dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

...doma speelei...
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Pārējās radošuma izpausmes
View previous topic :: View next topic  
Author Message
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Jan 02, 2005 9:06 pm    Post subject: ...doma speelei...

Sveiki,

jau paaris nedeeljas censhos sevi piespiest pierakstiit shito domu uz papiira, bet kaut kaa nesanaak, toties shovakar jutos gatavs to visu uzrakstiit sheitan. Gribeetu dzirdeet juusu domas par shitaadu ideju speeles storijam/aprakstam, ko cerams (yeah right... hmm, or maybe...) kaadriez sanaaks paarveidot skaistaa speeliitee. Tad te nu buutu taads parupjsh uzmetums, ko es gribeetu uzlabot ar juusu paliidziibu.

(Garsh posts, taapeec ljaujiet laiku lai edit'otu visas kljuudas Wink )

Pasaule:

Nenosakaams laiks, nenosakamaa pasaule, vai vismaz pagaidaam nezinu, kaa savaadaak to pamatot, vai ierakstiit muusu pashu Zemes naakotnee (turpmaak textaa "pasaule"). Visa pasaule ir cietusi smagas industrializaacijas sekas, taa ir piesaarnjota, netiira un neveseliiga vieta, kur dziivot. Visas pasaules valstis ir apvienojushaas taadaa kaa sabiedriibaa/korporaacijaa/nez, kura iespeejams aizsaakusies kaa kaut kaada EU, NATO vai tamliidziigi, bet peec lielajiem panaakumiem (visu valstu apvienoshanas) taa ir aizgaajusi galiigi greizi, un nu taa ir vairaak tendeeta uz nelielas daljas cilveeku labas dziives nodroshinaashanu uz visu citu reekjina. Pie varas esoshie cilveeki ar visaadiem likumiigiem (jo nu vinji ir staavoklii, kur vinji ir likums) liidzekljiem meegina ierobezot paareejos, lai uztureetu sev labu dziives staavokli un samazinaatu jebkaadu sacelshanaas iespeeju, bet tajaa pashaa laikaa tam visam atrod attaisnojumu, meeginot to visu paskaidrot un nostaadiit taadaa gaismaa, ka tas viss naak cilveekiem tikai par labu - kaut kas liidziigs psrs, iznjemot ar savadaaku aizsaakumu. Ir ljauzji, kas tam tic, lielaakaa dalja gan nee, bet pietiekami daudz no tiem, kas saprot lietu iisto buutiibu, nemaz netaisaas dariit kaut ko lietas labaa, bet ir atradushi veidu, kaa iedziivoties uz citu parasto cilveeku reekina - mafija un vispaar bandiitisms valda, un pie varas esoshos cilveekus tas iipashi nekrata, jo tas vinjus pashus neapdraud. Vistuvaakaa analogjija, ko varu iedomaaties, ir Kingpin veidiiga pasaule ar Heavy Metal komiksu pieskanju. Nu un tad ir cilveeki, kuri ieniist pastaavosho kaartiibu un gribeetu to gaazt, bet vinji ir pastaaviigi apspiesti no abu iepriekshmineeto "slaanju" puses un nespeej pretoties, un iisteniibaa arii kljuust no aarpuses liidziigi "bandiitiem", jo savaadaak nav iespeejams taadaa pasaulee izdziivot. Bet netiks (vismaz nezinu kaa) pamatots, kaapeec pasaule ir taada kljuvusi, tikai speeles procesaa buus iespeejams redzeet atseviskjus taas aspektus. Apmeeram kaa vareetu vizuaali izskatiities shii pasaule? Ir ljoti maz "luksus" rajonu, kuros dziivo pie varas esoshie cilveeki. Un tad ir mazliet vairaak apmeeram muusdienu liimenja rajoni, kur mitinaas dazi