur interfeisiem. Godiigi sakot - peedeejaa laikaa es reaali apsweru pieweersties OpenGL. Galwenais iemesls ir tas ka D3D shausmiigi mainaas no wersijas uz wersiju! Labi - no astotaas uz dewiito paarporteet ir elementaari. Bet pameegjinat apskatiities uz D3D 7 wersiju. Un atkal sawu piesaka M$ backwards compatibility. Bet - whatta hell - uztaisat engini ar diwiem rendereetaajiem OGL un D3D, ja tik gruuti izlemt! peazzz
Back to top
View user's profile Send e-mail
ytterbium



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 33

PostPosted: Sun Aug 15, 2004 5:16 pm    Post subject: Hmmm

Nez vai tas taisniiba, bet kautkaadaa forumaa izlasiju ka ASV shadu topiku(OGL vs DX) aizsaksana ir nelikumiiga, un var FBI piekasiites...nu tas taa btw, mosh kads vel buus dzirdejis :)

Ko vel zinu DX ir viss(3d/2d/skanja/kontroles/nets) OGL ir tiikai grafika.
Back to top
View user's profile
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Sun Aug 15, 2004 5:35 pm    Post subject: Re: Hmmm

Patiesiibaa, tevi jau tagad noveero CIP, taa ir microsoft un asv valdiibas konspiraacija lai paarnemtu konroli paar tavu datoru, un ja tu neizmanto dx tad pastaav varbuutiiba ka kaadu nakti tu tiksi saguustiits un nopratinaats.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
AnetiX
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 573

PostPosted: Sun Aug 15, 2004 11:01 pm    Post subject:

He... interiģējoš rezultāts - 5,5 šobrīd. Wink Es balsoju par D3D. Man D3D grafika kaut kā patīk labāk (tā varētu būt?). Kjip, nezinu, kā jums, bet man OpenGL atgādina plastalīnu, jeb lētu plastmasu. Efekti jau viņam tur ir visādi, bet man nelikās viņi pietiekami pārliecinoši. D3D iekš Delphi ir daudz grūtāk kodēt, nekā OGL, bet es tomēr dodu priekšroku D3D, jo vienkārši, man šamais mīļāx. Wink
_________________
Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
dev



Joined: 27 Jul 2004
Posts: 206
Location: Latvija

PostPosted: Sun Aug 15, 2004 11:27 pm    Post subject:

grafikas zinjaa d3d un Gl ir identiski - viss speeks ir dzelzii un draiveros. atskjiraas tikai API.. un vispaar shitais threads ir bezjeedziigs
Back to top
View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Aug 15, 2004 11:34 pm    Post subject:

Quote:

grafikas zinjaa d3d un Gl ir identiski - viss speeks ir dzelzii un draiveros. atskjiraas tikai API.. un vispaar shitais threads ir bezjeedziigs


Pilniigi pareizi Very Happy

Quote:

bet es tomēr dodu priekšroku D3D, jo vienkārši, man šamais mīļāx


Luuk tas "man šamais mīļāx" ir shii threada atsleega, jo pie taa arii galu galaa nonaak. Lai arii katra atseviska efekta implementaacija atskiras starp OGL/D3D, iespeejas abiem ir vienaadas, jo ja kaadam taas buutu lielaakas, otrs netiktu izmantots. Katram atliek izveeleeties vienkaarshi, kas vinjam pasham labaak patiik Smile
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
dev



Joined: 27 Jul 2004
Posts: 206
Location: Latvija

PostPosted: Mon Aug 16, 2004 11:11 am    Post subject:

ja runaa tieshi par API tad saakumaa iesaku maaciities GL - tur ir vienkaarshs C api, kas ljauj viegli saprast visus 3d pamatus. Taalaak ir daudz vieglaak saprast D3D ar diezgan pinkjreiigo (reizeem) c++ oop COM api.. (tieshi taa dariju arii es)

Ja runaa par abiem konkreetaak, tad GL it kaa ljauj lielaaku briiviibu, tajaa pashaa laikaa prasot ieguldiit lielaaku darbu, jo nesatur daudz svariigas pamat-funkcionalitaates (tekstuuru ielaade, matemaatika utt) - tass viss jaaraksta pasham.. D3D savukaart sniedz ljoti plashu klaastu dazhaadu papildus iespeeju, kas programmeetaajam ljauj daudz aatraak sasniegt meerkji (D3DX libs, kas piedaavaa matemaatiku, animaaciju un ljoti daudz utiliitfunkcijas un objektus) taa teikt all-in-one.. Skjiet, ka taadiem kreatiiviem puishiem kaa Karmakam GL ljauj itin labi izpausties un radiit jaunas gjeniaalas tehnologjijas, tachu parastiem mirstiigajiem D3D _gruutaa_ briidi var piedaavaat sho to vairaak par GL un ljaut ietaupiit nevienu vien stundu kodeeshanas.. Very Happy
Kaa API man D3D laikam simpatizee vairaak tieshi pateicoties savam OOP risinaajumam, tachu reizeem tik ljoti pietruukst vienkaarshais glVertex2f/3f() un esmu spiests taisiit aughshaa veselu vertex bufferi lai tikai uzziimeetu kautkaadu mazu trijstuuriiti Smile

par platformaam - visi ljoti uzsver to ka GL ir cross platform, bet d3d nav, tachu manaa skatijumaa tas nav veeraa njemams arguments, jo cik gan ljoti liela vajadziiba ir rakstiit speeles prieksh Linuxa mai Mac??? Win tikuntaa veel dominees veel paaris gadus vismaz un 99.8% speelju pateereetaaju buus tieshi ar Win kasteem...
Back to top
View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Thu Feb 17, 2005 12:34 am    Post subject: Shaderi un OpenGL...

GIGA. Interesanti, ja jau shaderi ir pieejami arii openGL...vai tie ir pieejami saakot no ARB2? (piemeeram taa kaa doom3 - projeceejoshaas eenas un tamliidziigi) Galu galaa effektu vareetu panaakt taadu pashu kaa uz directX, ja?...iznjemot anosatropisko filtraaciju un vell kaut ko...
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Feb 17, 2005 12:55 am    Post subject:

Par šeideriem īsti nezinu, bet manuprāt tur nevajadzētu būt atšķirībai.
Bet anisotropisko filtrāciju kāpēc gan lai OpenGL neuzturētu?
http://www.steinsoft.net/index.php?site=Programming/Code%20Snippets/OpenGL/anisotropicfiltering
http://oss.sgi.com/projects/ogl-sample/registry/EXT/texture_filter_anisotropic.txt
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Thu Feb 17, 2005 8:34 am    Post subject:

Ja Tu ar ARB2 domaa OpenGL 2.0, tad nee, sheideri ir pieejami jau daudz senaak Wink No kuras versijas tieshi nepateikshu, bet ar OpenGL extension sisteemu, tas arii nav svariigi - ja Tev video karte atbalsta sheiderus, tad ar attieciigo extensionu Tu tos vareesi izmantot.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Microsoft DirectX All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group