|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Fri Mar 18, 2005 3:34 pm Post subject: |
|
Ehh, šitie storiji laikam realizēts netiks Pēc šiem abiem es pavadīju vēl diezgan daudz laika domājot ko labāku un nu esmu nonācis pie viena diezgan interesanta varianta, ko varbūt arī šeit vēlāk iepostošu. Interesants tajā ir viens story-tellinga paņēmiens, ko nēesmu līdz šim nevienā spēlē redzējis, un padomā arī daži jauni gameplay elementi - kā tos izdosies realizēt un vai cilvēkiem patiks, tas ir cits jautājums Varbūt, kad parādīsies noslīpētāka versija tam, tad iepostošu te _________________
|
|
Back to top |
|
|
Eximo Indago Uzvarētājs
Joined: 08 Feb 2003 Posts: 106 Location: Rīga
|
Posted: Fri Mar 18, 2005 5:53 pm Post subject: |
|
GiGam GiGantiski projekti. Vai prātīgāk nebūtu nopietni sākt ar Gish un Wik and the Fable of Souls līmeņa spēlēm?
Katrā ziņā ar atplestu muti lasīšu jebkādas svaigas idejas no tavas puses. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Fri Mar 18, 2005 6:15 pm Post subject: |
|
Nu, nu, kur es saku, ka jau ķeros klāt pie šitā projekta? Kā redzams es ņemu un sāku palēnām: tonna mazu DOS spēlīšu -> DogFight -> Paradise Island -> kaut kas
Man vienkārši patīk pasapņot par to, ko gribu darīt galu galā - tas man palīdz uzturēt motivāciju strādāt un mācīties Kā arī - jau tagad sākot plānot kaut ko nopietnu, es apjēdzu, ko man vēl vajag mācīties un ižmēģinu to mazākos projektos _________________
|
|
Back to top |
|
|
Johny_JK
Joined: 21 Feb 2005 Posts: 18 Location: Rīga un Cēsis
|
Posted: Sun Mar 20, 2005 6:12 pm Post subject: |
|
Kamazs teica: jo neviena no pusēm, kā izrādās, nav gana humāna vai cilvēcīga - abas spēlē netīru spēli.
Šis variants jau bija StarCraft Terranu kampaņā, kur tu cīnies pret konfederātiem kopā ar dumpiniekiem, kuri beigās izdomā izveidot paši savu impēriju un spēlētājam nākas stāties pretī saviem bijušajiem sabiedrotajiem.
dev teica:
Runaajot par HL1 - taa cilveekiem patika, jo tajaa bija nebijusi sizheta liinija: speeleetaajs iejutaas izveiciiga zinaatnieka aadaa, vinjam paliidzeeja citi zinaatnieki utt - nekas tamliidziigs nebija speeleets (lai gan tehniskaa/grafiskaa zinjaa speele nebija nemaz tik iipasha),
Tur nu Tu smagi kļūdies. Half-Life bija revolūcija tieši no tehniskā viedokļa skatoties. Kurai FPS tajā laikā vēl bija skelet-animācijas sistēma? Nevienai. Kurai FPS spēlei bija tik daudz un dažādu efektu kā liesmas, gaismas stari, mirgošana utt.
dev: ps: vai ir bijusi speele kur darbiiba notiek citplaneetieshu pusee un no citplaneetieshu redzes punkta, un ciinja notiek pret cilveekiem, kur cilveeki tiek pasniegta kaa mistiska, agresiiva, ljauna un tehnologjiski attiistiita rase ar ekspansiiviem nodomiem ?? ..man liekas buutu feini.. (Star Craft neskaitaas
Ir viens tās pašas vecās un labās Half-Life mods, kur tu esi viens no citplanētiešiem, kuri dodas atriebties Black Mesa zinātniekiem par Xen pasaules apzagšanu. Beigu beigās Tu saproti, ka ne visi cilvēki ir ļauni un cīnies tikai ar specvienībām, kuras slaktē zinātniekus. Ja interesē tad to modu sauc par Point of View un tas ir viens no jaunākajiem HL SP modiem (2003).
dev: gluzhi kaa romieshi ir pretruniigi - tipa augsta kultuura utt, tachu tajaa pashaa laikaa kauj barbarus (uzskatot vinjus par sliktajiem) ar ideju padariit vinjus kulturaalus un labus. No barbaru punkta vinji romieshu darbiibaas saskatija tikai ljaunumu un slepkavoshanu.