augstaakie iereednji no parasto cilveeku puses. Un nav jaaiet ne kilometrs, lai nonaaktu pasaulee, kaadu to redz lielaakaa dalja cilveeku - piesaarnjota, nodrazaata, (domaajiet: taads kriminaals ruupniicu rajons, kur valda bandas un mafija, un bez shaujamaa gruuti izdziivot). (Shiis pasaules iedziivotaaju miiljaakais TV shows vareetu buut PI, hehe Wink ) Shii pasaule ir tehnologjiski daudz attiistiitaaka par mums, bet visai shai tehnikai, piemiit taa rajona pieskanja, kura taa atrodas. Luksus rajonos taa ir attieciigaa liimenii, bet lielaakajaa pasaules daljaa taa izskataas ljoti "post-apokaliptiska" - sastikjeeta kopaa no visa, ko vien var dabuut, izskataas taada apruseejusi utt, bet tomeer ir anti-gravitaacijas dzineeju lidojoshas mashiinas (vairaak gan nevis 5.Elementa stilaa, bet SW speeder stilaa) tiek veiktas laazerkjirurgjijas gandriiz uz katra stuura, baazti visaadi implanti cilveekiem, un noliktavaas smagaas kravas cilaa ar anti-gravitaacijas (yup, HL2 type) "ieroci". Viens no likumiem, ko saak ieviest pastaavoshaa vara ir aizliegums pavairoties normaalaa celjaa (pagaidaam gan tas ir "1 beerns gjimenee" liimenii), un taa saak ieriikot fabrikas, kur cilvekus klonee un audzee kolonijaas. Tas itkaa ir deelj taa, lai samazinaatu slimiibu un iedzimtu patalogjiju daudzumu (kas ir pietiekamaa daudzumaa njemot veeraa pasaules piesaarnjotiibu) un vareetu taisiit cilveekus ar speciaalaam speejaam - lielus & stiprus militaaristus, mazaakus un izveiciigaakus "ogljrachus", gudrus aartsus & zinaatniekus utt, bet iisteniibaa vairaak gan tiek piesviesta "paklausiibas deva". Policija un armija shajaa "valstiskumaa" ir sapluudusi vienaa "droshiibas orgaanaa" (turpmaak "armija"). Armija lielaakoties nodarbojas ar dumpinieku sacelshanaas meeginaajumu apspieshanu, un dumpinieki iisteniibaa ir diezgan daudz, bet vinji lielaakoties ir pats zemaakais sabiedriibas slaanis, kuri grib atbriivoties gan no valdiibas, gan mafijas. Armijas kareivji jau kaadu laiku ir tikai un vieniigi stiprie un galvenais paklausiigie kloni. Nosaciiti armiju var sadaliit 3 liimenjos: 1) ierindnieki: izpilda patruljnieku un kaujinieku funkcijas 2) kapteinji/detektiivi: nodarbojas ar ierindnieku vadiishanu, kaa arii ir 2 tipu "speciaalaas vieniibas" - muusdienu SWAT izpratnee, kaa arii kloni, kuriem ir speciaali intelektuaalaas attiistiibas geeni, kas dod tiem paardabiskas speejas - daljeeju telekineezi, domu nolasiishanu, daziem indiviidiem pat praata kontroli, "izlidoshanu no sava kjermenja" (aizmirsu kaads bija fancy vaards prieksh taa Wink ), reakcijas (slow-motion) palielinaashanu, un pat ar iipashas narkozes paliidziibu tie var domaas atgriezties pagaatnee un redzeet bijushos notikumus, arii taadus, par kuriem vinjiem nav ne jausmas. Un tad ir 3. liimenis - labaakie un paklausiigaakie no 2. liimenja tiek te uznjemti un nodarbojas ar "netiirajiem" darbinjiem, par kuriem valsts atklaati nerunaa - pasuutiijuma slepkaviibas, likumu plaanoshana un liidz ar to arii to iistaas noziimes apzinaashanu utt.

Story speeles laikaa:

