dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

"Lāčausis" - sižets
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Pārējās radošuma izpausmes
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ice



Joined: 18 Jan 2003
Posts: 67
Location: Ventspils

PostPosted: Tue Jan 21, 2003 7:05 pm    Post subject: "Lāčausis" - sižets

Pārstrādātais variants Nr 2
papildinājumi un izmaiņas iekrāsotas ar green

"Lāčauša" sižets:

Sākums. Spēles sākuma laiks ir atkarīgs no spēlētāja, taču tas var ietekmēt arī spēles grūtības pakāpi, jo, jo vēlāk Lāčausis "tiek iesviests" spēlē, jo grūtāk ir līdz izšķirošajam laikam (Saules kaujai un Rīgas ieņemšanai) uzkrāt nepieciešamo pieredzi. Spēles sākuma laiks tiek ierobežots no 1230. gadam (6 gadi pirms Saules kaujas) līdz 1236. gada sākumam (pāris mēneši pirms Saules kaujas). Spēles sākumā Lāčausis ir 18 - 30 gadus vecs, atkarībā no spēlētāja vēlmēm.

Intro. Atkarībā no tā uz kādām īpašībām spēlētājs vairāk "ir licis" personāža izvēles logā varētu būt vairāki INTRO rulīša sākuma varianti: 1) ja spēlētājs vairāk licis uz spēka īpašībām, tad INTRO ir tāds, ka Lāčausis iet pa mežu, sastop lāci un grūtā cīņā uzveic to, tā apliecinot savu gatavību kļūt par pieaugušu Lāčausi; 2) savukārt, ja spēlētājs vairāk licis uz prāta īpašībām, tad INTRO ir tāds, ka Lāčausis ir pabeidzis studēt senos rūnu rakstus un citas gudrības, piemēram, Burtnieku pilī, un kājām atgriežas tēva mājās (bet vēl nav pārnācis). Ja izdomā, tad varētu pievienot vēl kādus INTRO sākuma variantus. INTRO rulīša otrā daļa visiem ir vienāda: Lāčausis nāk mājās, bet pēkšņi tēva māju virzienā izdzird kliedzienus un dūmus. Viņš atpazīst savas māsas balsi, un steigšus skrien māju virzienā, bet nelaime jau ir notikusi, un Lāčausis tur neko nevar padarīt. Izrādās kāda vācu sirotāju grupa ar zirgiem ir ieradusies tēva mājās, izlaupījuši tās, nogalinājuši gandrīz visus mājniekus, aizdedzinājuši visas ēkas, sējumus un aizveduši māsu uz katoļu klosteri Rīgā. Šo visu viņš uzzina no mirstošā tēva, kuru viņš atrod gandrīz mirušu sētas pagalmā ar pārcirstām krūtīm. Taču tēvs drīz izdziest, vien paspējot dēlam pateikt, lai izglābj no gūsta māsu, taču vispirms uzkrājot pieredzi un aizejot pie virsaiša, tādējādi dodot pirmos qvestus. Lāčausis ir palicis gandrīz viens šajā drūmajā pasaulē - vecāki nokauti, arī divi no brāļiem nokauti aizstāvoties, palicis tikai viens brālis, kas ir virsaiša dienestā un nebija mājās, kad vāci iebruka, un māsa, kas aizvesta klosterī uz Rīgu. INTRO pašās beigās Lāčausis izrok no tēva māju krāsmatām tur apslēpto dzimtas bagātību, ko nav atraduši vācu laupītāji. Tādējādi Lāčausis iegūst kaut kādu sākuma kapitālu, par kuru var nopirkt dažādas preces no amatniekiem vai tirgotājiem, jo Lāčausim praktiski ir tikai tas, kas viņam mugurā - tēva mājas ir pilnīgi izlaupītas un nodedzinātas, viņam pat nav zirga. Šeit arī beidzas samērā garais INTRO rullītis - tā pirmajai daļai jābūt maksimāli gaišai, bet otrajai maksimāli traģiskai, lai aizgrābtu cilvēku sirdis un dotu vēlmi Lāčausim (spēlētājam) atriebt nodarīto pārestību.

