View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Mon Aug 30, 2004 7:57 pm Post subject: Third Planet |
|
Ir iespeeja, ka te leenaam vareetu saak kraaties screeni no mana projekta.
Esmu pabeidzis liimenju exportu/importu un tagad varu saakt dziljaakus testus. Saakotneeji balstijos tikai uz XML liimenjiem, bet DOM modelis smagi iebremzee liimenjiem virs 2Mb, tapeec ieviesu arii binaaro formaatu. Veelaak domaaju paartaisiit XML ielaadi izmantojot SAX - vajadzeetu buut krietni aatraak..
te ir screens ar ljoti agru terrain sheidera testu - vs11/ps14, blendo liidz 4 tekstuuraam. Pagaidaam bez gaismaam..
http://www.devimg.net/~324 |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Aug 30, 2004 8:03 pm Post subject: |
|
Screeni smuki, story arii interesants, shito gaidiishu ar lielu nepacietiibu |
|
Back to top |
|
|
AnetiX Indago Uzvarētājs
Joined: 05 Jun 2003 Posts: 573
|
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 9:55 am Post subject: |
|
nu ljoti iespeejams, ka nepaspeeshu, bet paaraak par to nesatraucos..
(patiesiibaa pati speele veel nemaz nav saakta - veel engiine top) |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 3:15 pm Post subject: |
|
skyboxis ir naacis klaat ..
|
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 3:39 pm Post subject: |
|
Driikst dazus jautaajumus?
No skreeniem druuti pateikt, bet tev uz mucaam ir normal mapes vai arii fake displacement mapes (as in - parallax mapping)?
Un tad pie kaada varianta tu beigaas nonaaci ar taam vairaakaam gaismaam? Visas gaismas vienaa pass'aa? Ja vienaa, tad kaa tu daries(plaano dariities?) ar eenaam - sanaak katram objektam ir n=gaismu_skaits shadow mapi? _________________
|
|
Back to top |
|
|
ytterbium
Joined: 19 Apr 2004 Posts: 33
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 3:55 pm Post subject: hmm |
|
nezinu kapeec bet izskataas ka taas mucas ir 2d spraiti , kautka liekas ka baigi izlec no apkartnes |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 4:02 pm Post subject: |
|
uz mucaam (cik man liekas) iedarbojas citas gaismas (daudz sarkanaa, uz zemes akal sarkaanaa nav) taapeec taa izskataas laikam _________________
|
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 4:06 pm Post subject: |
|
Mucaam ir normal mapes. Paralaxu veel neesmu uztaisijis.
Ar gaismaam pagaidaam veel nav liidz galam nekas uztaisiits, bet skjiet, ka vareetu palikt pie multi pass risinaajuma:
1. Norenderee visus redzamos objektus ar ambient + sun light (t.i. gaismas, kas ir vienmeer)
2. Samekleeju gaismas (point lights), kuru ietekmes sfeeras skjelj kameras skata konusu (frustum).
3. Katrai no shiim gaismaam:
> sameklee objektus (no redzamo objektu saraksta punktaa 1), kas skjelj gaismas ietekmes sfeeru. (ieskaitot octree nodes liimenja gjeometrijai)
> Katru no atyrastaas gjeometrijas balaliem rendereeju ar additive blending konkreetajai gaismai (aka multipass)
apmeeram taa - rezultaataa katru objektu var abgaismot neierobezhots skaits gaismu un nav gljuki. Skjiet, ka liidziigs algoritms vareetu buut arii Doom3..
Par eenaam - eenas domaaju kastot tikai no saules gaismas.
Bet iespeejams vispaar izmantoshu per-object shadowmapes (ala HL2 un Unreal2) un liimenja gjeometriju eenoshu ar ar roku kraasotiem vertexcoloriem.. bet veel nezinu..
To Cobalt: tas ir tikai testa skreens un mucas izmanto pavisam citu gaismas modeli kaa paareejaa gjeometrija.. |
|
Back to top |
|
|
AnetiX Indago Uzvarētājs
Joined: 05 Jun 2003 Posts: 573
|
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 4:41 pm Post subject: |
|
Aa, jaa, cg.image.lv redzeeju, ka tu teici, ka mucai normaal mapi taisi no high-poly modelja, kaadaa veidaa? Kaut kaadu gatavu tuuli izmanto(ja jaa, tad kaadu?), vai arii pats uzrakstiiji normal mapju gjeneraatoru? _________________
|
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Wed Sep 01, 2004 12:51 pm Post subject: |
|
Es izmantoju Softimage|XSI iebuuveeto normal mapju rendereeshanas iespeeju kaa arii NVIDIAs Melody.
To Anetix: protams C++ (VS.NET 2003), un Directx kaa 3d api.. |
|
Back to top |
|
|
|