|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
nazis
Joined: 01 Aug 2003 Posts: 24 Location: Rīga, Latvija
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 4:28 pm Post subject: Kaujas lauks 3 pirmais screenshots |
|
Nu tā. Izlieku tautas apskatei un kritikai pirmo "Kaujas lauks 3" screenshotu. Apskatāms jamais lapā http://home.lanet.lv/~sd00138/kl3
Par grafikas "kvalitāti" šobrīd lūdzu neizteikties Galu galā, es neesmu mākslinieks. Un tie ir tikai pagaidu imagi, lai būtu uz kā testēt enginu. Kokus paņēmu no "Knights and Merchants" un cilvēciņu no "Settlers II".
Ja kāds vēlas piedalīties ar grafikas zīmēšanu (bez tā projekts diez vai sanāks), lūdzu pieteikties: sd00138 [pie] lanet [punkts] lv.
Šobrīd, ja kas, notiek darbs pie skriptu engina. Spēles laikā tas, protams, netiks izmantots (ātrumam), bet ielādes laikā ir ļoti ērts...
Phew... tas laikam pagaidām viss. Gaidu komentārus |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 4:38 pm Post subject: |
|
Zeel, ka pagaidaam nav daudz ko komenteet Nu bet, malachi, taa tik turpinaat _________________
|
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 4:47 pm Post subject: |
|
Ļoti interesants skrīnšots - mani interesē, kā jūs uztaisījāt to zāli? Vai tās patiešām ir tailes? [ja tā, cepuri nost!] Vai mikrotailes.. Vai arī tā ir viena liela bilde..vai varbūt tur ir kaut kāds grass-landscape generator algoritms?
Un, jā, kāda valoda (pieņemu C++, VC++ vide), kādas grafikas bibliotēkas? _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:15 pm Post subject: |
|
Peec kartes augsheejaa labjaa stuuriitii izskataas, ka tailes taas nav... juus to saglabaajat kaa bitmapu, vai gjenereejat @ render time ar kaadu algoritmu? Un kaads var buut kartes max izmeers? _________________
|
|
Back to top |
|
|
nazis
Joined: 01 Aug 2003 Posts: 24 Location: Rīga, Latvija
|
Posted: Mon Dec 27, 2004 8:38 am Post subject: Uz kā cepts KL3 |
|
Kā jau rakstīju mājaslapā, KL3 šobrīd primāri tiek veidots GNU/Linux. Izmantoju Kate kā editoru un gcc kā kompilatoru Uz Windows portējot, izmantošu DevC++.
Par valodām utt.: C (NE C++), SDL grafikai un skaņai. Ļoti ērti :)
Par karti: tā ir prerenderēta (tb glabājas RAMā un diskā kā PNG bilde). Renderēju ar savu karšu ģeneratoru, jo man ir nepieciešama arī dziļumkarte. Tb, karšu ģenerators ģenerē dziļumkarti, tad uz GIMP uztaisu "plakanu" karti un ar vēl vienu mazu programmiņu "uzklāju" dziļumkarti uz "plakanās". :)
Pie reizes neuzkrītoši atgādinu, ka projektam ļoti vēlams kāds mākslinieks ))) Tā kā, ja kādam ir vēlme, var droši pieteikties |
|
Back to top |
|
|
nazis
Joined: 01 Aug 2003 Posts: 24 Location: Rīga, Latvija
|
Posted: Mon Dec 27, 2004 8:39 am Post subject: Par kartes izmēru |
|
Ak jā, kartes izmērs nav īpaši ne ar ko ierobežots Vienīgais, jārēķinās ar aizņemtās RAM apjomu. Šobrīd tiek izmantota karte 2048x1536 pikseļi. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|