dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Triggers? Jeah, Triggers.

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija
View previous topic :: View next topic  
Author Message
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Aug 30, 2004 11:14 am    Post subject: Triggers? Jeah, Triggers.

Es gribeju mazliet apmainiities ar pieredzi ar kaadu, kas kaadreiz ir mociijies ar trigeriem (No anglju valodas trigger - izraisīt).

Es zinu ka trigeram ir vairaakas iipashiibas (piem raadiuss, nosaciijumi, notikums (event) utt.)

Es tos taisu sekojoshi, bet zinu ka neesmu uztveeris iisto vilni:

Notiek ja ieksh trigera raadiusa ir (Triggers on): Labie
Nosaciijumi(conditions):Labajiem jaabuut dziiviem
Notikumi (events): Speele beigusies ar uzvaru

Varbuut kaadam ir ideja kaa jaadara pareizi, vai varbuut var palabot mani?
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Aug 30, 2004 11:27 am    Post subject:

Nav tāda pareizā veida. Katram gadījumam ir sava specifika, un ja tu redzi, ka vari panākt ar sevis veidoto kodu visu, ko tavai engīnei vajag, tad ir labi! Ko vairāk var vēlēties?
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Mon Aug 30, 2004 1:14 pm    Post subject:

Objektu-notikumu modelja loti vienkaarss apraksts:
http://pmg.org.ru/russian/controls.htm
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sat Sep 04, 2004 1:26 pm    Post subject:

Bet varbuut kaadam ir idejas kaa to padariit vieglaaku? Man ir shausmiigi garas funkcijas, kuras apstraadaa gandriiz katras komandas katru burtinju. Piem. kill(Player1) ir jaamocaas ar iekavaam, un taadaa garaa. Varbuut kaads iesaka savaadaak to visu dariit.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Sat Sep 04, 2004 2:20 pm    Post subject:

Varu padaliities ar savu objektu kontroles tehnologiju kaadu es izmantoju shobriid: Pirmkaart vissu skriptu leksisko apstraadi un parsingu dara LUA, kodaa atliek tikai uzbindot attieciigas funkcijas kas straadaa ar speeles objektiem un dara vissu kas vien nepieciesams, tas ieveerojami atvieglo uzdevumu(missiju) izstraadi, jo katrai kartei var pievienot skriptu un pat var kontroleet atsevisku objektu darbiibas neatkatkariigi.
Piemeeram skripts kad izdod messagi kas sasniegts noteikts fragu skaits:
Code:

--lua funkcija kas tiek izsaukta speeles ciklaa
function game:Update()
 if(game.frags>=50)then
  game.showWindow("myCustomWnd");
 end;
end;

Tikpat viegli var defineet arii objektu eventus, piemeeram ja ir triigeris tad
luaa defineejam onCollision funkciju preksh dotaa objekta(triigera) un tad koliizijas briidii to arii izsaucam peec objekta vaarda.
Code:

----------------------------------------------------------
--lua skripts
function myTrigerObj:onCollisionEvt(secondObj)
 --atver durvis vai ko nu liek tam dariit
end;
----------------------------------------------------------


//un tad c++ kodaa kad trigeris ("myTrigerObj") konstatee koliiziju ar speeleetaaju vai jebko citu
..
 RunScript("myTrigerObj.onCollisionEvt();");
..
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group