dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

2Dmap ģenerātors

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Dizains, modelēšana un vizuālā māksla
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ra001
Site Admin
Site Admin


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 452
Location: Latvija

PostPosted: Tue Dec 28, 2004 10:51 pm    Post subject: 2Dmap ģenerātors

Vai kādam nemētājs kāds gauži vienkāršs 2D map ģenerātors vai vēl ģenerātora labāk algoritms?
Interesē kas onlainā varētu ģenerēt ūdeni, zemi, kādu kalnu visu skatā no augšas.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Kristians



Joined: 06 Apr 2005
Posts: 99
Location: Ventspils

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 9:20 pm    Post subject: Re: 2Dmap ģenerātors

ra001 wrote:
Vai kādam nemētājs kāds gauži vienkāršs 2D map ģenerātors vai vēl ģenerātora labāk algoritms?
Interesē kas onlainā varētu ģenerēt ūdeni, zemi, kādu kalnu visu skatā no augšas.

Tas tak vienkārši izdomāt pat ne uz pusi tik nesakarīgi kā tie tavi delphix tutoriāļi Laughing Laughing Laughing nu algoritms nu njem kaut vai vienu mainiigo nu piem
afigjel
Code:

//shitaas proceduuras droshi var mest timerim
//tas mapwidth ir domaats mapa width tas var buut mainiigais tu noteikti ka saproti (varbūt)
if xcord <mapwidth then begin
//0 ir domaats uudens
if afigjel = 0 then begin dximagelist1.items[0].draw(dxdraw.surface,xcord,ycord,0);
end;
// 1 ir piemeeram zeme
if afigjel = 1 then begin dximagelist1.items[1].draw(dxdraw.surface,xcord,ycord,0);
end;
//2 shitas buus kalnaakaapeeju sapnis  Everests
if afigjel = 2 then begin

dximagelist1.items[2].draw(dxdraw.surface,xcord,ycord,0);
end;
end;
if xcord= mapwidth then begin
xcord := 0
ycord := ycord+dximagelist1.items[0].height

zinu, ka šitais ir novēlots posts ,bet tik un tā gan jau, ka kādam noderēs Razz
end.
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 10:22 pm    Post subject:

Ja preizi sapratu to kodu, tad tur jau uzrakstīts kā uzzīmēt pašu mapu. Bet tika jau prasīts kā uzģenerēt to! Ne?
Iesaku paskatīties uz perlin noise funkcijām:
http://freespace.virgin.net/hugo.elias/models/m_perlin.htm
http://www.robo-murito.net/code/perlin-noise-math-faq.html
http://peter.grumpykitty.biz/perlin.html
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kristians



Joined: 06 Apr 2005
Posts: 99
Location: Ventspils

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 11:46 pm    Post subject:

bļin nu tur tak ģenereesies tjipa uzseto cik lielu mapu gribi un tad tas dxdraw1 tur darbojas /ziimeejas
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 11:58 pm    Post subject:

Tad es tavu kodu nesaprotu.
Vai tu neuzrakstītu to vispārīgāk, nepiesaistot nekādiem DirectX objektiem?
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kristians



Joined: 06 Apr 2005
Posts: 99
Location: Ventspils

PostPosted: Wed Apr 20, 2005 12:30 am    Post subject:

imo tu vispaar zini kaa mapes ģenerē?
Nu ja nezini, tad lasi šito principu:(tam autors esmu es )Laughing
Reku tas katrs ūdens, zeme būt viens kvadrātiņš ko mēdz dēvēt par "Tekstūra" uz kura uzzīmets, tas zeme gaiss, putni, urlas Un kodā bija rakstīts ka viņš uz haļavu met ārā kur ir jābūt katram tam kvadrātiņam

