View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kaszu
Joined: 28 Dec 2004 Posts: 103 Location: Iceberg, Northpole
|
Posted: Tue Dec 28, 2004 2:26 am Post subject: Auto Fizika |
|
Vai kāds var ieteikt, kur var atrast kādu labu tutorialu, aprakstu vai ko citu par to kā uzmodelēt auto fiziku (ar to es domāju motors,ātrumkārba, riteņi, saķere, utt). Izmeklējos visur nekur nekā jēdzīga nav. Neesmu matemātiķis, nedz arī fiziķis, tāpēc pašam izdomāt nesanāk. Spēle būs domāta 2D. |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
|
Back to top |
|
|
kaszu
Joined: 28 Dec 2004 Posts: 103 Location: Iceberg, Northpole
|
Posted: Wed Dec 29, 2004 1:40 am Post subject: |
|
Šo es jau lasīju, nekur nav pastāstīts par ātrumkārbu, kā to vēl izveidot. |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Wed Dec 29, 2004 10:23 am Post subject: |
|
bez matemaatikas un fizikas taa lieta neies - tb shaubos vai netaa buus uzrakstiitas jau gatavas formulas tam visam
vari meegjinaat papeetiit racer'a (http://www.racer.nl/) sourci tur vareetu buut vareetu nebuut
aatrumkaarba faktiski ir tikai reizinaataajs speekam un apgriezieniem kuri naak/iet uz motoru
lielaaks paarnesums [mazaaks koeficients] padara apgriezienus uz riteni lielaakus [tb rotaacijas aatrumu] un speeku mazaaku [taadeelj ar lielaaku paarnesumu auto ieskrienas leenaak]
kautkaa taa _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Wed Dec 29, 2004 10:38 am Post subject: |
|
NU, to visu pasniedzot ļoti vienkaarshi prieksh speeles, aatrumkaarba vareetu buut vienkaarshi dazhaadi koeficienti. Ar savu akseleraatoru tu maini tieshi motora apgriezienus, bet taalaak tie tiek reizinaati ar noteiktaa aatruma (1ais, 2ais utt..) koeficientu, lai ieguutu galiigo aatrumu un paatrinaajumu. Jaareekjinaas tikai ar veel maksimaalo apgriezienu robezhu - pirmajaa aatrumaa paaatrinaajums ir liels, bet arii max apgriezienus sasniedz aatri. Nu piemeers - peec datiem pie 4000x mums atbilstoshais aatrums ir..nez, pieņemsim 80km/h, bet paātrinājums cik tur apgriezieni ik sekundi. No saakuma, kad uzspied, tu sasniedz kaut kaadu apgriezienu liimeni [atkariibaa no momentaanaa apgriezienu skaita] un mashiina kustaas ar dinamikas liiknei atbilstoshu aatrumu - pie 4000x mees braucam ar 80km/h 2ajā/3ajā ātrumā. Reaali dinamiku tev speelee tad noteiks apgriezienu skaita palielinaashanaas.
Var izmantot speciālas paātrinājuma un aatruma liiknes atbilstoshi apgriezieniem un tad pielaagot reaalus datus [tie ir viegli atrodami], lai panaaktu maksimaali reaalistisku uzvediibu. Tiesa, tad tev buus jaapafishko bik pie automaatiskaas kaarbas - kad tad iisti paarsleegties, jo situaacija vairs nebuus tik triviaala kaa "spied un iet". _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Wed Dec 29, 2004 10:56 am Post subject: |
|
te veel ir kaudze ar linkiem par fiziku n stuff
http://www.racer.nl/links.htm _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Wed Dec 29, 2004 12:44 pm Post subject: |
|
shitam arii source ir pieejama http://vamos.sourceforge.net/ _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
kaszu
Joined: 28 Dec 2004 Posts: 103 Location: Iceberg, Northpole
|
Posted: Wed Dec 29, 2004 2:07 pm Post subject: |
|
Ok paldies, atradu dažus source, saliekot kopā gan jau viss sanāks. |
|
Back to top |
|
|
fest
Joined: 07 Apr 2003 Posts: 187 Location: Madona
|
|
Back to top |
|
|
|