dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Vienkāršs OpenGL logs ar SDL
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Indago 2004
View previous topic :: View next topic  
Author Message
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 11:59 pm    Post subject: Vienkāršs OpenGL logs ar SDL

Komentāri? Jautājumi?
http://indago.gamez.lv/Izstradataji/Raksti/Tutorial01.html
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Angel



Joined: 02 Jan 2005
Posts: 113
Location: Latvija

PostPosted: Wed Jan 26, 2005 7:44 pm    Post subject:

Vai nevareetu, izveidot tutoriaali arii, par uudeni (t.i. kaa ieguut tik labus vilnus, putas)?
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Wed Jan 26, 2005 7:55 pm    Post subject:

Vajadzeetu Smile bet visam savs laiks, biju ieplaanojis shito kaa step-by-step tutoriaali, saakot no vienkaarshaa liidz sarezgiitajam. Bet tad redzees, kaa laiks raadiis, taa dariis - varbuut izlaidiishu dazjus, ja nebuus pieprasiijuma.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
chaosman



Joined: 28 Oct 2003
Posts: 64
Location: Rīga

PostPosted: Wed Jan 26, 2005 8:20 pm    Post subject:

Droshi vien cilvji, kas vareetu ieintereseeties par sarezgiitaakajaam lietaam ne iipashi biezhi lasa Latvijas netu. Bet gan jau ja buus piedaavaajums, buus arii pieprasiijums Wink
Back to top
View user's profile
Digital-X



Joined: 11 Jan 2004
Posts: 79

PostPosted: Wed Jan 26, 2005 9:22 pm    Post subject:

Apsveicu ar pirmo tutoriāli! Wink
Derētu tutoriālis kur būtu 3D matemātiskā puse UN pielietojums (matricas, vektori, "normals","planes") saprotamā latviešu valodā Smile
To lietu saprotu, bet ne perfekti.
_________________
Security: http://www.netsec.lv/forums/
Back to top
View user's profile
gazz



Joined: 03 Jan 2004
Posts: 355
Location: Teika

PostPosted: Wed Jan 26, 2005 10:23 pm    Post subject:

nu es par 3D matricaam un vektoriem un wispaar 3D telpu wareetu uzrakstiit, man muuzham miiljaakaa ir bijusi gjeometrija, tas arii bija wiens no lielaakajiem iemesliem kapeec iesaistiijos 3D speelju pasaulee. Tikai jaamegjina uzmekleet sawas pirmaa kursa augstaakaas matemaatikas graamatas. Laikam jau tomeer taa akadeemiskaa izgliitiiba tomeer kaut ko dod.
PS. Ja kaads nopietni domaa par gamedev tad neizweelies datorzinaatnes bet gan driizaak LU FIZMAT matemaatikas jeb RTU fizikas kaadu novirzienu. Silti iesaku!!!
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Wed Jan 26, 2005 11:52 pm    Post subject:

Jā, tas laikam ir iemesls, kāpēc es aizgāju uz fiziku:). Btw, LU fizika ir izdevīga - var viegli tikt un noturēties budžetā, plus, tiec pie augstākās matemātikas labumiem līdz nelabumam:).
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Thu Jan 27, 2005 12:14 am    Post subject:

Tieši laikā ierunājāties par šito Smile paldies par tādu padomu... varbūt paglābāt no lielas kļūdas pieļaušanas.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
vampirelli



Joined: 06 Dec 2004
Posts: 36
Location: maaja

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 2:33 pm    Post subject: nu jaa

Buutu labi, ja izveidotu arii tutoriaalus openGl delphii, tas buutu ljoti labi, ja sarunaatu.... Very Happy
_________________
kas i ko
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 4:19 pm    Post subject:

Delphi no C++ atšķirās tikai ar sintaksi šajā gadījumā. OpenGL vai SDL kā API funkciju izsaukumi praktiski neatšķirās. Vajag tikai uzmanīgi kodu lasīt un saprast kas tur tiek darīts, tad arī pārrakstīt no C++ uz paskālu nevajadzētu būt īpašām grūtībām.
Back to top
View user's profile Send e-mail
s1
Guest





PostPosted: Thu Feb 03, 2005 2:13 pm    Post subject:

Jā, labs gan, tikai esmu aizmirsis kas tas vektors tāds ir un normāle Rolling Eyes .
Back to top
s1
Guest





PostPosted: Tue Feb 08, 2005 3:37 pm    Post subject:

Es un droši arī citi izjūt nepieciešamību pēc jauna tutoriāļa - vektoru matemātika. Protam atvieglotajā režīmā (light edition), lai nerastos pārāk liela smadzeņu noslodze Laughing
Back to top
Lāčblēdis



Joined: 16 Jan 2005
Posts: 113

PostPosted: Tue Feb 08, 2005 3:53 pm    Post subject:

Kārlis Šteiners, Biruta Siliņa, "Augstākā matemātika - I", Zvaigzne ABC, 1997
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Feb 08, 2005 3:57 pm    Post subject:

Man liekas jebkuras vidusskolas grāmāta ir vekotru algebras pamati, ne? :)
Back to top
View user's profile Send e-mail
s1
Guest





PostPosted: Tue Feb 08, 2005 5:23 pm    Post subject:

http://rex.liis.lv/LIIS/Prog/macmat.nsf/$defaultview/6DB82637B837B6E4C2256847003B0F69!OpenDocument

Noderīga lapa par vektoriem
Back to top
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Indago 2004 All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group