Speeleetaajs ir viens no kloneetajiem 2 liimenja detektiiviem, kursh apveltiits ar iipashaam speejaam, daudz speeciigaakaam kaa parasti, 3. liimenja darbinieki vinju noveero un ir atzinushi vinja izaugsmi un domaa par iecelshanu 3. liimenii. Dazas pirmaas misijas vareetu tikt pavadiitas apkarojot dumpiniekus, kuri nodarbojas ar ierochu kontrabandu, lai itkaa saaktu organizeet pirmo masveidiigo sacelshanos. Sho dazju misiju laikaa speeleetaajs iepaziistaas ar daziem vadoshajiem dumpiniekiem - kaa ar pretiniekiem, bet tie izspruuk no vinja rokaam, varbuut kaadu sanjem guustaa. Kaa arii tiek aptureeta liela ierochu krava un taa tiek novietota armijas noliktavaa. Peec shiim misijaam 3. liimenja cilveeki piedaavaa tev iespeeju tikt paaugstinaatam, ko tu arii protams izmanto. Bet prieksh taa ir jaaiziet dazas paarbaudes. Dazas pirmaas buutu tieshi kaujinieka speeju un iipasho speeju paarbaudes, bet peedeejaa - uzticiibas paarbaude. Shinii laikaa tev jau tiek ieraadiits kabinets zemaako 3. liimenja darbinieku viduu, kur starp misijaam pastaigaajoties vareetu dzirdeet dazaadas sarunas, kas varonim liktu shaubiities, ka vins ciinaas pareizajaa pusee. Bet peedeejais tests - uzticiibas tests risinaatos shaadi. Speeleetaajs ar specvieniibu ielauzjas kaadaa parastu iedziivotaaju maajaa (ne mafijas). Tas viss gan notiek cut-scene veidaa, lai speeleetaajs kaut kam nepamaisiitu, vai arii ar kaadu citu panjeemienu tiek ierobezota speeleetaaja riiciiba. Iebrukuma laikaa gjimenes teevs luudz lai neaiztiek vinja beernus un izrauj deelu no kaada specvieniibas darbinieka rokaam, kursh par to paliek dusmiigs un saak vinju sist. Beerni un sieva saak aizstaaveet teevu un arii tiek piekauti un aizvesti prom. Bet teevs paliek istabaa ar speeleetaaju un 2 uzraugiem, kuri liek pieraadiit savu lojalitaati un aukstasiniigi nogalinaat teevu. Shii cut scene laikaa buutu jaaparada paardziivojumi, kas notiek varonja iekshaa, ka vinjam nepatiik notiekoshais (varbuut deelj taa, ka vinjam, kolonijaa augot, vienmeer ir pietruucis miilestiibas un taadu dziivi kaa bija shai gjimenei vinsh vienmeer bija veeleejies) savienojot to ar ieprieksh dzirdeetajaam sarunaam & stuff speeleetaaja varonis nogalina abus uzraugus un atbriivo teevu. Vins automaatiski kljuust par vismekleetaako cilveeku valdiibas aciis un saakas pakaldziishanaas pa visu sho daudzveidiigo pasauli. Leenaam taa kluust vairaak kaa maskeeshanaas un speeleetaajs nodibina kontaktus ar dumpiniekiem, tajaa pashaa laikaa ciinoties ar vajaataajiem un mafiju, kura arii ir ieintereseeta speeleetaaja nokjershanaa, jo par vinju ir izsludinaata atliidziiba. Bet speeleetaajs, kaa jau viens no daudzsoloshaakajiem kloniem kursh paredzeets tieshi shim - ciinjai, izraadaas ciets rieksts. Speeles gaitaa vinsh izmantojot savas zinaashanas un speejas paliidz dumpiniekiem atguut zaudeetos ierochus, ieguut kaadus kompromitejoshus materiaalus par valdiibu un izraisiit masveida sacelshanos (kuraa iesaistaas arii mafija), varbuut publiskojot valdiibas lielo plaanu aizvietot visus ar kloneetiem vergiem, jebkuraa gadiijumaa kaut ko taadu, kas neljautu nevienam nepiedaliities dumpii. Varbuut arii atbriivo ieprieksh mineeto gjimeni, lai ieviestu lielaaku personiigo faktoru. Galu galaa dumpinieki protams uzvar, un protams speeleetaajam ir izskiroshaa loma kaadaa atsleegas uzbrukumaa. Itkaa vara tiek nodota tautas rokaas un buutu jaasaakas labaakiem laikiem. THE END. (atstaajot iespeeju speeles otrajai daljai, kur probleemas sagaadaa kriminaalaa sabiedriibas dalja un atkal saakas ciinja par varu valstii)

Gameplay:

Pamataa tam buutu klasisks FPS. Bet ar iespeejaam probleemas risinaat dazaados celjos, izmantojot skillu & implantu sisteemu. Ik peec misijas speeleetaajs vareetu sanjemt skill pointus un izveeli kaadam implantam, kas ljautu speeleetaajam kluut par staigaajoshu galjas mashiinu vai arii par hakeri/stealth & lockpicking masteru, kas probleemas risinaatu ar asins izlieshanu tikai galiigas vajadziibas gadiijumaa. Speeleetaajam arii buut kaut kaads "koncentreeshanaas" speeju liimenis, kursh pats ataugtu ar laiku un ljautu izmantot speciaalaas speejas, taadeejaadi ievieshot mazliet RGP gameplay'aa, kaa arii vareetu dazos liimenjos pieskirt lielaako lomu fizikai un mashiiniiteem / laivinjaam / helikopteriem / motocikliem / utt, lai gameplayu padariitu peec iespeejas daudz veidiigaaku, bet arii dodot iespeeju speeleetaajam izveeleeties kura metode patiik labaak.

Nu apmeeram taa. Protams, visdriizaak no daudzaam lietaam naaksies atteikties, kad un JA, taada speele tiktu taisiita, bet tagad es lielaakoties gribeetu dzirdeet juusu domas par pasauli/sizetu un vai taac gameplay jums patiku, kaa arii ko juus gribeetu mainiit.

Ja juus esat izlasiijushi visu shito, liels paldies jums Smile un gribeetu dzirdeet juusu atsauksmes Wink
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Sun Jan 02, 2005 10:03 pm    Post subject:

Neesmu visu vēl izlasījis, bet jau varu pateikt, ka pozitīvi ir tas, ka Tu nostādi to kā FPS ar RPG elementiem nevis kaa first person RPG.

EDIT: OK, izlasīju. Tipisks un klišejisks sižetiskais risinājums, ko ir nācies redzēt daudz kur jau. Nesaku, ka tas ir slikti, bet krietni oriģinālāk būtu likt spēlēt "ļaunajā" pusē. Ideālā variantā - ļaut pašam izvēlēties, bet tur varētu būt par daudz darba..lai gan, kad sāku domāt - principā lokācijas gan "labajam" gan sliktajam būs tās pašas [storī-lainu var jauki un gana viegli izveidot tādu, ka gan ļaunais, gan labais ies cauri tām pašām lokācijām, tikai vienā gadījumā tu esi vienaa frontes pusee un tev jaashauj vieni chari, otraa gadiijumaa - otri chari, kas buutu tavi sabiedrotie citaadi. Nu ok, manas domas tikai.

Un, galu galaa, var vienmeer arii to atstaat taa kaa tas ir - lai arii liidz nelabumam paziistami (deusEX :)), tas cik laba buus speele noteiks galvenokaart uzmaniiba pret detaljaam un cik labi speele pati izveidota.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons


Last edited by Kamazs on Sun Jan 02, 2005 10:48 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
gazz



Joined: 03 Jan 2004
Posts: 355
Location: Teika

PostPosted: Sun Jan 02, 2005 10:13 pm    Post subject:

wiennoziimiigi izskataas diezgan pasmagi, bet pasmagi tieshi kontenta zinjaa, tehniski man shkiet ka tas nebuutu tik sarezhgiiti. Doma par transportliidzekljiem ir ar 'two thumbs up'. Newienaa FPS speelee tie naw maisiijushi, driizaak jau skraidot ar kaajaam newar sagaidiit - wai tik aiz stuura nebuus kaads mociitis Wink. Prieksh fizikas wareetu izmantot kaadu no free fizikas engineem kaa tokamak(mans iecieniitais) wai newton physics kuru wareetu nedaudz upgradot ar mashiiniishu, mociishu papildklaseem(man pasham ir par 57% gatawa mashiinu fizikas lib balstiita uz tokamaka, ko war elementaari satuuneet no reaalistiskas liidz absoluutai arkaadei). Kas ar rendersisteemu - tas man shkiet ka man tew nebuutu jaastaasta Wink. Probleema tew buus muuzhsenaa - kur lai rod pietiekamu skaitu modelerus/maaxliniekus. Un iisteniibaa ja tu weelies pieshkjirt speeles waronim personiibu, tad IMO labaak buutu newis FPS bet kamera kaa max payne, gta, mafia. Tas piesaistiitu weel wairaak personiibas waronim. Jo mees wisi zinaam kaa izskataas max payne waronis, bet izejot wisu halflife man palikia tikai neliels priekshstats par Gordonu Freemenu. Bet warbuut ka tas ir tikai man, es wislabaak speeju uztwert wizuaali. Wink
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Jan 02, 2005 10:34 pm    Post subject:

Jaa, par to 3rd vai 1st person domaaju diezgan daudz. Un 3rd person pat pieskjirtu daudz labus gameplay elementus (piem: jump&shoot ala max payne, kaa arii biju taadaa gadiijumaa domaajis tasiit advanceetaaku close combat sisteemu, kur vareetu sist ar kaajaam/rokaam/itemiem dazaados veidos). Bet man kaut kaa labaak patiik FPS.. nu nez, vnk labaak patiik. Veel jau vareetu taisiit taakaa visos star waros un morrowindaa, ka ja ljoti grib var mainiit fps/tps, bet tas atnjemtu dazus elementus... nez, kaa jau teicu, gribu dzirdeet cilveeku domas un no taa izdariit secinaajumus.

Fizikai gan biju domaajis izmantot Newtonu. Par Tokamak biju dzirdeejis, ka ir diezgan leens prieksh speeleem, ne? Bet taa nu atkal ir lieta, kura veel ir dikti jaapeeta pirms kjershos klaat.

Par tiem modeleriem, hehe, te man ir plaans Smile Tu jau laikam zini, ka agades ir mans teevs un slikts maakslinieks nu vinsh nekaadi nav, hehe, vnk PI nedevu iespeeju un nebija laika vinjam kaartiigi izpausties Wink Un vispaar, doma ir taada, ka, ja shitam kjeras klaat, tad pa nopietnam. Taapeec pagaidaam mans plaans ir taads: es un agades (veel, ja paveiksies, man bija kaut kaadas sarunas ar chacha (muusu forumaa kaa dev )) pa kaadu gadu/pusotru uzcepam kaut cik jeedziigu demo. Un taalaak, ja projekts tieshaam izradaas liimenii, jau var mekleet finanseejumu aarzemees un likt kopaa nopietnu komandu, kura pietam sanjem reaalu pikji. Bet nu tas taa, naakotnes plaani, tagad veel ar Vatan jaatiek skaidriibaa ;)

Jebkuraa gadiijumaa gandriiz jebkursh speeles aspekts veel ir paredzeets apsprieshanai un mainiishanai - tieshi taadeelj te postoju, lai redzeetu vairaak cilveeku viedokljus.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Angel



Joined: 02 Jan 2005
Posts: 113
Location: Latvija

PostPosted: Sun Jan 02, 2005 10:49 pm    Post subject:

Doma nav slikt un man skiet, ka labaak pat buutu no 3 personas.

Par izstraadi....
Ieteiktu izveidot Atsevisku sadalu, un kaads(vairaak attiecas uz GiGa) vareetu pateikt, ko vaig paliidzeet shiis speeles sakaraa.

P.S. Arii Es Vareetu paliidzeet, bet (cik saprotu no vairaakiem postiem paarsvaraa tiek izmantots D3D) es iesaaceeja liimenii Rolling Eyes straadaaju tikai ieks OGL. Ziimeeju Slikt, Bet vareetu meeginaat atjaunot zinaashanas par 3DSMAX
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Jan 02, 2005 10:53 pm    Post subject:

Nu veel es skaidri nevaru teikt. Es domaaju, ka ja gribu, lai shitas sanaaktu, es kaadus meeneshus 2 veltiishu kaartiiga design documenta uzrakstiishanai, un tad skatiishos kaadus cilveekus man vajadzees. Negribu, lai shitas buutu uz minuutes optimismu balstiits projekts, bet kaut kas, ar reaalu pamatojumu un izredzeem, lai nenomirst peec kaada meenesha.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Jan 02, 2005 11:26 pm    Post subject:

Jaa, iisteniibaa tur ir par daudz DeusEx... arii ja speeleet vareetu gan no labaas, gan sliktaas puses tas buutu manaami... kaadas idejas, kaa no taa atbriivoties? Buus vien jaapadomaa kaads cits scenaarijs shitaadaa te pasauliitee.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Mon Jan 03, 2005 12:36 am    Post subject:

