dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

baiggi vajag!...
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Dizains, modelēšana un vizuālā māksla
View previous topic :: View next topic  
Author Message
zutiic
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 12 Jan 2004
Posts: 140
Location: Rīga

PostPosted: Sat Dec 11, 2004 10:12 am    Post subject: baiggi vajag!...

kaac nevar ieteikt kaadu toolu kas no .max (vai kaada cita 3dmaxaa exporteejamaa formaata) llautu uztaisiit .md2 ???
es jau izmeeginaaju vienu pluginu maxam ar simbolisku nosaukumu "max2quakeMD2", bet manc 5.1ais max to pluginu nelaavaavaas ielaadeet. sak, esmot probleemas ar taa "qtipr2.dlu" atveershanu. un skiet ka tas plugins domaac 3dmaxam 2.x (taa peec "readme" nospriedu). tas i iespeejams, ka tas kas domaac maxam 2.x neder maxam 5.x???
un veel iemeeginaaju 1 converteri "qdata" vaardaa - vai nu nepratu riikoties vai kaa - gar aciim nozibeeja DOSisks application un efekta nekaada.

plz izliidziet!!! shitas man lloti vajadziigs!!
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Sat Dec 11, 2004 12:06 pm    Post subject: Re: baiggi vajag!...

Izsuutiiju tev vienu uz mailu, der 4.x - 5. maxim (ar sesto neies).
Bet vispaar ar q2 exporteriem kaadreiz bija pilns googlis, bija pat taadi kas max skriptaa rakstiiti.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Mon Dec 13, 2004 5:33 pm    Post subject:

maxim taa ir konkreeta probleema ka starp versijaam plugini neder.. ja nemaldos pat 3.0 un 3.1 plugini nav savietojami
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
zutiic
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 12 Jan 2004
Posts: 140
Location: Rīga

PostPosted: Mon Dec 20, 2004 3:43 pm    Post subject:

laps i, aizmirstiet par .md2 taisiishanu!
kur lai dabon kauchko, kas no .3ds (vai cita maxaa exporteejamaa formaata) uztaisiitu quake3 .bsp???
Back to top
View user's profile Send e-mail
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Mon Dec 20, 2004 5:56 pm    Post subject:

nu taa nu gluzhi tev nesanaaks - bsp ja nemaldos balstaas uz convex hulliem - iespeejams kaads ir uztaisiijis stuffu kas no jebkaadas gjeometrijas uzgjenerees convex hullus bet shaubos par efektivitaati
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
zutiic
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 12 Jan 2004
Posts: 140
Location: Rīga

PostPosted: Fri Dec 24, 2004 10:39 am    Post subject:

[..] cenzdamies sagremot, ko v. d. laacis nujekaa pastaastiija par jaut kaadiem tur convex nulli...hulliem, un meeginaadams tam visam galvaa sagraabstiit tulkojumu, me noliida kaktaa un nokauneejaas par savu nekaa nesaprashanu [..] :(

es laikam meeginaashu kaut ko ar worldcraft`u uztaisiit...
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Fri Dec 24, 2004 11:57 am    Post subject:

Hehe, taa nu gan ir viena taada lieta, par kauneeties nevajadzeetu Smile To laikam par taadaam "diivainaam" lietaam neintereseejoies zinaat nevar :)

Convex hull - (tiehais tulkojums) - izliekts apvalks. Butiibaa taa ir mazaakaa iespeejamaa izliektaa telpa, lai pilniibaa ietvertu kaadu vertexu kopu. Izliekta, ja neatceries no skolas - (nu mans skaidrojums, ceru, ka saprotams) jebkursh nogrieznis, kura saakumpunkts buus ieksh shii apvalka un beigu punkts arii ieksh shii apvalka, nevienaa punktaa neizies aarpus shii apvalka. 2D tas izskataas shaadi:

3D tas buus tieshi taapat, tikai nevis polygons, bet telpas dalja. Ieskaties te, ja nevari iedmaaties galvaa Smile
http://www.cse.unsw.edu.au/~lambert/java/3d/hull.html
Bet kaa tas atiiecas uz bsp formaatu? To es gribeetu dzirdeet no Vecaa_Labaa_Laacha Smile
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Guest






PostPosted: Fri Dec 24, 2004 12:19 pm    Post subject:

tnx, bilde lloti skaidrojosha. saak uzpeldeet atminaa bik pamatskolas geomtrija (toreiz gan mums sveshvaardus nelietoja, lai apziimeetu ieliektus un izliektus daudzstuurus).
...bet es labaak novelku un pamaacos worldcraftu :]


ahh... un prieciigus ziemssveetkus!
Back to top
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Fri Dec 24, 2004 2:31 pm    Post subject:

nu cik es atceros no vecaa labaa worldcrafta - visa gjeometrija sadaliijaas pa convexiem - attieciigi man liekaas ka tas nu bija bsp nosaciijums

atradu kaukur tikko - tas gan par q3 bsp bet gan jau ka sava doma tam visam ir
Quote:
every BSP brush is defined by a set of planes that form a convex hull


es gan neapstriidu ideju ka vareetu bsp no nekonvexiem uztaisiit bet jaadomaa ka idsoftware ir jau izmeegjinaajusi taadu ideju ja jau beigu beigaas palika pie konvexiem
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
BHC
Guest





PostPosted: Fri Dec 24, 2004 9:28 pm    Post subject:

Quote:
every BSP brush is defined by a set of planes that form a convex hull

Pareizi, BSP brush sastāv no vairākām plaknēm, kas veido izliektu objektu (jeb Convex Hull).