Haļava = Randomize
un tur tai kodā viņš konkrēti randomizē to mainīgo ko sauc par afigjel pēc katra ontimer tikai es neuzrakstiiju to randomize kodu Smile nu saprati izvēlas ko zīmēt urlu vai putnu uz mapes kurai iedots konkrēts izmērs Laughing
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Apr 20, 2005 12:47 am    Post subject:

Nu, nu. Tur nekas labs nesanāks. Tur sanāks pilnīgs haoss. Vajag plūganākas pārejas no dziļa ūdens uz augstu kalnu. Nevis pilnīgi kā ar nazi nogrieztas. Paskaties kautvai šo bildi http://www.robo-murito.net/code/images/coherent.gif (melns - ūdens, balts - augsts kalns), uzreiz ir redzams skaidrs reljefa efekts, ne? Tur katrs pikselis ir viens tavs kvadrātiņš. A ja na haļavu saliks tos baltos/melnos kvadrātiņus, tad jau sanāks kautkas šāds: http://www.robo-murito.net/code/images/noncoherent.gif Diez vai tas atgādina kautkādu reljefu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kristians



Joined: 06 Apr 2005
Posts: 99
Location: Ventspils

PostPosted: Wed Apr 20, 2005 10:14 am    Post subject:

Nu yohaidii to tach ar var uzrakstiit bet tur jau kods garaaks un tapēc man ir slinkums rakstītt
Back to top
View user's profile Send e-mail
ra001
Site Admin
Site Admin


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 452
Location: Latvija

PostPosted: Wed Apr 20, 2005 10:19 am    Post subject:

Tur jau tā lieta, ka visu var uzrakstīt un visu var izdomāt, bet kāds ir iemesls tērēt laiku tam kas jau ir uzrakstīts?
Man tā laika tik daudz nav.. diemžēl. Tāpēc arī prasīju. Bet paldies šo problēmu es jau labu laiku atpakaļ atrisināju.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Apr 20, 2005 10:21 am    Post subject:

He he, nemaz nepaskatījos kāds bija oriģinālā jautājuma datums. Laughing Kristiants laikam ne tik.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kristians



Joined: 06 Apr 2005
Posts: 99
Location: Ventspils

PostPosted: Wed Apr 20, 2005 10:57 am    Post subject:

Quote:
zinu, ka šitais ir novēlots posts ,bet tik un tā gan jau, ka kādam noderēs

bubu tev galvā laikam kaut kaads leenais renderis aiziet? Smile
A manu vaardu tak vismaz vareeji pareizi uzrakstiit Laughing
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kristians



Joined: 06 Apr 2005
Posts: 99
Location: Ventspils

PostPosted: Wed Apr 20, 2005 11:02 am    Post subject:

ra001 wrote:
Tur jau tā lieta, ka visu var uzrakstīt un visu var izdomāt, bet kāds ir iemesls tērēt laiku tam kas jau ir uzrakstīts?
Man tā laika tik daudz nav.. diemžēl. Tāpēc arī prasīju. Bet paldies šo problēmu es jau labu laiku atpakaļ atrisināju.

Gribi iemeslu? pateikšu piemeeram gribi taisiit GTA stila geimuku šie tev savas spēles sourci tak nedos un tapēc vajag tērēt atkal laiku un rakstīt to ko šie jau sarakstījuši Smile
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Apr 20, 2005 11:02 am    Post subject:

Ai nu nokļūdījos, ātri rakstot. Nu sorry, ka izķēmoju tavu vārdu.
Kādam noderēs, kā krāsot rūtiņas, hm.. nu var jau būt..
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kristians



Joined: 06 Apr 2005
Posts: 99
Location: Ventspils

PostPosted: Wed Apr 20, 2005 11:11 am    Post subject:

Tas jau tik pamatprincips vēl jau var piemest listes klāt kurš ar ko ir savietojams tad jau nu tas ies bez tavaam ruutinjam Razz Pēc kuram tu esi tik ļoti nogribējies Laughing
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Dizains, modelēšana un vizuālā māksla All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group