View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Anonymous Guest
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 12:30 pm Post subject: Nedienas ar OpenGL |
|
Man radushies vairaaki jautaajumi attieciibaa uz OpenGL lietoshanu.
1) Vai ogl ir iespeejams kontroleet monitora refresh rate, ne tikai izskjirtspeeju? Pashlaik mana progra darbojas uz kaadiem 800x600@60Hz, gan monitors, gan videokarte vareetu pavilkt lielaaku refresh rate, vien nezinu, kaa to panaakt.
2) taisu 2d gaami, bet kustiigie objekti it kaa vibree uz ekraana. Ljoti liidziigu (d)efektu ieveeroju vienaa atveertaa kodaa speelee (arii 2d, arii ogl), kura atrodama sheit http://sourceforge.net/projects/sopwithcamel/
Kas to izraisa, un kaa to vareetu noveerst?
Paldies visiem, kas paliidzees :)
P.S. Ierosinaajums adminam: dev.gamez.lv vareetu atveer jaunu sadalju speciaali ogl, taapat, kaa ir sadalja directx, peedeeja laikaa ogl kljuvis visai aktuaals. |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 12:48 pm Post subject: Re: Nedienas ar OpenGL |
|
1) Opengl vispaar nevar kontroleet monitora izskirtspeeju un refresh rate, par to atbild windows api.
2) Man taa speele neraustaas, un taadu defektu neesmu noveerojis, patestee savu programmu uz citiem kompjiem(vai OS), nevar taa konkreeti atbildeet, iemesls visticamaak ir tavaa kodaa. |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 12:51 pm Post subject: Re: Nedienas ar OpenGL |
|
apskaties MSDN:
Windows funkcija kas maina monitora setingus:
Code: |
LONG ChangeDisplaySettings(
LPDEVMODE lpDevMode,
DWORD dwflags
);
|
|
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 7:20 pm Post subject: |
|
VirusXP, Hobitam taisniiba taadaa zinjaa, ka OpenGL nav domaats monitora izskirtspeejas un frekvences reguleeshanai. Tas ir taa lai saglabaatu OS neatkariibu. Prieksh tam izmanto attieciigas OS funkcijas, vai arii SDL. SDL ir OS neaktariigs logu taisiitaajs/pogu lasitaajs/peles kustinaataajs/taimers/viskautkas cits ar diezgan vienkaarshu API, ko parasti izmanto kopaa ar OGL, ieteiktu tev vinjam uzmest aci. Bet attieciibaa uz refresh rate reguleeshanu - to labaak gan nedari savaa programmaa. Tas lai paliek katra lietotaaja zinjaa, izmainot to savos monitora settingos. _________________
|
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 11:12 pm Post subject: |
|
Bez tam prieksh 2D kaa reiz SDL buus lielisks, lai gan quadrilaterals jau protams ir aatraak. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 9:37 am Post subject: |
|
Nu nezinu gan cik tas sdl ir labs, vismaz cik redzeetas speeles, kaut vai tai pashaa SF, visur baigais pixelhuntings, nezinu vai ar vinju vispaar normaalu 2d var uztaisiit? Es vismaz savam garadarbam izleemu uzrakstiit spraita klassi un vissu paareejo pats, taa bija gan aatraak, gan pastaav iespeeja izmantot savu kodu atkal kaadaa citaa projektaa jo paliek neatkariiba no biblioteekaam. Vieniigaa bilblioteeka kuru 2d gamei varu ieteikt izmanot ir devIL tekstuuru nolasiisanai. |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:23 pm Post subject: |
|
Kaads sakars SDL ar pixelhuntingu? _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:33 pm Post subject: |
|
Kamazs wrote: | Kaads sakars SDL ar pixelhuntingu? |
Es gribeeju teikt, spraiti izskataas robaini un pikselaini. Nezinu vai sdl ir vainiigs, neesmu studeejis tuvaak. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 8:12 pm Post subject: |
|
Un domā izmantojot OpenGL nevar uztaisīt, lai spraiti (tekstūras) izsaktās robainas un pikseļainas? Noņem bilineāro filtrāciju nost un pabrīnies. SDL un arī OpenGL ir domāts tikai veids (palīgs?) kā izvadīt pixeļus uz ekrāna. Tas KĀ tu to dari, paliek tavā ziņā - vai pikseļi būs nofiltrēti vai nē. |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 8:41 pm Post subject: |
|
Nu nezinu gan cik lielam konsolju fanaatam jaabuut lai ar opengl uztaisiitu pikselainu bildi, tur pat iipashi jaapapuulas. |
|
Back to top |
|
|
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 10:36 am Post subject: |
|
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MAG_FILTER, GL_NEAREST);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MIN_FILTER, GL_NEAREST);
Wai tad tik traki bija jaapuulas? mierz |
|
Back to top |
|
|
|