Mēs varam dabot laukā worldcraft .map ģeometriju poligonālā formātā, verteksu pa verteksam, aprēķinot trīs plakņu krustošanās punktu (plane intersection point).

Worldcrafta .map formāts, parasts kubs izskatās šādi:
{
( 0 512 0 ) ( 512 512 0 ) ( 512 0 0 )
( 0 0 -512 ) ( 512 0 -512 ) ( 512 512 -512 )
( 0 512 0 ) ( 0 0 0 ) ( 0 0 -512 )
( 512 512 -512 ) ( 512 0 -512 ) ( 512 0 0 )
( 512 512 0 ) ( 0 512 0 ) ( 0 512 -512 )
( 512 0 -512 ) ( 0 0 -512 ) ( 0 0 0 )
}
6 plaknes (6 feisi Wink), kur katru(kā pēc plaknes definīcijas) apraksta ar trīs punktiem. A la Ax + By + Cz + D = 0.

Man par šito fišku kaut kur bija .pdf failiņš, jāpameklē. Vēl var pameklēt caur gūgli HL-mapviewer'i ar sourci.
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Fri Dec 24, 2004 11:17 pm    Post subject:

Hmm, un kaads iemesls tam, ka taada diivaina liimenja pieraksta forma? Kaadas priekshrociibas no taa?
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
BHC
Guest





PostPosted: Sat Dec 25, 2004 11:42 am    Post subject:

Pirmkārt, lai izveidotu BSP koku, tev taču vajag plaknes.
Otrkārt, plakni definē trīs punkti, kuri var būt pieņemti kā trīsstūris, respektīvi, ir vieglāk veikt aprēķinus, piemēram, apgaismojumam or something.
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sat Dec 25, 2004 11:59 am    Post subject:

Nu tas protams, bet kaapeec pashaa bsp pierakstiit tikai plaknes, lai peec tam tos punktus naaktos reekinaat? Un kaapeec tanii map formaataa (ja dotais piemeers ir pareizs) kubam katraa plaknee ir tikai viens triistuuris? Vai ari, ja tas triistuuris domaats tieshi lai defineetu plakni, kaapeec tad neiztikt ar normaali un distanci no (0,0,0) ? Vairaak kaa 2x mazaak vietas aiznjemtu....vai arii esmu paarpatis kaut ko no juusu teitkaa?

EDIT: tikko sapratu, ka tajaa map formaataa laikam nav domaati vertexi, jo kubs tur galiigi nesanaak. Bet kas tad tie ir? Vai arii vins kaukaac sagriezts?
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Edgaris
Guest





PostPosted: Mon Feb 28, 2005 2:05 pm    Post subject: Lasi, LASI, LASI

Nu ko lai saku. Kāpēc tu ņemies ar to *.md2?
Ņem *.NVB. Tu jau esi labs programmētājs, ja vari uztaisīt stratēģisku spēli savos 15 gados.
Jā, jā , esmu tas pats LIMON, un es tev jau otro reizi atvainojos.
Sorry, esmu ātras dabas. 3ds Max atbalsta *.NVB ar exportieri, ir NVIDIA SDK 7.0 un 8.0, kāpēc gan neprovēt ar to.
Es varu ieteikt citu variantu kā tu vari ar to *.md2 darboties, bet tikai ar statiskiem objektiem. Ņem maxi, pārkonvertē uz *.ASE (precīzāks), tad ņem MilkShape. Pārkonvertē uz *.md2. Laigan, ja esi bagāts, tad aizej uz 636 veikalu, nopērc grāmatu "DirectX Animation... vai kaut kā tādā stilā" un studē *.X formātu. X ir exportiers, to es zinu točna, kazi grāmatā arī iekš CD ir.
Laigan es zinu, ka ir *.md3 plugins, ja ir vēlēšanās tad tas ir labāks, un strādā ar visu animāciju. Bet ņem NVIDIA SDK un studē *.X vai *.NVB formātus. Ja ir jautājumi, prasi.
Back to top
Lāčblēdis



Joined: 16 Jan 2005
Posts: 113

PostPosted: Mon Feb 28, 2005 2:52 pm    Post subject:

Kāds prieks redzēt Edgari, Ļimonu un E. Alanu Po šajā forumā!
Reģistrējies taču kā cilvēks, un esi sveikts šejieniešu vidū.
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Dizains, modelēšana un vizuālā māksla All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group