Nedomāt par to:). Kad taisi spēli, vnk nedomā par to kā par DeusEx. Un viss. Tava pasaule tomēr ir savādāka un nešaubos, ka arī sižets ir cits. Implanti? Tie ir visur cyber-punkā. Klonēts superkareivis? Vecīt, šī ideja eksistēja 100 gadus pirms DeusExa. Galvenais ir neņemt DeusEx kā tiešu piemēru, bet fiškot par savu pasauli, par savu storī lainu. Man tas viss vairāk saistās ar filmu Equilibrium nekā ar DeusEx, bet nu tas tā. Tas, ka galvenais varonis ir klons bioloģiski uzlabota slepkavošanas mašīna ir pat loģiski, jo "dumpiniekiem" nekā tāda nav līdz ar to, tiklīdz viņu pusē nostājas tāds chars, viņš viens pats var daudz ko mainīt, jo ir krutāks par parastiem cilvēkiem. Tiesa, neticamības moments ir, ka viņš piepeši izdomā pamest savu organizāciju. Ja viņš patiešām ir klonēts/bioloģiski uzlabots, tas nekad nedrīkstētu notikt. Drīzāk ticamāks storijs būtu, ka viņu speciāli audzējuši dumpinieki, kas iefiltrējušies šajā biorūpnīcā, lai arī viņu rīcībā būtu kāds ūberhumans. Tas arī izskaidrotu, kāpēc viņš ir krutāks nekā citi aģenti[dumpineki speciāli "piestrādājuši"] un kāpēc nav "paklausīgs"[atbilstoši slēdzīši nav ineibloti]. Līdz ar to spēle kļūtu ticama, pat neskatoties uz to, ka tu esi krutākais. Plus, paverās jaunas iespējas sižetam - Organizācija tevi medī [kad uzzina], bet arī dumpinieki izturās kā pret vienkāršu Super-Ultra-Ieroci nevis cilvēku. Līdz ar to tu pat nezini kurā pusē esi [hops! vairāki uzdevumu risināšanas veidi + divi nobeigumi!], jo neviena no pusēm, kā izrādās, nav gana humāna vai cilvēcīga - abas spēlē netīru spēli. Un nosaukums man jau arī ienāca prātā "Projekts UWis" - [ultimate weapon, heh].

Nu tas tā, mani 0.02 par šo lietu.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Jan 03, 2005 2:30 pm    Post subject:

Hmm, jaa issteniibaa laba doma. Vareetu buut, ka kaads no kloneetaajiem ir bijis dumpinieku pusee, un shii nepaklausiiba buutu bijis vinja darba rezultaats, un apmeeram speeles visu sho sazveerestiibu vareetu uzzinaat no kaada dumpinieku vadonja. Saakotneejaa doma bija, ka taa paklausiiba vienkaarshi naakas gruuti un itseviskji ar attiistiitajaam praata speejaam. Jebkuraa gadiijumaa - paldies Tev, ir par ko padomaat shajaa sakaraa Wink
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
dev



Joined: 27 Jul 2004
Posts: 206
Location: Latvija

PostPosted: Mon Jan 03, 2005 6:42 pm    Post subject:

Heh, bija taada filma (neatceros kaa vinju iisti sauca), kur naakotnee valda totalitarisms un paklausiiba tiek uzspiesta ar iipashu medikamentu paliidziibu, kuri padotajiem katru dienu jaainjecee sev. Galvenais varonis bija ar iipashaam speejaam apveltiits specvieniibas kareivis, kuram bija jaaciinaas pret nemierniekiem un vecajaam kultuuras veertiibaam Smile.. kaadu dienu varonim nesanaaca injiceet kaarteejo devu, un vinjam saaka atveerties acis - saakumaa vinsh veiksmiigi izlikaas, ka viss ir ok, bet kad vinjam lika nogalinaat paaris nevainiigus ljautinjus, tad shis oficiaali paargaaja nemiernieku pusee. filma man patika.. tachu ar speeleem ir kaa ir - iisti man nepatiik taas postapokaliptiski-industriaalaas vides, kur darbiiba parasti notiek tumsaa utt.. vot ja to vareetu vizuaali kaa HL2, tad jaa - man patiik Smile
Back to top
View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Jan 03, 2005 6:56 pm    Post subject:

