|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Mon Jan 17, 2005 8:13 pm Post subject: Re: ZENITS |
|
Skjiet shitas ir taspats kas bija GPGemos. Par kodu neko pateikt nevaru, nepaziistu d3d.
Bet rakstaa ir dazas lietas kas man likaas nepienjemamas.
1 - Noise tiek reekjinaats katai oktaavai savs kas buutiibaa nav nepiecieshams. Mans variants taadaa zinjaa darbojas aatraak.
2 - Atseviskju maakonju izdaliishanai jeb kontrasteeshanai tiek lietota clamp operaacija (offset-(perlin_noise*perlin_noise)). Labaaks rezultaats ir ar pilnveertiigu kaapinaashanu pakaapee, ko uz jaunajaam videokarteem var realizeet caur prekalkuleetaam lookup tableem.
Citaadi, teorija tur ir taa pati.
p.s. Bija kaada jeega no taa mana raksta, kaadam likaas interesanti? Noderees? |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Jan 17, 2005 8:46 pm Post subject: |
|
Interesanti, interesanti buus noderiigi, noderiigi ja sanaaks tam panaakt tik pat labu rezultaatu, kaa Tev tajaa testa progaa kad domaashu par implementeeshanu buus jaapapeeta taa saules staru/saules/utt lieta, varbuut var veel labaak. _________________
|
|
Back to top |
|
|
BHC Guest
|
Posted: Tue Jan 18, 2005 4:42 pm Post subject: |
|
Quote: | p.s. Bija kaada jeega no taa mana raksta, kaadam likaas interesanti? Noderees? | Man, protams, likās interesanti un noteikti arī kāds atradīs tam praktisku pielietojumu. Vairāk tādus. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|