Ko tagad viņam darīt - tas jau ir spēlētāja ziņā, piemēram: 1) viņš var nekavējoties doties uz Rīgu, kaut kā tajā iekļūt (ja spēlētājs ir vairāk licis uz prāta īpašībām un Lāčausis pārvalda vācu valodu), atrast māsu un abiem izmukt, bet tas nebūtu prātīgi, jo šajā gadījumā viņam tas gandrīz pilnīgi noteikti neizdotos (ja vien spēlētājs neizrādītu lielu apķērību); 2) viņš var sekot tēva padomam un doties pie virsaiša vai kāda vecā-gudrā pēc padoma, un māsas glābšanu atlikt uz mazliet vēlāku laiku (jāņem gan vērā, ka pēc kāda noteikta laika māsu aizved uz Vāciju, kur Lāčausis to vairs nu nekādīgi nevar izglābt, tāpēc nedrīkst arī pārāk vilcināties) līdz tam izpildot kādus vieglākus qvestus, un tādējādi uzlabojot savas spējas; 3) galu galā Lāčausis var arī nelikties ne zinis par nodarīto postu un darīt ko grib (kaut vai iet mežā sēnes lasīt) - tā ir spēlētāja pilnīga brīva griba. Taču tādā gadījumā arī jāņem vērā šīs rīcības sekas tālākā spēlē. Es piedāvāju arī tādu variantu, ka, jebkurā situācijā, kad Lāčausim tiek dots qvests, spēle pasaka priekšā, kā būtu visoptimālāk jārīkojas (tikai in Easy mode), taču šis ieteikums absolūti nav obligāts. Tālāk Lāčausis (spēlētājs) staigā apkārt pa Livoniju un pilda dažādus qvestus (vai, ja negrib, arī nepilda), un līdz ar to attīsta savu personību. Piemēram, ir izskanējušas idejas par vienu no kvestiem - Burtnieku pils augšāmcelšana.

