dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

...doma speelei...
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Pārējās radošuma izpausmes
View previous topic :: View next topic  
Author Message
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Fri Mar 18, 2005 3:34 pm    Post subject:

Ehh, šitie storiji laikam realizēts netiks Smile Pēc šiem abiem es pavadīju vēl diezgan daudz laika domājot ko labāku un nu esmu nonācis pie viena diezgan interesanta varianta, ko varbūt arī šeit vēlāk iepostošu. Interesants tajā ir viens story-tellinga paņēmiens, ko nēesmu līdz šim nevienā spēlē redzējis, un padomā arī daži jauni gameplay elementi - kā tos izdosies realizēt un vai cilvēkiem patiks, tas ir cits jautājums Smile Varbūt, kad parādīsies noslīpētāka versija tam, tad iepostošu te Wink
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Eximo
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 08 Feb 2003
Posts: 106
Location: Rīga

PostPosted: Fri Mar 18, 2005 5:53 pm    Post subject:

GiGam GiGantiski projekti. Smile Vai prātīgāk nebūtu nopietni sākt ar Gish un Wik and the Fable of Souls līmeņa spēlēm?

Katrā ziņā ar atplestu muti lasīšu jebkādas svaigas idejas no tavas puses. Smile
Back to top
View user's profile Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Fri Mar 18, 2005 6:15 pm    Post subject:

Nu, nu, kur es saku, ka jau ķeros klāt pie šitā projekta? Smile Kā redzams es ņemu un sāku palēnām: tonna mazu DOS spēlīšu -> DogFight -> Paradise Island -> kaut kas Smile

Man vienkārši patīk pasapņot par to, ko gribu darīt galu galā - tas man palīdz uzturēt motivāciju strādāt un mācīties Wink Kā arī - jau tagad sākot plānot kaut ko nopietnu, es apjēdzu, ko man vēl vajag mācīties un ižmēģinu to mazākos projektos Wink
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Johny_JK



Joined: 21 Feb 2005
Posts: 18
Location: Rīga un Cēsis

PostPosted: Sun Mar 20, 2005 6:12 pm    Post subject:

Kamazs teica: jo neviena no pusēm, kā izrādās, nav gana humāna vai cilvēcīga - abas spēlē netīru spēli.

Šis variants jau bija StarCraft Terranu kampaņā, kur tu cīnies pret konfederātiem kopā ar dumpiniekiem, kuri beigās izdomā izveidot paši savu impēriju un spēlētājam nākas stāties pretī saviem bijušajiem sabiedrotajiem.

dev teica:
Runaajot par HL1 - taa cilveekiem patika, jo tajaa bija nebijusi sizheta liinija: speeleetaajs iejutaas izveiciiga zinaatnieka aadaa, vinjam paliidzeeja citi zinaatnieki utt - nekas tamliidziigs nebija speeleets (lai gan tehniskaa/grafiskaa zinjaa speele nebija nemaz tik iipasha),

Tur nu Tu smagi kļūdies. Half-Life bija revolūcija tieši no tehniskā viedokļa skatoties. Kurai FPS tajā laikā vēl bija skelet-animācijas sistēma? Nevienai. Kurai FPS spēlei bija tik daudz un dažādu efektu kā liesmas, gaismas stari, mirgošana utt.

dev: ps: vai ir bijusi speele kur darbiiba notiek citplaneetieshu pusee un no citplaneetieshu redzes punkta, un ciinja notiek pret cilveekiem, kur cilveeki tiek pasniegta kaa mistiska, agresiiva, ljauna un tehnologjiski attiistiita rase ar ekspansiiviem nodomiem ?? ..man liekas buutu feini.. (Star Craft neskaitaas

Ir viens tās pašas vecās un labās Half-Life mods, kur tu esi viens no citplanētiešiem, kuri dodas atriebties Black Mesa zinātniekiem par Xen pasaules apzagšanu. Beigu beigās Tu saproti, ka ne visi cilvēki ir ļauni un cīnies tikai ar specvienībām, kuras slaktē zinātniekus. Ja interesē tad to modu sauc par Point of View un tas ir viens no jaunākajiem HL SP modiem (2003).

dev: gluzhi kaa romieshi ir pretruniigi - tipa augsta kultuura utt, tachu tajaa pashaa laikaa kauj barbarus (uzskatot vinjus par sliktajiem) ar ideju padariit vinjus kulturaalus un labus. No barbaru punkta vinji romieshu darbiibaas saskatija tikai ljaunumu un slepkavoshanu.

