|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 9:39 pm Post subject: rindinju skaits ? |
|
heh - kaads nezin kaa var aatri uzzinaat kopeejo rindinju skaitu projektam?? |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 10:43 pm Post subject: |
|
Jau sen biju domaajis kaut ko taad uzrakstiit un peec tava posta tomeer sanjeemos un izdariiju tagad zinu ka Paradise Island ir 19775 rindinjas (neskaitot editoru)
vari noka4aat progu te: http://www.agades3d.com/linecounter.exe
saskaita visu *.h un *.cpp failu, kas atrodas konkreetaja direktorijaa, rindinjas. Ja vajag pievienot veel kaada tipa failus tikai pasakiet - 2 sekunzu lieta |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:10 am Post subject: |
|
labs, paldies..
hmm.. man tik kaadas 14000 rindinjas.. nu lab - veel jau gan tik daudz, kas jaataisa.. |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 12:18 am Post subject: |
|
Labs darbs GiGa, ParadiizesSalu gan vareeji labaak nosleept , vai arii taa bija ieplaanotaa alfa reliize? |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 9:40 am Post subject: |
|
hehee ParadiseIsland leekotaa versija - doom3 veesture atkaartojas.. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 10:26 am Post subject: |
|
Bet tu GiGa skaitiji kopa mapeditoru un engine? Vai tikai engine? _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 5:36 pm Post subject: |
|
Tikai engine Damn, atradaat tomeer Paradise Isle - biju to tur nolicis jo gamedev.net paprasiiju lai kaads notestee utt. Cereeju ka juus neatradiisiet Bet ja nu atradaat, tad mani intereseetu:
1) Cik fps dabuujat?
2) Uz kaadiem settingiem laidaat?
3) Kaads jums kompis?
EDIT: aizmirsu pateikt, ar F9 iesleedz showfps, pirmais skaitlis ko raada ir fps.
Last edited by GiGa on Fri Aug 27, 2004 6:02 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 5:41 pm Post subject: |
|
hmm.. es pat nepaspeeju fps apskatiities - mani uzreiz kautkas novaaca, skatijos gan apkaart bet taa arii nevienu neredzeeju. Un taa visu laiku..
bet vispaar jau jaasaka - pastraadaajis esi godam, un esmu gandriiz 100% paarliecinaats, ka uzvareesi indago. |
|
Back to top |
|
|
Digital-X
Joined: 11 Jan 2004 Posts: 79
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 5:43 pm Post subject: |
|
dev, "god" (console) (paldies GiGam par sho komandu )
...btw tev buus paarsteigums kad ieraudziisi kas tevi novaac :lol:
p.s. speele tieshaam tiiri laba! Tikai veel bisku jaapiestraadaa pie modeļiem _________________ Security: http://www.netsec.lv/forums/
Last edited by Digital-X on Fri Aug 27, 2004 5:49 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 5:48 pm Post subject: |
|
Tikai, luudzu, neraadiet Paradise Island nevienam ne-programmeram, juus tak visi saprotiet ko noziimee alpha versija ar placeholder modeljiem un textuuraam, bet negribu lai taadi, kas neko nesaprot guust sliktu pirmo iespaidu. |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 6:42 pm Post subject: |
|
ahaa uzrakstiju god - eju un skatos, kautkaadas kastes naak virsuu.. bliezu tik nost ) man patikaas animaacija ierocim - tipa izshauju kaadas 20 patronas, aptvere tuksha - ielaadeeju 1 patroninju (laikam superpatrona) un atkal varu shaut uz nebeedu (pilna aptvere )) hehe..
btw - a tev dinamiskaas gaismas buus (piem kad shauj ar ieroci) .. man vnk intresee tavs variants, kaa implementeet.. taa kaa pats te tagad ciinos ar liidziigaam lietaam .. ??? |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 6:47 pm Post subject: |
|
Hehe, tas ierocis kas saakumaa ir iisteniibaa pistole kurai vienkaarshi veel nav modelja, taapeec realodee ar vienu patronu visu aptveri, jo iisteniibaa tur buus aptvere. Ja gribi shotganu meklee taadu bruunu kastiiti tur kur uzrodies (itemam veel nav modelja). Un taas kastes buus chaingunneri, (think chaingunner no Doom2). Tiem arii nav modelja vel.
Dinamiskaas gaismas nebuus, vieniigais grafiskajaa zinjaa kas veel naaks klaat buus eenas no statiskajiem objektiem, un veel protams tonnaam dazaadu modelju un particlu.
P.S. kaadam citam neliekas, ka es paaraak daudz taisnojos par to ka nav modelju? Ja liekas, un tev ir skilli vinju taisiishanaa, luudzu paliidzi E-mail or PM me. |
|
Back to top |
|
|
ytterbium
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 33
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 10:03 pm Post subject: Hehee |
|
Kur to briesmoni var novilkt?