Spēles lūzuma moments. Taču tad (pēc vairākiem mēnešiem vai pat gadiem, atkarībā no tā kādā laikā spēlētājs ir "iemetis" Lāčausi spēlē) pienāk Saules kaujas laiks. Tātad spēles darbība norisinās nedaudz pirms un pēc Saules kaujas (1236.g.). Pirms tam pa visu Zemgali un vēlāk arī Kurzemi un citām Livonijas zemēm paklīst vēsts (šeit es piedāvāju reālā laika režīmu - teiksim, ja realitātē no notikuma vietas vēstnesis ar zirgu var nokļūt līdz Lāčauša tobrīdējai lokācijas vietai 2 diennaktīs, tad arī Lāčausi šī ziņa (tas attiecas uz visām ziņām) sasniedz (to paziņo kāds lokācijas vietējais, vai, ja Lāčausis ir pa šo laiku kļuvis par ievērojamu personu latviešu vidū, tad vēstnesis personīgi) tikai pēc 2 diennaktīm nevis momentā), ka liels vācu karaspēks ir iebrucis Zemgalē un dodas uz Lietuvas pusi. Zemgaļu virsaiši pulcinot visus tautas varoņus cīņā.
Šo ziņu padzirdējis, Lāčausis var rīkoties dažādi, piemēram: 1) viņš dodas uz karaspēka pulcēšanās vietu, piedalās Saules kaujā, kad Zobenbrāļu ordenis nāk atpakaļ no sirojuma Lietuvā (pa to laiku kamēr Lāčausis ir saņēmis ziņu un pievienojies karaspēkam), un ar savu izcilo personību liek lielu ieguldījumu zemgaļu un lietuviešu uzvarā pār ordeni, jo viņa klātbūtne iedvesmo arī pārējos vīrus. Ordenis tiek pilnīgi un galīgi sagrauts; 2) ir variants, ka Lāčausis ir iefiltrējies vācu vidū Rīgā (piemēram, kad uz Rīgu kuģo kāds jauns bīskaps vai mestrs - Lāčausis to pirms nokļūšanas Rīgā nokauj un, ja viņam ir labas vācu valodas zināšanas, attīstīta viltība un diplomātija, izliekas par šo jauno bīskapu/mestru/kādu citu vācu vadoni, kura vietā Lāčausis ir, un, apbruņojies ar vācu uzticību, izdara kaut kādas darbības, kas vēlāk varētu nākt par labu vācu padzīšanai no Baltijas). Taču šāds variants ir ļoti riskants, jo jebkura spēlētāja kļūda var novest pie Lāčauša atmaskošanas un sekojošās nāves, tāpēc tas prasa spēlētāja "augstāko pilotāžu" un Lāčauša personas augstu attīstību iefiltrējoties. Šādā gadījumā Lāčausis varētu būt Saules kaujā vācu pusē, taču ar savu stratēģiju vācu karaspēka vadībīšanā pazudinot vācus galīgi vai arī pēkšņi pārejot zemgaļu pusē, tādējādi arī dodot savu ieguldījumu Saules kaujas uzvarā. Ja Lāčausis Saules kaujas laikā ir Rīgā vai kādā citā vācu okupētajā teritorijā, viņš Saules kaujas iznākumu būtiski neietekmē, taču var izdarīt citas darbības, kas vāciem kaitē jau tā traģiskajā situācijā, kad viņi tiko zaudējuši Saules kaujā; 3) taču Lāčausis (spēlētājs) var arī nereaģēt uz virsaiša aicinājumu vai arī nebūt kādā undercover misijā, un var pildīt citus, mazāk nozīmīgus qvestus vai vispār nedarīt neko. Šādā gadījumā no Lāčauša darbības vēsture būtiski nemainās - zemgaļi un lietuvieši sakauj vācus Saules kaujā, taču kāds bars vācu tomēr paspēj paglābties.
Var gadīties arī variants, kad Lāčausis vācu iebrukuma laikā pagadās viņiem pa ceļam, un tad var būt vairāki varianti: 1) viņš pretojas un viņu nogalina; 2) viņam izdodas izbēgt; 3) viņš nepretojas un viņu saņem gūstā un aizved uz Rīgu, kur vīņš vai nu sapūst cietumā, vai arī ļoti lielas veiksmes gadījumā viņam izdodas bēgt.

