View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
svivens Guest
|
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:52 am Post subject: |
|
domeens rulz ;D _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
WamSall
Joined: 23 Nov 2004 Posts: 57 Location: Latvija
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 6:00 am Post subject: |
|
kaut kaa neprotu speeleet shamo |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 11:34 am Post subject: |
|
Hehe, diezgan laba galja tikai shitai speelei vajadziigi taadi skilli ko citas speeleejot veel neesu dabuutis - skjieleeshana jaamaak skatiities gan uz savu dzekinju, lai netraapa, arii lai saveejie nemaisa kusteeties, un veel arii kur ir pretinieks, lai kaadu tomeer var noshaut... nekas, nekas, driiz buus, ar katru speeli dabuunu aizvien vairaak un vairaak punktus _________________
|
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Sat Nov 27, 2004 3:27 pm Post subject: |
|
GameMaker |
|
Back to top |
|
|
AnetiX Indago Uzvarētājs
Joined: 05 Jun 2003 Posts: 573
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 2:46 pm Post subject: |
|
Spēle tiešām jauka. Pie grafikas vēl "mazliet" jāpietrādā.
mm.. tu man plīz neiedotu to formuliņu, ar kuru tu aprēķināji šaušanas lenķi? Kjipa, "spēlētājs - pele" lenķa aprēķināšana. _________________ Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 3:49 pm Post subject: |
|
Tas ir tad ja vajag leņķi no spēlētāja koordinātes līdz peles koordinātei? Kuras klases matemātika tā ir?
angle = arctan((mouse.y-player.y)/(mouse.x-player.x)) :) |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 3:53 pm Post subject: |
|
Ak jā, man šitais exe fails parāda: Unepected error ... blablabla OK, un tad: RunTime 216 ar .... |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 3:53 pm Post subject: |
|
AnetiX, shitas tev nederees?
Code: |
ShootVector=normalize(CursorPos-PlayerPos);
//un veel ja vajag tieshi lenkji
if(ShootVector.y<0.0f)
angle=2.0f*PI-acos(ShootVector.x);
else
angle=acos(ShootVector.x);
|
straadaa 2d koordinaatu sisteemaa, kur x pieaug uz labo pusi, y uz augshu un lenkjis 0 apziimee virzienu pa labi, 90 graadi jeb PI/2 uz augshu...
EDIT: hehe, bubu pasteidzaas... _________________
Last edited by GiGa on Wed Dec 01, 2004 3:55 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 3:54 pm Post subject: |
|
acos/asin nav optimāli izmantot, jo tie savukārt izmanto atan. piemēram acos(x) = atan(sqrt(1-x*x)/x)
Vislabāk jau izmantot atan2 fju, kurai ir divi parametri, un tā precīzi nomapojas uz vienu FPU mašīnkomandu. atan2(y,x) = atan(y/x). :) un nekad nebūs dalīšana ar 0.
Last edited by bubu on Wed Dec 01, 2004 3:56 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 3:56 pm Post subject: |
|
Hmm, to gan nezinaaju... bet nu veel optimaalaak buutu nemaz to lenkji nereekinat iztikt ar vektoru vien _________________
|
|
Back to top |
|
|
AnetiX Indago Uzvarētājs
Joined: 05 Jun 2003 Posts: 573
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 8:57 pm Post subject: |
|
Nezinu, kurā klasē māca izrēķināt lenķi trijstūrim, bet nu, līdz 10. klases pirmajam pusgadām, tas vēl nav mācīts. ;)
Ēēēē... bet man tāda problēma tagad rodas. Kjipa, vienā pusē viss strādā, otrā nē. Cik saprotu, viņam kaut kādas neskaidrības ar platlenķu trijstūriem vai ko negatīviem grādiem. Jātaisa imho kāds IF, kurš noskaidro kāds ir lenķis un tad atiecīgi kautko dara.
Ir kādas idejas? _________________ Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 8:38 am Post subject: |
|
Nu it kā tas atan2 atgriež vērtības no -pi līdz +pi, tā ka nevajadzētu būt nekādām problēmām ar platajiem leņķiem. Ar to atan gan būs. Tur jāraksta kautkā šādi (rakstu no galvas, iespējams ar bugiem, tāpēc lieto labāk to atan2 fju):
Code: | deltaX = mouse.x - player.x
deltaY = mouse.y - player.y
if abs(deltaX) < 0.0001 then
angle = pi/2
else
angle = abs(atan(deltaY/deltaX))
end
if deltaX < 0 then angle = pi - angle
if deltaY < 0 then angle = - angle |
P.S. Šo jau nu čista māca kādā devītajā klasē :) |
|
Back to top |
|
|
AnetiX Indago Uzvarētājs
Joined: 05 Jun 2003 Posts: 573
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:34 pm Post subject: |
|
A tad kāpēc man vēl 10smitajā nekā no šī nav zināms? 9vītajā mācīja Sin,Cos,Tg,Ctg izmantot, bet ne Arc-sin,cos,tg,ctg un citus zvērus. ;)
bubu: ar šito šams pareizi strādā, kādus 90 grāduss, pēctam šams visu laiku griežas pa tiem 90 grādiem un nekur citur ne... ;/ _________________ Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:39 pm Post subject: |
|
Nu ja jau tangensu zin, tad jau šo var izdomāt pats. Padomā, kas ir arktangenss no leņķa taisnleņķa trijstūrī? Tā ir pretkatetes attiecība pret piekateti, tātad dy/dx, nu ja iedomājas, ka tas leņķis ir no x-ass pret līniju, kas vērsta no spēlētāja līdz pelei, tad jau tos dy un dx var acīmredzami dabūt. nu tad atliek padomāt kā no y=tg(x), ja zināms y, dabūt x. Ar arktangensu: x = arctg(y) ;) |
|
Back to top |
|
|
|