Nu faktiski barbari jau paši uzprasījās. Viņiem skauda romiešu bagātības un vieglā dzīve (Vidusjūras klimats) un viņi nepārtraukti uzbruka romiešu robežām.

Bet nu pie tēmas. Man jau labāk patika pirmais story un arī no tehniskā viedokļa tas būtu vieglāk realizējams.
_________________
Ja interesē HL un CS karšu veidošana (mapping) latviski vai arī, ja gribi pamēģināt Age of Empires 2 latviskojumu, tad dodies uz manu mājaslapu.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
BHC
Guest





PostPosted: Sun Mar 20, 2005 10:10 pm    Post subject:

Johny_JK teica:
daudz un dažādu efektu kā liesmas, gaismas stari, mirgošana utt.

OMG, "mirgošana" ir teju vai nu revolūcija CG jomā. Very Happy
Liesmas, gaismas stari, lāzeri, etc - lightmaps(Q1/Q2), particles. Tajā laikā relatīvi daudzām spēlēm bija šīs fīčas.

Es palieku pie tā, ka HL1 bija sižeta līnija, kur spēlēm ar prefiksu Q tās nebija.
Back to top
Johny_JK



Joined: 21 Feb 2005
Posts: 18
Location: Rīga un Cēsis

PostPosted: Mon Mar 21, 2005 11:14 pm    Post subject:

BHC wrote:
OMG, "mirgošana" ir teju vai nu revolūcija CG jomā. Very Happy
Liesmas, gaismas stari, lāzeri, etc - lightmaps(Q1/Q2), particles. Tajā laikā relatīvi daudzām spēlēm bija šīs fīčas.

Nu labi, labi. Nepiešujies pie sīkumiem. Tā mirgošana nebija domāta, kā vienkārša gaismas ieslēgšanās un izslēgšanās, bet gan kā dažādi effekti, kuriem nosaukumus uz doto brīdi neatceros. Arī tos Q1/Q2 esmu spēlējis tik sen un tik maz, ka nemaz neatceros, kas tur bija un nebija. Tomēr Half-Life tehniskajā ziņā vienmēr ir bijis soli priekšā Q1/Q2. Labi, par tiem video efektiem neesmu tik kompetents, bet AI jau nu 100 % labāks nekā Q prefiksa spēlēs.
_________________
Ja interesē HL un CS karšu veidošana (mapping) latviski vai arī, ja gribi pamēģināt Age of Empires 2 latviskojumu, tad dodies uz manu mājaslapu.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Mar 22, 2005 8:37 am    Post subject:

Vai tad tur vispār bija AI? Tur tak viss bija skriptēts.
Back to top
View user's profile Send e-mail
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Tue Mar 22, 2005 6:58 pm    Post subject:

Johny_JK wrote:

Tur nu Tu smagi kļūdies. Half-Life bija revolūcija tieši no tehniskā viedokļa skatoties.

Nebija nekaada revoluucija Q2 dzineejs, kuram pievienota skeletu animacija un mazliet uzlabota skripteeshana tas arii viss. Un spraitu animaacijas bija pat Wolfenstein3D redzamas. Vieniigi manuprat HL bija pirmaa speele, kuraa cilveeki kustina mutes, kad runaa.
Un tik advanceets AI bija, ka vinju var uzrakstiits shaadi:

if(monster->PlayerVisible())
monster->Attack();

:D Laughing tas arii viss AI
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Johny_JK



Joined: 21 Feb 2005
Posts: 18
Location: Rīga un Cēsis

PostPosted: Tue Mar 22, 2005 9:55 pm    Post subject:

anggelus wrote:

Un tik advanceets AI bija, ka vinju var uzrakstiits shaadi:

if(monster->PlayerVisible())
monster->Attack();

:D Laughing tas arii viss AI


Nerunā par lietām, kuras Tu nezini. Šeit lūk ir fragments no "Half-Life Source" armijnieku AI koda, kurš parāda to, ka armijnieki pirms šaut, pārbauda vai ceļā nav komandas biedrs:

BOOL CSquadMonster :: NoFriendlyFire( void )
{
if ( !InSquad() )
{
return TRUE;
}

CPlane backPlane;
CPlane leftPlane;
CPlane rightPlane;

Vector vecLeftSide;
Vector vecRightSide;
Vector v_left;

if ( m_hEnemy != NULL )
{
UTIL_MakeVectors ( UTIL_VecToAngles( m_hEnemy->Center() - pev->origin ) );
}
else
{
return FALSE;
}

Domāju, ka šis koda fragments lieliski demonstrē, ka AI tomēr bija augstākā līmenī. Neesmu gan dzirdējis, ka tāda lieta būtu bijusi Q2.
_________________
Ja interesē HL un CS karšu veidošana (mapping) latviski vai arī, ja gribi pamēģināt Age of Empires 2 latviskojumu, tad dodies uz manu mājaslapu.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Wed Mar 23, 2005 12:52 am    Post subject:

He he nu es jau tikai vispaarinaati uzrakstiiju, jo nekaads tur AI izcilais nebija. Un ja tev liekas, ka paarbaudot vai celjaa nestaav komandas biedrs ir super ultra nekad neredzeets AI, tad tu kljuudies.
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Guest






PostPosted: Wed Mar 23, 2005 11:04 am    Post subject:

Es jau nemaz nesaku, ka tas AI ir baigi izcilais no mūsdienu viedokļa. Es vienkāršu uzskatu, ka tam laikam (1998) Half-Life AI bija ļoti augstā līmenī. Katrā ziņā augstāks nekā Q prefiksa spēlēs.
Back to top
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Mar 23, 2005 11:11 am    Post subject:

Ko nu jūst stāstat! Pacmanī bija vislabākais AI ;))
Back to top
View user's profile Send e-mail
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Wed Mar 23, 2005 4:25 pm    Post subject:

Laughing Laughing
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Guncho



Joined: 25 May 2005
Posts: 12

PostPosted: Sun May 29, 2005 2:43 am    Post subject:

Zjeel bet taadaa speele jau ir - Deus Ex ! Vai Fallout !
vai veel miljons kas nav ieveerotas vienkaarshi !

Man taa klonu padariishana patika, ar vinjiem vareetu viskautko jauku sadomaat ! Piem, klons - piepuushamaa sieviete, klons - kas maak atrast TV pulti lai kur taa buutu, u.t.t.
_________________
Un taa arii notika ...
Back to top
View user's profile
Panzer8
Guest





PostPosted: Thu Jun 09, 2005 10:21 pm    Post subject:

aa man ir viens draugs -Expeon shamais var paliidzeet pie cilveeku sejaam vopshem visur kur ir smalks darbs, zheel ka shamais neprot modeleet bet uz papiira ... maakslinieks. vish cepj taadas bildes, dziivniekus, graamatas un deroshi vien ierochus _http://www.livejournal.com/users/expeon/ vinja blogs un saakuma-aatar bilde ir vinja darbs pats redzeejis orgjinaalu -laikam. uzziimee uz papiira, ieskenee un photoshopaa kraasas pievieno. Shis ziimee ar parasto ziimuli. Bet droshi vien vareetu ziimeet galv. varonju modeljus. Vinsh runaa latviski un raksta arii. Vieniigi kaartiigi jaapierunaa jo shis bishki kautreejas par savu darbu. Varat samekleet draugos mekleejot Expeon-buus taads sergejs pabeidzis laikam 12. klasi (baidos samelot)
Back to top
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Pārējās radošuma izpausmes All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 5 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group