Spēles gaita pēc Saules kaujas. 1) ja Lāčausis ir bijis klāt Saules kaujā, virsaitis viņam uzdod grūtu uzdevumu (qvestu), paziņot visiem Livonijas vietējo virsaišiem (katrs viņi protams dzīvo savā Livonijas nostūrī) un vietējiem partizāniem (vīriem, kuru virsaiši ir padevušies vāciem, bet kuri grib pret tiem cīnīties) par vācu sakāvi Saules kaujā, un mēģināt viņus pierunāt (šeit lieti noderēs Lāčauša diplomātijas spējas, vai arī goda vārds un autoritāte, atkarībā no tā kādā virzienā viņš ir attīstīts) kopējam uzbrukumam Rīgai, kas pēc Saules kaujas ir vācu patvērums un glābiņš. Galu galā šī ir lieliska izdevība vācus padzīt no visas Livonijas, un visas latviešu un igauņu ciltis atkal iegūtu brīvību. Ja Lāčausim izdodas lielāko daļu no viņiem pierunāt kopējam uzbrukumam, tad tas var sākties, jo vilcināties nevar - kuru katru brīdi vāciem kuģos var atbraukt papildspēki no Vācijas, un tad lieliskais moments padzīt vācus būs pazaudēts; 2) ja Lāčausis turpina savu undercover misiju, viņš var slepeni sazināties ar latviešu un igauņu cilšu ietekmīgajiem vīriem un tāpat noorganizēt kopēju uzbrukumu Rīgai. Šādā gadījumā ar savu viltību un izmantojot vācu uzticību, viņš var lieliski palīdzēt uzbrukuma sekmīgam rezultātam, piemēram izjaucot vācu pretošanos latviešu un igauņu uzbrukumam.
Uzbrukums Rīgai. Šajā stadijā tad arī atmaksāsies visa Lāčauša (spēlētāja) iepriekšējā darbība: 1) ja viņš būs bijis klāt Saules kaujā vai arī iefiltrējies vācu vidū un lieliski vedis sarunas ar virsaišiem, kā arī labi izpildījis citus galvenos qvestus, tad ir liela varbūtība, ka apvienotais karaspēks uzveiks vācus, un patrieks viņus no Rīgas, bet pēc tam arī no Latgales, Vidzemes un galu galā arī Igaunijas un tās salām (tur varētu būt vēl pāris lielisku qvestu). Tādējādi es ļauju spēlētājam pagriezt vēstures ratu, ko manuprāt vēlētos daudzi - kaut vai tikai spēlē! 2) ja viņš būs slikti vedis sarunas ar virsaišiem (atsauktos tikai viens vai daži) vai arī neguvis lielu ietekmi vācu vidū undercover variantā (šādā gadījumā gan viņam vēl paliek iespējas, piemēram, uzbrūkošajam latviešu un igauņu karaspēkam atvērt Rīgas vārtus vai izdarīt citu kaitējumu vāciem; un rezultāts būtu līdzīgs 1. variantam), tad uzbrukums Rīgai gan notiks, taču spēki būs pārāk vāji (arī pretinieks nebūs tik satricināts) un uzbrukums neizdosies, līdz ar to vēstures ratu spēlētājam neizdosies pagriezt, kā rezultātu mēs visi labi zinām - 700 gadu verdzības posms! 3) tas pats rezultāts būs arī variantā, ja Lāčausis (spēlētājs) vispār nebūs licies ne zinis ne par Saules kauju, ne par diplomātisko misiju - šajā gadījumā uzbrukums Rīgai vispār nenotiks.

Beigas. No iepriekš teiktā arī izriet, ka Lāčauša dzīvei un arī spēlei ir vairāki iznākumi: 1) ja Rīga tiek ieņemta, tad Lāčausis ir tautas varonis, viņš kļūst par virsaiti un cenšas apvienot visas latvju ciltis zem viena ķēniņa - Lāčauša (pēdējie qvesti), kam nevajadzētu būt pārāk grūti, ņemot vērā viņa ieguldījumu tautas atbrīvošanās cīņā. Pašās beigās ir epiloga rullītis, kurā parāda Lāčauša kronēšanu par latvju ķēniņu, taču, ja viņam neizdodas apvienot visas latviešu ciltis, viņš šā vai tā paliek par virsaiti (tātad otrs pozitīvais iznākums); 2) ja Rīgu neieņem vai uzbrukums tai vispār nenotiek, tad Lāčausis beidz savu dzīvi vai nu kārtējā kaujā ar krustnešiem, vai kādā citā veidā, vai pat kā nodevējs (arī tāds variants var būt, ja Lāčausis (spēlētās) spēles gaitā patiešām pāriet vācu pusē un rīkojas kā nodevējs) tiek nogalināts vai nu atklāti vai "no mugurpuses".


Tā nu es aptuveni būtu jūs iepazīstinājis ar savu Lāčauša stāsta variantu. Lūdzu izsakiet savas domas un papildiniet!
_________________
ICE ir runājis!