Hmm, nu kaapeec tumsaa? Smile Var jau arii sauliite uzspiideet caur novaardzinaati saarto ozona slaaniiti un izraisiit kaadu aadas veeziiti, bet citaadi taa buutu skaista diena Smile Turklaat vareetu jau arii paviesoties kaadaa luksus rajonaa, muusdienu tipa rajonaa, kaadaa kanalizaacijas trubaa vai arii dambii un veel nezin kur. Man shii doma patiik tieshi deelj taa, ka liimenji var izveersties pavisam neiedomaajamaas vietaas, arii kaados nezeeliigos purvos, kur mutantvardes uzbruuk Smile vai augstas apsardzes tipa cietumaa, kad muus tomeer nokjer. Vai kaadaa Black Mesa tipa labaratorijaa, ja Tev taas tik ljoti patiik Smile un lielaa meeraa viss, ko mees tur redzeetu vareetu buut pavisam atskjiriigs no taa, ko mees redzam shodien - pilniigs fantaazijas lidojuma briivums maaksliniekiem. Tikai tam visam jaabuut sapraata robezaas, protams, lai tas nepaarveerstos kaadaa sireaalaa sviestaa, kur lietas ir vienkaarshi buushanas peec, bet lai katrai detaljai buutu kaada noziime tajaa pasaulee un taa tieshaam izskatiitos ticama.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
dev



Joined: 27 Jul 2004
Posts: 206
Location: Latvija

PostPosted: Mon Jan 03, 2005 10:46 pm    Post subject:

tomeer skjiet, ka nedaudz tajaa visaa pietruukst orgjinaalu ideju ..
peedeejaa laikaa esmu domaajis daudz par speeleem, speelju idejaam utt - un man liekas, ka taadaa mazaa valstinjaa kaa Latvija ar tik ierobezhotiem resursiem, kas ir muusu speekos, ir veerts taisiit kautk ko patieshaam orgjinaalu. Tas ir svariigi arii no psihologjiskaa aspekta - taisot kaut ko patieshaam orgjinaalu un nebijushu, ir daudz vieglaak saglabaat entuziasmu un veelmi projektu pabeigt. Stulbi jau izklausaas tas, ko saku - liekas, ka pasaulee visas idejas jau apspeeleetas un neko orgjinaalu nevar izdomaat, tachu, taa tomeer nav - ik pa laikam kaads mazpaziistams developeris izdomaa kaut ko orgjinaalu (lieliem developeriem nezkapeec taa vairs nesanaak Neutral ) .. kaut vai tas pats HalfLife par piemeeru - pirms HL1 par Valvi neviens neko nezinaaja, bet tagad kad Valve ir liela firma - HL2 jaasaka ir shtrunts (vismaz man HL1 likaas 100 reiz airaujoshaaks un orgjinaalaaks).. nu ok novirzijos no teemas... iisi sakot manupraat visiem interesentiem buutu jaacenshas salikt galvas kopaa uz izshtukot kautko mega orgjinaalu Very Happy (skan utopiski), ko buutu PATIESHAAM veerts uztaisiit un pabeigt! tas vareetu buut pat nebijis speeles zhandrs (lai cik tas nebuutu jociigi - ik pa laikam kaadam izdodas izdomaat nebijushu zhandru), arii vide buutu jaacenshas izdomaat nebijusi taa pat kaa situaacijas, uzdevumi, pretinieki, ierochi utt.. - tas vareetu buut saakotneeji pat kaa orgjinaalo ideju konkurss.. hehe aizraavos Smile .. nu jaa un galu galaa, ja tas nonaaktu liidz tehniskai realizaacijai, tad arii to nevajadzeetu atstaat novaartaa - kaa jau dazhs labs varbuut zin - grafika ir mana vaajiiba Very Happy.. bet tas ir svariigi Smile
rezumeejot - ir beidzot jaaizdomaa kaut kas nebijis!
Back to top
View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Jan 03, 2005 11:24 pm    Post subject:

Hmm, nu tad labraat gribeetu dzirdeet kaadas Tavas idejas. Kaadu domu, kuraa virzienaa taalaak domaat? Kaut kas Tev ir padomaa, vai ne? Smile Ko Tu tur iisti biji domaajis taas 3rd Planet sakaraa? Tur ir iekljautas visas shitaas idejas?
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Tue Jan 04, 2005 2:20 pm    Post subject:

Savukārt es būšu no tiem, kas sacīs, ka nevajag tēmēt ne uz ko dikti oriģinālu. Tikpat labi Valves HL1 panākumi ir skaidrojami ar to, ka HL bija pirmais action ar īstu sižetu nevis ar to, ka tā bija oriģināla spēle. Līdz ar to panākums bija tur, ka kāds izvēlējās šo nepazīstamo žanru, vai pareizāk, uzlika žanram jaunu barjerstieni, ko visiem pārlekt.