Nu faktiski barbari jau paši uzprasījās. Viņiem skauda romiešu bagātības un vieglā dzīve (Vidusjūras klimats) un viņi nepārtraukti uzbruka romiešu robežām.
Bet nu pie tēmas. Man jau labāk patika pirmais story un arī no tehniskā viedokļa tas būtu vieglāk realizējams. _________________ Ja interesē HL un CS karšu veidošana (mapping) latviski vai arī, ja gribi pamēģināt Age of Empires 2 latviskojumu, tad dodies uz manu mājaslapu. |
|
Back to top |
|
|
BHC Guest
|
Posted: Sun Mar 20, 2005 10:10 pm Post subject: |
|
Johny_JK teica:
daudz un dažādu efektu kā liesmas, gaismas stari, mirgošana utt.
OMG, "mirgošana" ir teju vai nu revolūcija CG jomā.
Liesmas, gaismas stari, lāzeri, etc - lightmaps(Q1/Q2), particles. Tajā laikā relatīvi daudzām spēlēm bija šīs fīčas.
Es palieku pie tā, ka HL1 bija sižeta līnija, kur spēlēm ar prefiksu Q tās nebija. |
|
Back to top |
|
|
Johny_JK
Joined: 21 Feb 2005 Posts: 18 Location: Rīga un Cēsis
|
Posted: Mon Mar 21, 2005 11:14 pm Post subject: |
|
BHC wrote: | OMG, "mirgošana" ir teju vai nu revolūcija CG jomā.
Liesmas, gaismas stari, lāzeri, etc - lightmaps(Q1/Q2), particles. Tajā laikā relatīvi daudzām spēlēm bija šīs fīčas. |
Nu labi, labi. Nepiešujies pie sīkumiem. Tā mirgošana nebija domāta, kā vienkārša gaismas ieslēgšanās un izslēgšanās, bet gan kā dažādi effekti, kuriem nosaukumus uz doto brīdi neatceros. Arī tos Q1/Q2 esmu spēlējis tik sen un tik maz, ka nemaz neatceros, kas tur bija un nebija. Tomēr Half-Life tehniskajā ziņā vienmēr ir bijis soli priekšā Q1/Q2. Labi, par tiem video efektiem neesmu tik kompetents, bet AI jau nu 100 % labāks nekā Q prefiksa spēlēs. _________________ Ja interesē HL un CS karšu veidošana (mapping) latviski vai arī, ja gribi pamēģināt Age of Empires 2 latviskojumu, tad dodies uz manu mājaslapu. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Mar 22, 2005 8:37 am Post subject: |
|
Vai tad tur vispār bija AI? Tur tak viss bija skriptēts. |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Tue Mar 22, 2005 6:58 pm Post subject: |
|
Johny_JK wrote: |
Tur nu Tu smagi kļūdies. Half-Life bija revolūcija tieši no tehniskā viedokļa skatoties. |
Nebija nekaada revoluucija Q2 dzineejs, kuram pievienota skeletu animacija un mazliet uzlabota skripteeshana tas arii viss. Un spraitu animaacijas bija pat Wolfenstein3D redzamas. Vieniigi manuprat HL bija pirmaa speele, kuraa cilveeki kustina mutes, kad runaa.