Last edited by Ice on Sun Feb 16, 2003 1:58 pm; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
BUGa



Joined: 18 Jan 2003
Posts: 63

PostPosted: Tue Jan 21, 2003 7:41 pm    Post subject:

Slush a mosh vienkaarshi uzrakstiit graamatu... un peectam peec taas uznjemt maakslas filmu? Very Happy
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Tue Jan 21, 2003 8:01 pm    Post subject: >>IMHO

Nu OK, nav principiaalu iebildumu. No manas puses - let it be.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
archix



Joined: 21 Jan 2003
Posts: 15
Location: Ogres pilseta :)

PostPosted: Tue Jan 21, 2003 8:18 pm    Post subject:

Very Happy Very Happy Very Happy
njee nu doma laba ... sizhetiskaa liinija ir, siikumos iedziljinaasimies peec tam Smile
_________________
mmmm ... gribu taas sasodiitaas remote race cars !!! and kaadu latvian game
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Ice



Joined: 18 Jan 2003
Posts: 67
Location: Ventspils

PostPosted: Wed Jan 22, 2003 1:51 am    Post subject:

Ar to divu Lāčauša tipu izdalīšanu es nedomāju, ka ir 2 nodalīti Lāčauša veidi, kurus spēles gaitā nevar mainīt. Ar to es domāju, ka, atkarībā no spēlētāja noteiktajām īpašībām (viens vairāk liks uz spēka īpašībām, cits atkal uz prāta īpašībām), pats sākums spēlei varētu būt dažāds, lai nebūtu tā, ka vienmēr sākot jaunu spēli, ir viens un tas pats rullītis (tas būtu garlaicīgi), taču spēles laikā, spēlētājam attīstot tās vai citas īpašības, Lāčauša nosacītā kategorija (un tādas varētu būt ne tikai divas) varētu mainīties.
_________________
ICE ir runājis!
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
ra001
Site Admin
Site Admin


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 452
Location: Latvija

PostPosted: Wed Jan 22, 2003 9:59 am    Post subject:

Par speeli, varbuut ne tik daudz scenaariju, bet vairaak par ideju

1. Doma ierobezhot Laachausi laikaa
respektiivi, ja to vairaak vai mazaak piesien veesturiskiem notikumiem ar rezultaatu piedaliities Saules Kaujaa,

tad arii speles darbiibas laikam vajadzeetu buut kaut nedaudz noteiktam.
Piedaavaaju variantu - Laachausis saak ar kaut kaadu vecumu, varbuut pat speeleetaajs to izveelas, jo vecaaks jo

tuvaak Saules kauja, liidz ar to gruutiibas pakaape lielaaka. Speeleejot speeli tiek virziits laiks, tjipa realtime,

to var realizeet shaadi - pastaaviigi iet laiks, bet ljoti leeni, paarvietojoties pa karti laiks rit aatraak

atkariibaa no paarvietoshanaas veida (zirgs, kariete, laiva), kaa arii pa kaadu celja segumu (purvs, celjs, mezhs).

Pildot questu uz pilseetaas (ne uz kartes, piemeeram atbriivot guusteknjus) laiks var arii staaveet, bet pildot

questu kartee (vedot veestuli no Lielvaarazha Namejam), laiks rit uz priekshu...

2. Arii tajaa laikaa bija nauda
zinu, ka daudziem shii doma nepatiik, bet tomeer taa buutu realaak, ja vajadzeetu kaut nedaudz opereet ar naudu,

piemeeram par dazhiem questiem (piemeeram izrakt aku), sanjemt no ciema kaut kaadu pikji (neatceros, kas toreiz bija

par naudas vieniibu ieksh Livinijas), par naudu vareetu iegaadaaties zinaatnes ruljus, pie kaleeja izkalt jaunu

zobenu...

3. Veseliiba un eeshana
ar veseliibu viss it kaa buutu skaidrs - paarpleesa laaci, laacis ieskraapeeja un veseliiba samazinaajaas. Varbuut

ar to arii pietika, bet tomeer ienaaca praataa, ka speeleetaajam nevareetu ljaut vienkaarshi kliist pa karti neko

nedarot - lai vismaz nospraagst badaa )), taapeec ieviest arii shaadu parametru, kursh samazinaas ejot laikam (sk 1

punktu), paiku taapat kaa visu paareejo vareetu dabuut questos, vai par naudu ieiet kaadaa kroguu paeest...


