dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

karinja demoversija
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
svivens
Guest





PostPosted: Mon Nov 22, 2004 3:16 pm    Post subject: karinja demoversija

http://www.cornholio.lv/war/wardemo0.02.exe

demo spelei WAR
Back to top
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Tue Nov 23, 2004 11:52 am    Post subject:

domeens rulz ;D
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
WamSall



Joined: 23 Nov 2004
Posts: 57
Location: Latvija

PostPosted: Sat Nov 27, 2004 6:00 am    Post subject:

kaut kaa neprotu speeleet shamo
Back to top
View user's profile Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sat Nov 27, 2004 11:34 am    Post subject:

Hehe, diezgan laba galja Smile tikai shitai speelei vajadziigi taadi skilli ko citas speeleejot veel neesu dabuutis - skjieleeshana Smile jaamaak skatiities gan uz savu dzekinju, lai netraapa, arii lai saveejie nemaisa kusteeties, un veel arii kur ir pretinieks, lai kaadu tomeer var noshaut... nekas, nekas, driiz buus, ar katru speeli dabuunu aizvien vairaak un vairaak punktus Smile
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Sat Nov 27, 2004 3:27 pm    Post subject:

GameMaker Confused
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
AnetiX
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 573

PostPosted: Wed Dec 01, 2004 2:46 pm    Post subject:

Spēle tiešām jauka. Smile Pie grafikas vēl "mazliet" jāpietrādā. Wink

mm.. tu man plīz neiedotu to formuliņu, ar kuru tu aprēķināji šaušanas lenķi? Smile Kjipa, "spēlētājs - pele" lenķa aprēķināšana. Smile
_________________
Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Dec 01, 2004 3:49 pm    Post subject:

Tas ir tad ja vajag leņķi no spēlētāja koordinātes līdz peles koordinātei? Kuras klases matemātika tā ir?
angle = arctan((mouse.y-player.y)/(mouse.x-player.x)) :)
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Dec 01, 2004 3:53 pm    Post subject:

Ak jā, man šitais exe fails parāda: Unepected error ... blablabla OK, un tad: RunTime 216 ar ....
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Wed Dec 01, 2004 3:53 pm    Post subject:

AnetiX, shitas tev nederees?

Code:

ShootVector=normalize(CursorPos-PlayerPos);
//un veel ja vajag tieshi lenkji
if(ShootVector.y<0.0f)
angle=2.0f*PI-acos(ShootVector.x);
else
angle=acos(ShootVector.x);


straadaa 2d koordinaatu sisteemaa, kur x pieaug uz labo pusi, y uz augshu un lenkjis 0 apziimee virzienu pa labi, 90 graadi jeb PI/2 uz augshu...

EDIT: hehe, bubu pasteidzaas...
_________________


Last edited by GiGa on Wed Dec 01, 2004 3:55 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Dec 01, 2004 3:54 pm    Post subject:

acos/asin nav optimāli izmantot, jo tie savukārt izmanto atan. piemēram acos(x) = atan(sqrt(1-x*x)/x)

Vislabāk jau izmantot atan2 fju, kurai ir divi parametri, un tā precīzi nomapojas uz vienu FPU mašīnkomandu. atan2(y,x) = atan(y/x). :) un nekad nebūs dalīšana ar 0.


Last edited by bubu on Wed Dec 01, 2004 3:56 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Wed Dec 01, 2004 3:56 pm    Post subject:

Hmm, to gan nezinaaju... bet nu veel optimaalaak buutu nemaz to lenkji nereekinat Smile iztikt ar vektoru vien
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
AnetiX
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 573

PostPosted: Wed Dec 01, 2004 8:57 pm    Post subject:

Nezinu, kurā klasē māca izrēķināt lenķi trijstūrim, bet nu, līdz 10. klases pirmajam pusgadām, tas vēl nav mācīts. ;)

Ēēēē... bet man tāda problēma tagad rodas. Kjipa, vienā pusē viss strādā, otrā nē. Cik saprotu, viņam kaut kādas neskaidrības ar platlenķu trijstūriem vai ko negatīviem grādiem. Jātaisa imho kāds IF, kurš noskaidro kāds ir lenķis un tad atiecīgi kautko dara.
Ir kādas idejas? Idea Question
_________________
Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Dec 02, 2004 8:38 am    Post subject:

Nu it kā tas atan2 atgriež vērtības no -pi līdz +pi, tā ka nevajadzētu būt nekādām problēmām ar platajiem leņķiem. Ar to atan gan būs. Tur jāraksta kautkā šādi (rakstu no galvas, iespējams ar bugiem, tāpēc lieto labāk to atan2 fju):
Code:
  deltaX = mouse.x - player.x
  deltaY = mouse.y - player.y
  if abs(deltaX) < 0.0001 then
    angle = pi/2
  else
    angle = abs(atan(deltaY/deltaX))
  end

  if deltaX < 0 then angle = pi - angle
  if deltaY < 0 then angle = - angle


P.S. Šo jau nu čista māca kādā devītajā klasē :)
Back to top
View user's profile Send e-mail
AnetiX
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 573

PostPosted: Thu Dec 02, 2004 12:34 pm    Post subject:

A tad kāpēc man vēl 10smitajā nekā no šī nav zināms? 9vītajā mācīja Sin,Cos,Tg,Ctg izmantot, bet ne Arc-sin,cos,tg,ctg un citus zvērus. ;)

bubu: ar šito šams pareizi strādā, kādus 90 grāduss, pēctam šams visu laiku griežas pa tiem 90 grādiem un nekur citur ne... ;/
_________________
Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Dec 02, 2004 12:39 pm    Post subject:

Nu ja jau tangensu zin, tad jau šo var izdomāt pats. Padomā, kas ir arktangenss no leņķa taisnleņķa trijstūrī? Tā ir pretkatetes attiecība pret piekateti, tātad dy/dx, nu ja iedomājas, ka tas leņķis ir no x-ass pret līniju, kas vērsta no spēlētāja līdz pelei, tad jau tos dy un dx var acīmredzami dabūt. nu tad atliek padomāt kā no y=tg(x), ja zināms y, dabūt x. Ar arktangensu: x = arctg(y) ;)
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group