View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Mon Aug 30, 2004 11:14 am Post subject: Triggers? Jeah, Triggers. |
|
Es gribeju mazliet apmainiities ar pieredzi ar kaadu, kas kaadreiz ir mociijies ar trigeriem (No anglju valodas trigger - izraisīt).
Es zinu ka trigeram ir vairaakas iipashiibas (piem raadiuss, nosaciijumi, notikums (event) utt.)
Es tos taisu sekojoshi, bet zinu ka neesmu uztveeris iisto vilni:
Notiek ja ieksh trigera raadiusa ir (Triggers on): Labie
Nosaciijumi(conditions):Labajiem jaabuut dziiviem
Notikumi (events): Speele beigusies ar uzvaru
Varbuut kaadam ir ideja kaa jaadara pareizi, vai varbuut var palabot mani? _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Aug 30, 2004 11:27 am Post subject: |
|
Nav tāda pareizā veida. Katram gadījumam ir sava specifika, un ja tu redzi, ka vari panākt ar sevis veidoto kodu visu, ko tavai engīnei vajag, tad ir labi! Ko vairāk var vēlēties? |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 1:26 pm Post subject: |
|
Bet varbuut kaadam ir idejas kaa to padariit vieglaaku? Man ir shausmiigi garas funkcijas, kuras apstraadaa gandriiz katras komandas katru burtinju. Piem. kill(Player1) ir jaamocaas ar iekavaam, un taadaa garaa. Varbuut kaads iesaka savaadaak to visu dariit. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 2:20 pm Post subject: |
|
Varu padaliities ar savu objektu kontroles tehnologiju kaadu es izmantoju shobriid: Pirmkaart vissu skriptu leksisko apstraadi un parsingu dara LUA, kodaa atliek tikai uzbindot attieciigas funkcijas kas straadaa ar speeles objektiem un dara vissu kas vien nepieciesams, tas ieveerojami atvieglo uzdevumu(missiju) izstraadi, jo katrai kartei var pievienot skriptu un pat var kontroleet atsevisku objektu darbiibas neatkatkariigi.
Piemeeram skripts kad izdod messagi kas sasniegts noteikts fragu skaits:
Code: |
--lua funkcija kas tiek izsaukta speeles ciklaa
function game:Update()
if(game.frags>=50)then
game.showWindow("myCustomWnd");
end;
end;
|
Tikpat viegli var defineet arii objektu eventus, piemeeram ja ir triigeris tad
luaa defineejam onCollision funkciju preksh dotaa objekta(triigera) un tad koliizijas briidii to arii izsaucam peec objekta vaarda.
Code: |
----------------------------------------------------------
--lua skripts
function myTrigerObj:onCollisionEvt(secondObj)
--atver durvis vai ko nu liek tam dariit
end;
----------------------------------------------------------
//un tad c++ kodaa kad trigeris ("myTrigerObj") konstatee koliiziju ar speeleetaaju vai jebko citu
..
RunScript("myTrigerObj.onCollisionEvt();");
..
|
|
|
Back to top |
|
|
|