Oriģinalitāte ir riskanta lieta un uzstādīt to kā pašmērķi, manuprāt, nedrīkst. Ņemsim par piemēru "Perimetr" ļoti origināls spēļuks, RTS. Ja paskatās sales-chartos (neesmu gan skatījies, bet esmu dzirdējis atsauksmes), tad spēlīte nebūt nav naudas bedre.

Tad kā rīkoties? Manuprāt, jārīkojas dabiski. Tu taisi spēli taču, ne tā? Tad taisi spēli, kuru tu pats ar sajūsmu spēlētu un sauktu cik tā lieliska. Tā var būt arī ne tik oriģināla - kaut vai vecais labais FPS, bet tai jādara sava lieta labi. SeriousSam - hei - ejam un šaujam monstru miriādes, lieliska spēle, imo arī lieliski ienākumi. Oriģinalitāte? Huh? Oriģinalitātei jārodas dabiski. Piemēram, GiGas projektā oriģināla fiška varētu būt tāda, ka tu visu spēli vari izspēlēt gan kā ļaunais, gan labais (un ne jau KOTOR stilā, bet reāli vai nu šaujot vienus vai otrus, dumpiniekus vai aģentus). Vēl fīča, ko jau sen FPS-iem vajadzēja ieviest. Open-dungeon. Tas ir, uzmodeļējam reālu būvi - kaut rūpnīcu un uzstādam spēlētājam mērķi tajā teiksim sameklēt un atbrīvot kādu cilvēku (labais) vai arī (ļaunais) nepieļaut kaut kādai teroristu (dumpinieku) grupai ielauzties un atbrīvot ķīlnieku, tā vietā iznīcinot vai sagūstot pašus dumpiniekus un saņemot ķīlā viņu vadoni, kuram tā bija ēsma. Visa būve ir reāla - ej kur gribi - nav takas un skriptētu eventu kā HL vai Doom, nē, kā tu tiec līdz trešajam stāvam - tas ir tavā ziņā. Un pretinieki dabiski (AI) kursē pa telpu). Domāju, ka mūsdienu dzelži noteikti to var pavilkt, bet šāda fīča ir gana oriģināla un ja arī jau pielietota, tad maz manāmi.

Ko mēs no tā varam secināt? Nenostādīt oriģinalitāti par pašmērķi, bet drīzāk ik pa laikam par to atminēties, izstrādājot spēles koncepciju, sižetu, līmeņus, ieročus, tēlus. Es nemaz tā nealkstu "dies sazin ko", es daudz labprātāk uzrauju tradicionālu actionu, kas ir labi uztaisīts.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Tue Jan 04, 2005 7:20 pm    Post subject:

Heh, atkal riskeeju pateikt kaut ko vispaarzinaamu, bet.
Ja tu gribi buut pavisam droshs tad neizdomaa savu visumu. Panjem kaadu jau gatavu varinatu no filmaam vai graamataam un pieskir jaunu detalizaacijas liimeni. Var paraadiit kaadu jaunu aspektu kas veel liidz shim nav ticis paraadiits un veel vari maksimaali koncentreeties uz sizetu un personaaziem. Taa ir visvieglaak ir pozicioneet speeli uz konkreetu auditoriju/fanu grupu. Tam kam patiik DeuEx jutiisies konfortabli taadaa pasaulee.

Jap, un attieciibaa uz Tokamak/Newton.
Tokamaks, cik atceros, ir aatraaks, par newtonu.
Kaut kur bija aptuveni sekojosha aatrumu liste:
1)ODE
2)Tok.
3)Newton
Savukaart peec iespeejaam Newtons ir stabili priekshaa.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Pārējās radošuma izpausmes All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 1 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group