...
te jau piemineetaas stipriiba un zinaashanas. es taa negribeetu piekrist, ka Laachausis speeles gaitaa peekshnji

nevareetu izmainiit savu profilu, pareizaak sakot, manaa uztveree vispaar tie ir tikai parametri, kurus vinjsh

uzkraaj vai zaudee izpildot questus, un kaapeec gan zinaatnieks aktiivi treneejoties pleest pushu laachus nevar

kljuut par stiprinieku, var protams ieviest bilansi - teiksim kopeejais punktu skaits ir 100 un paarsniedzot sho

lielumu samazinaat atieciigi viena vai otra speeja nu piemeeram pashlaik ziniibas speeja ir 50 un speeks ir 50,

izpildu questu, par kuru pienaakas 20 speeks tad speeks paliek 70, bet zinaashanas 30.. taa speeleetaajs pats var reguleet bilanci izpildot questus, kurus liekas, ka vajag izpildiit...

veel vareetu buut taada lieta kaa pilseetu un ciemu lojalitaate
nedomaaju, ka vajadzeetu izpluust puktos, pietikti ar trim - lojaals, neitraals, nikns... piemeeram veiksmiigi izpildot paaris questus, ko pieprasa ciems tas kljuust lojaals (iesaakumaa visi ir neitraali), kaads quests varbuut var ienest pasakainas bagaatiibas, bet sabojaat attieciibas ar citu ciemu (piemeeram viens ciems luudz nospert peerkondieva statuju par lielu naudu no cita ciema), peec tam shii lojalitaate var tikt izmantota tajaa pashaa Saules kaujaa, lojaalie ciemi karo Tavaa pusee, naidiigi nostaajas krustneshu pusee...
Shii pati lojalitaate var tikt izmantota saistiibaa ar vadonjiem, piemeeram ieguustot Kalevala labveeliibu lojaali kljuust visi vinjam lojaalie ciemi, vai arii saliekot tam pasham Kalevalam pa muti var atnjemt dazhus vinjam lojaalos ciemus... protams tas atkariigs no taa vai esi ciiniitaajs vai zintnieks...

nu taa iisumaa pagaidaam viss
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
ra001
Site Admin
Site Admin


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 452
Location: Latvija

PostPosted: Wed Jan 22, 2003 10:01 am    Post subject:

un nedod dievs kaads nocirtiis Tavu ausi )))
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Wed Jan 22, 2003 12:28 pm    Post subject: >>par sizhetu

vispaar ra001 tu runaa gandriiz vai par Falloutu. IMHO vajadzeetu jums nedaudz ar to iepaziities, tad arii sapratiisies, kaapeec es to virzu par etalonu. Taatad - pamekleejiet F2 (hubos vai pie piraatiem) un bik paspeeleejiet. Tas ir aptuvenais virziens, kaadaa es luukojos. Var uzmest aci arii Arcanumam, bet tas jau ir stipri mazaak labs piemeers.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
ra001
Site Admin
Site Admin


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 452
Location: Latvija

PostPosted: Wed Jan 22, 2003 12:35 pm    Post subject:

Paaraak liels slinkums, un arii laika nav speeleet.
Un kapeec gan F2 nevareetu buut etalons...
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Wed Jan 22, 2003 12:42 pm    Post subject: >>F2 nespeeleesiet? nu labi :/

OK, bet par shito pasauli veel parunaasim, kad uztaisiishu objektu listes pirmo versiju.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Ice



Joined: 18 Jan 2003
Posts: 67
Location: Ventspils

PostPosted: Wed Jan 22, 2003 3:43 pm    Post subject:

ra001 wrote:
Piedaavaaju variantu - Laachausis saak ar kaut kaadu vecumu, varbuut pat speeleetaajs to izveelas, jo vecaaks jo tuvaak Saules kauja, liidz ar to gruutiibas pakaape lielaaka.

