dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Kaujas lauks 3 pirmais screenshots

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
nazis



Joined: 01 Aug 2003
Posts: 24
Location: Rīga, Latvija

PostPosted: Sat Dec 25, 2004 4:28 pm    Post subject: Kaujas lauks 3 pirmais screenshots

Nu tā. Izlieku tautas apskatei un kritikai pirmo "Kaujas lauks 3" screenshotu. Apskatāms jamais lapā http://home.lanet.lv/~sd00138/kl3

Par grafikas "kvalitāti" šobrīd lūdzu neizteikties Cool Galu galā, es neesmu mākslinieks. Un tie ir tikai pagaidu imagi, lai būtu uz kā testēt enginu. Kokus paņēmu no "Knights and Merchants" un cilvēciņu no "Settlers II".

Ja kāds vēlas piedalīties ar grafikas zīmēšanu (bez tā projekts diez vai sanāks), lūdzu pieteikties: sd00138 [pie] lanet [punkts] lv.

Šobrīd, ja kas, notiek darbs pie skriptu engina. Spēles laikā tas, protams, netiks izmantots (ātrumam), bet ielādes laikā ir ļoti ērts... Wink

Phew... tas laikam pagaidām viss. Gaidu komentārus Smile
Back to top
View user's profile Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sat Dec 25, 2004 4:38 pm    Post subject:

Zeel, ka pagaidaam nav daudz ko komenteet Smile Nu bet, malachi, taa tik turpinaat Wink
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Sat Dec 25, 2004 4:47 pm    Post subject:

Ļoti interesants skrīnšots - mani interesē, kā jūs uztaisījāt to zāli? Vai tās patiešām ir tailes? [ja tā, cepuri nost!] Vai mikrotailes.. Vai arī tā ir viena liela bilde..vai varbūt tur ir kaut kāds grass-landscape generator algoritms?

Un, jā, kāda valoda (pieņemu C++, VC++ vide), kādas grafikas bibliotēkas?
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sat Dec 25, 2004 5:15 pm    Post subject:

Peec kartes augsheejaa labjaa stuuriitii izskataas, ka tailes taas nav... juus to saglabaajat kaa bitmapu, vai gjenereejat @ render time ar kaadu algoritmu? Un kaads var buut kartes max izmeers?
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
nazis



Joined: 01 Aug 2003
Posts: 24
Location: Rīga, Latvija

PostPosted: Mon Dec 27, 2004 8:38 am    Post subject: Uz kā cepts KL3

Kā jau rakstīju mājaslapā, KL3 šobrīd primāri tiek veidots GNU/Linux. Izmantoju Kate kā editoru un gcc kā kompilatoru Smile Uz Windows portējot, izmantošu DevC++.
Par valodām utt.: C (NE C++), SDL grafikai un skaņai. Ļoti ērti :)

Par karti: tā ir prerenderēta (tb glabājas RAMā un diskā kā PNG bilde). Renderēju ar savu karšu ģeneratoru, jo man ir nepieciešama arī dziļumkarte. Tb, karšu ģenerators ģenerē dziļumkarti, tad uz GIMP uztaisu "plakanu" karti un ar vēl vienu mazu programmiņu "uzklāju" dziļumkarti uz "plakanās". :)

Pie reizes neuzkrītoši atgādinu, ka projektam ļoti vēlams kāds mākslinieks Smile))) Tā kā, ja kādam ir vēlme, var droši pieteikties Smile
Back to top
View user's profile Visit poster's website
nazis



Joined: 01 Aug 2003
Posts: 24
Location: Rīga, Latvija

PostPosted: Mon Dec 27, 2004 8:39 am    Post subject: Par kartes izmēru

Ak jā, kartes izmērs nav īpaši ne ar ko ierobežots Smile Vienīgais, jārēķinās ar aizņemtās RAM apjomu. Šobrīd tiek izmantota karte 2048x1536 pikseļi.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group