Un tik advanceets AI bija, ka vinju var uzrakstiits shaadi:
if(monster->PlayerVisible())
monster->Attack();
:D tas arii viss AI _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
Johny_JK
Joined: 21 Feb 2005 Posts: 18 Location: Rīga un Cēsis
|
Posted: Tue Mar 22, 2005 9:55 pm Post subject: |
|
anggelus wrote: |
Un tik advanceets AI bija, ka vinju var uzrakstiits shaadi:
if(monster->PlayerVisible())
monster->Attack();
:D tas arii viss AI |
Nerunā par lietām, kuras Tu nezini. Šeit lūk ir fragments no "Half-Life Source" armijnieku AI koda, kurš parāda to, ka armijnieki pirms šaut, pārbauda vai ceļā nav komandas biedrs:
BOOL CSquadMonster :: NoFriendlyFire( void )
{
if ( !InSquad() )
{
return TRUE;
}
CPlane backPlane;
CPlane leftPlane;
CPlane rightPlane;
Vector vecLeftSide;
Vector vecRightSide;
Vector v_left;
if ( m_hEnemy != NULL )
{
UTIL_MakeVectors ( UTIL_VecToAngles( m_hEnemy->Center() - pev->origin ) );
}
else
{
return FALSE;
}
Domāju, ka šis koda fragments lieliski demonstrē, ka AI tomēr bija augstākā līmenī. Neesmu gan dzirdējis, ka tāda lieta būtu bijusi Q2. _________________ Ja interesē HL un CS karšu veidošana (mapping) latviski vai arī, ja gribi pamēģināt Age of Empires 2 latviskojumu, tad dodies uz manu mājaslapu. |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 12:52 am Post subject: |
|
He he nu es jau tikai vispaarinaati uzrakstiiju, jo nekaads tur AI izcilais nebija. Un ja tev liekas, ka paarbaudot vai celjaa nestaav komandas biedrs ir super ultra nekad neredzeets AI, tad tu kljuudies. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
Guest
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 11:04 am Post subject: |
|
Es jau nemaz nesaku, ka tas AI ir baigi izcilais no mūsdienu viedokļa. Es vienkāršu uzskatu, ka tam laikam (1998) Half-Life AI bija ļoti augstā līmenī. Katrā ziņā augstāks nekā Q prefiksa spēlēs. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 11:11 am Post subject: |
|
Ko nu jūst stāstat! Pacmanī bija vislabākais AI ;)) |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 4:25 pm Post subject: |
|
_________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
Guncho
Joined: 25 May 2005 Posts: 12
|
Posted: Sun May 29, 2005 2:43 am Post subject: |
|
Zjeel bet taadaa speele jau ir - Deus Ex ! Vai Fallout !
vai veel miljons kas nav ieveerotas vienkaarshi !
Man taa klonu padariishana patika, ar vinjiem vareetu viskautko jauku sadomaat ! Piem, klons - piepuushamaa sieviete, klons - kas maak atrast TV pulti lai kur taa buutu, u.t.t. _________________ Un taa arii notika ... |
|
Back to top |
|
|
Panzer8 Guest
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 10:21 pm Post subject: |
|
aa man ir viens draugs -Expeon shamais var paliidzeet pie cilveeku sejaam vopshem visur kur ir smalks darbs, zheel ka shamais neprot modeleet bet uz papiira ... maakslinieks. vish cepj taadas bildes, dziivniekus, graamatas un deroshi vien ierochus _http://www.livejournal.com/users/expeon/ vinja blogs un saakuma-aatar bilde ir vinja darbs pats redzeejis orgjinaalu -laikam. uzziimee uz papiira, ieskenee un photoshopaa kraasas pievieno. Shis ziimee ar parasto ziimuli. Bet droshi vien vareetu ziimeet galv. varonju modeljus. Vinsh runaa latviski un raksta arii. Vieniigi kaartiigi jaapierunaa jo shis bishki kautreejas par savu darbu. Varat samekleet draugos mekleejot Expeon-buus taads sergejs pabeidzis laikam 12. klasi (baidos samelot) |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|