Jā, doma nav slikta, varētu arī tā!
ra001 wrote:
Speeleejot speeli tiek virziits laiks, tjipa realtime, to var realizeet shaadi - pastaaviigi iet laiks, bet ljoti leeni, paarvietojoties pa karti laiks rit aatraak atkariibaa no paarvietoshanaas veida (zirgs, kariete, laiva), kaa arii pa kaadu celja segumu (purvs, celjs, mezhs). Pildot questu uz pilseetaas (ne uz kartes, piemeeram atbriivot guusteknjus) laiks var arii staaveet, bet pildot questu kartee (vedot veestuli no Lielvaarazha Namejam), laiks rit uz priekshu...

Vot tieši tā arī es biju domājis - spēle realtime. Vienīgi tajā laikā nebija nekādas karietes (ja kāda bija (apmēram kā Robinā Hudā), tad ne jau Lāčausim), drīzāk rati, pie tam ar tādiem riteņiem, kur viss ritens sastāv no pāris koka dēļiem, kas kopā ir apļa formā (kā mucas vāks).

ra001 wrote:
2. Arii tajaa laikaa bija nauda
zinu, ka daudziem shii doma nepatiik, bet tomeer taa buutu realaak, ja vajadzeetu kaut nedaudz opereet ar naudu, piemeeram par dazhiem questiem (piemeeram izrakt aku), sanjemt no ciema kaut kaadu pikji (neatceros, kas toreiz bija par naudas vieniibu ieksh Livinijas), par naudu vareetu iegaadaaties zinaatnes ruljus, pie kaleeja izkalt jaunu zobenu...
3. Veseliiba un eeshana
ar veseliibu viss it kaa buutu skaidrs - paarpleesa laaci, laacis ieskraapeeja un veseliiba samazinaajaas. Varbuut ar to arii pietika, bet tomeer ienaaca praataa, ka speeleetaajam nevareetu ljaut vienkaarshi kliist pa karti neko nedarot - lai vismaz nospraagst badaa )), taapeec ieviest arii shaadu parametru, kursh samazinaas ejot laikam (sk 1 punktu), paiku taapat kaa visu paareejo vareetu dabuut questos, vai par naudu ieiet kaadaa kroguu paeest...

Pilnīgi piekrītu!
ra001 wrote:
te jau piemineetaas stipriiba un zinaashanas. es taa negribeetu piekrist, ka Laachausis speeles gaitaa peekshnji nevareetu izmainiit savu profilu, pareizaak sakot, manaa uztveree vispaar tie ir tikai parametri, kurus vinjsh uzkraaj vai zaudee izpildot questus, un kaapeec gan zinaatnieks aktiivi treneejoties pleest pushu laachus nevar kljuut par stiprinieku, var protams ieviest bilansi - teiksim kopeejais punktu skaits ir 100 un paarsniedzot sho lielumu samazinaat atieciigi viena vai otra speeja nu piemeeram pashlaik ziniibas speeja ir 50 un speeks ir 50, izpildu questu, par kuru pienaakas 20 speeks tad speeks paliek 70, bet zinaashanas 30.. taa speeleetaajs pats var reguleet bilanci izpildot questus, kurus liekas, ka vajag izpildiit...

Aptuveni tā jau biju domājis (skatīt manu postu pēc scenārija), tikai es negribētu, lai kādas spējas ietu mazumā (vienīgi ilgā laika posmā, kad tās neizmanto - tā teikt aizmirst), jo, vai tad, ja es, piemēram, tagad sāktu iet uz kačalku, manas zināšanas ietu mazumā, tieši par tik cik pieaugtu muskuļu masa - nebūt nē!