Un vai giga nezin kadu tutoriali/manuaali par engineem, nu var jau rakstiit ka grib bet gan jau ir kadias lietas kuras buutu jazin/nedriksteetu aizmirst par kuraam vel nemaz nenojaushu, ka piemeram kad saaku programmet(gadus 2 atpakalj) nebija ne jausmas kas ir double buffering un tadas gudriibas ka spelees visu ko var labaak ir precauculeet nu saprataat ideju ceru... |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 10:37 pm Post subject: |
|
Nope, nekaadus engine tutoriaaljus nezinu gan. "Tutoriaaljus" par game engine diezvai kaut kur atradiisi. jo tur ir biski par daudz, lai to ietvertu taadaa jeedzienaa kaa "tutoriaalis". (Ar to es saprotu paaris lappaspuses, maximums 20 - ljoti ljoti kompliceetaa jautaajumaa.) Par game engine programmeeshanu jaameklee graamatas, iesaku iegriesties te: http://www.gamedev.net/columns/books/, izlasiit kaadas recenzijas, apskatiities, kura graamata ir vistuvaak tam, ko tu meklee un tad vienkarshi njemt un nopirkt (Game Programming Gems izskataas laba seerija, bet personiigi nevaru neko ieteikt - neesmu lasiijis). (Nu var jau arii meeginaat atrast *.pdf versiju, bet man personiigi labaak patiik lasiit no papiira, ja jaalasa paari 20 lpp) Protams var skist nelietderiigi izmest 50-60$ par graamatu, bet es domaaju, ka taa atmaksaasies par katru centu.
Es personiigi taisos peec Paradise Island nopirkt tieshi tur kaadas paaris graamatas ( jau tagad saaku kraat ) un tad kjerties pie kaut kaa nopietna, kaartiigi izplaanota, liidziiga tam, ko tagad taisa dev (aka chacha, ja?) |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 11:03 am Post subject: |
|
Par taam graamataam ir taa: Taa kaa man nav liekas naudinjas tagad, tad daudzas no taam graamataam, kas ir redzamas GameDev plauktos esmu pamanijies dabuut caur e-muli (tiiri apskatam - kuras labaakas, jo lasiit 500Lpp uz kompja nav reaali un kad buus naudinja, kautko nopirkshu).. tachu neko labu pateikt par vinjaam nevaru. Ir tur protams arii labas lietas, tachu pamataa taas graamatas ir rakstijushi taa saucamie "neveiksmiigie" developeri - kam ir neliela pieredze gamedev pasaulee (visticamaak kaads iesaakts, bet neveiksmiigs projekts) un graamataas pamataa ir aprakstiitas elementaaraas lietas, kuras bez probleemaam var atrast online tutoriaaljos (biezhi graamaataas ir copy-paste jau redzeeti tutoriaalji). Piemeeram par gaismaam - neko vairaak par to kaa iesleegt defaultaas GL vai DX fixed-func. gaismas neesmu redzeejis, (un protams ne vaarda par redzamaas gjeometrijas atrashanu vai citaam sarezgjiitajaam ar gaismaam saistiitajaam lietaam. Man maajaas ir paaris graamatas par OpenGL (tulkotas uz krievu val.), bet protams arii tur nekas nav mineets par extensijaam, vai kaadaam citaam advanceetaakaam lietaam. Protams tas nav attiecinaams uz visaam graamataam - ir arii LJOTI LABAS graamatas, bet vinjas visas ir par specifiskaam teemaam - piem: "ShaderX2" - par sheideru iespeejaam/effektiem, vai "3d math primier for.. " ir perfekta graamata, kuraa ir izskaidrota (patieshaam izskaidrota) visa 3d matemaatika.. u.c.
tad nu vienvaardsakot gribeeju pateikt, ka ar vienu graamatu nekas nebuus liidzeets un engiini taa neuzrakstiisi. (Ja nu vieniigi J.Carmacks peeksnji izdotu, kaadu graamatu ) Vislabaakais ir saakt buuveet engiini pamazaam - un tad pamazaam pats apjautiisi visas probleemas un neskaidraas lietas, bet tad var viegli samekleet vajadziigo info (par vienu konkreetu lietu) - nav taada graamatas, kur viss buutu aprakstiits, turklaat nav viens pareizais veids, kaa rakstiit engiini - katra engiine ir unikaala un neviena nav perfekta.. :)
Man piemeeram, shis ir jau treshais engiines rakstiishanas meegjinaajums, un skjiet, ka pirmais, kas nav iespruudis strupceljaa.
Pirmais meegjinaajums bija uz GL, bet toreiz veel neko daudz nezinaaju un struktuura bija nepaardomaata (sanaaca liela miskaste, ar ko beigaas neko nevareeja izdariit) , taalaak otrais meegjinaajums jau bija uz DX, tachu atskjiriiba no GL bija tik liela, ka atkal nekas nesanaaca. Tagad - treshais meegjinaajums atkal ir uz DX (laikam man vinsh ir iepaticies ) - un tagad visu rakstu leeni un apdomaajot. Reizeem dienaa izdzeeshu un paarrakstu vairaak koda, nekaa pierakstu klaat no jauna ..
.. umm cik gari |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|