View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 12:42 pm Post subject: Ogļracis |
|
Nu taa, beidzot gribeetos dzirdeet mazliet kritikas.
Zinu ka geimplejs ir iznaacis diezgan drankjiigs taapeec varat arii ieteikt kas vinju padariitu labaaku. |
|
Back to top |
|
|
zutiic Indago dalībnieks
Joined: 12 Jan 2004 Posts: 140 Location: Rīga
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 1:56 pm Post subject: |
|
mani aatri vien nokaitinaaja lielais daudzums sienu un tas, ka taas nezeeliigi ilgi naakas drupinaat - paaraak gari liimenji, skiet. (nu, vismaz paareejos liimenjus neiemeeginaaju, jo apnika jau pie pirmaa maaciibu liimenja ...sorre) |
|
Back to top |
|
|
apofiss Indago dalībnieks
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 148 Location: Latvija
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 2:19 pm Post subject: |
|
Smuki, un strādā arī bez gļukiem |
|
Back to top |
|
|
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 4:57 pm Post subject: |
|
Labs darbs! Nepamanīju nevienu kļūdu. Bet man jāpiekrīt iepriekš teiktajam, ka pārāk ilgi iet tās sienas brucināt, pat pirkst nogura. Varbūt to procesu var padarpit ātrāku, piem. instrumentiem palielinot darbības rādiusu. |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 5:20 pm Post subject: |
|
lieta kas kaitina - aizkjershanaas aiz neredzamiem pixeljiem _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 6:47 pm Post subject: |
|
Quote: | lieta kas kaitina - aizkjershanaas aiz neredzamiem pixeljiem |
Neredzamu pikselju tur nav :) taa ka var demokraatiski aizkjerties pret to ko pats redzi :),
bet vispaar jaa, tas ir shausmiigi trauceejoshi, ar pikselju koliizijaam vispaar ir baigais chakaris.
Quote: | Varbūt to procesu var padarpit ātrāku, piem. instrumentiem palielinot darbības rādiusu |
Izskatas ka rakshana ir bijusi kljuuda. Paaraak liels vinjai ir harkoriigums. Vareeja vienkaarshi zemes rakshanu atteelot kaa pretestiibu pie paarvietoshanaas aatruma, neklikskjinot nekaadas pogas. Un vieniigais skjeerslis tad buut spridzinaamaas sienas. Jup, bet tad mainiitos karshu uzbuuves principi.
Quote: | strādā arī bez gļukiem |
senks, itkaa jau tur nav kam iipashi gljukot, viss tika izteikti haardkodeets un paarbaudiits kodeeshanas laikaa. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 7:56 pm Post subject: |
|
Nu nezinu, no manas puses nekaadu suudziibu, ja neskaita to, ka buutu vajadziiga kaada save/load vai checkpoint sisteema liimenjos. Jo vismaz man likaas diezgan apniciigi paarspeeleet visu liimeni (kas ir laikietilpiigs process), kad pie pashaam beigaam nomirstu radiaacijaa vai nepaguustu paskriet paaris pixeljus un mirstu no plastikas :)
Veel varbuut vareetu veeleeties kaadu vizuaalu attelojumu spraadzienam, gan buutu smukaak, gan rastos labaaka sapratne par to cik taalu no katra spridzeklja veida tad ir jaamuuk.
Bet vispaar - man jau nu ljoti patiik |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 5:46 pm Post subject: |
|
Quote: | ...labaaka sapratne par to cik taalu no katra spridzeklja veida tad ir jaamuuk. |
Tas deelj programmas leendarbiibas netika ieviests. Optimizaacija tur prasaas pamatiiga, kaa nekaa SDL's |
|
Back to top |
|
|
|