ra001 wrote:
veel vareetu buut taada lieta kaa pilseetu un ciemu lojalitaate nedomaaju, ka vajadzeetu izpluust puktos, pietikti ar trim - lojaals, neitraals, nikns... piemeeram veiksmiigi izpildot paaris questus, ko pieprasa ciems tas kljuust lojaals (iesaakumaa visi ir neitraali), kaads quests varbuut var ienest pasakainas bagaatiibas, bet sabojaat attieciibas ar citu ciemu (piemeeram viens ciems luudz nospert peerkondieva statuju par lielu naudu no cita ciema), peec tam shii lojalitaate var tikt izmantota tajaa pashaa Saules kaujaa, lojaalie ciemi karo Tavaa pusee, naidiigi nostaajas krustneshu pusee... Shii pati lojalitaate var tikt izmantota saistiibaa ar vadonjiem, piemeeram ieguustot Kalevala labveeliibu lojaali kljuust visi vinjam lojaalie ciemi, vai arii saliekot tam pasham Kalevalam pa muti var atnjemt dazhus vinjam lojaalos ciemus... protams tas atkariigs no taa vai esi ciiniitaajs vai zintnieks...

Arī nav slikta doma, es piekrītu!
_________________
ICE ir runājis!
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
archix



Joined: 21 Jan 2003
Posts: 15
Location: Ogres pilseta :)

PostPosted: Wed Jan 22, 2003 4:45 pm    Post subject:

ok, piekriiitu pagaidaam visam ko saku.
Par lojalitaati - vareetu buut taa, ka ja tu sakaitini vadoni vairaakiem ciemiem, tad tie, kuri bija lojaalaaki tev nekaa valdniekam, paliek ar lojaali tev un iespeejams ka vareetu buut taak, ka tev tie ciemi uzbrukuma gadiijumaa arii buutu jaaaizstaav, ja negribi zaudeet to.

bet paareejais viss ok. par real-time ... nju vareetu piekrist
_________________
mmmm ... gribu taas sasodiitaas remote race cars !!! and kaadu latvian game
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Andza



Joined: 20 Jan 2003
Posts: 44
Location: In Ikskile was the first stone building in all Baltija.

PostPosted: Fri Jan 24, 2003 5:44 pm    Post subject:

Ok, nedaudz mans viedoklis. Tas viss izskataas ljoti jauki un izstraadaati, tikai dadziem jau tiiri veesturiskais reaalisms (kursh vienlaikus arii it kaa uzspiezj prasiibu pret reaalismu vispaar, kuru pilniigi realizeet, protams, ir utopija), var likties garlaiciigs. Piemeeram, man vajag, lai buutu vismaz kaut vismazaakaa mistikas vai mitologjijas elementu piedeva. Ja tas taa smuki iekljaujas buutu super, jo mees laikam jau ar Kamazu aprunaajam, ka veesturiskais reaalisms ar episkumu iisti kopaa neliip. Bet tas taa, tikai komentaari.
_________________
Atmosfeera ir nepraatiigi svariiga, kad es jums saku!
Back to top
View user's profile
ra001
Site Admin
Site Admin


Joined: 20 Jan 2003
Posts: 452
Location: Latvija

PostPosted: Fri Jan 24, 2003 5:48 pm    Post subject:

Laachpleesis bija tieshi episks varonosi, un vinja aprkastiitie varonjdarbi bija arii nedaudz mistiski - Burtnieku pils uzcelshana utt... kaut arii bija questi kur vienkaarshi jaapaarpleesh laaci... starp citu iesaku visiem vismaz paarbraukt paari shim eposam...
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Andza



Joined: 20 Jan 2003
Posts: 44
Location: In Ikskile was the first stone building in all Baltija.

PostPosted: Sat Jan 25, 2003 2:36 am    Post subject:

Nu, bet kaa tad to ir paredzets pievienot sizjetam un speeleejamiibai un vai tad tas nekonfliktees ar veestursiko reaalismu un faktu, ka juus jau nveidojat literaaraa darba speeles versiju, bet tikai izmantojat tikai taa elementus.
Nu laacha paarpleeshana nav gluzji tiiraa mistika, byrtnieku pils izcelshan jau jautraak, bet mani interesee visvisaadi neradiijumi (ne jua kaa galja, bet kaa pilntiesiigi kvestu personaazji), neskaitot ljaunos krustneshus etc.
_________________
Atmosfeera ir nepraatiigi svariiga, kad es jums saku!
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Pārējās radošuma izpausmes All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group