|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
s1 Guest
|
Posted: Wed Feb 02, 2005 10:53 pm Post subject: problēma ar texturēšanu |
|
Sveiki visiem. Man te atkal ir problēma. Veicot texturēšanu, pamanīju starp textūrām līnijas, tā kā salaiduma vietas, izskatās ne visai labi. Kāpēc rodas tāds ģļuks?. Ar tx koordinātām viss ir OK. šeit ir att.
|
|
Back to top |
|
|
s1 Guest
|
Posted: Wed Feb 02, 2005 10:56 pm Post subject: |
|
te ir lielāks att
|
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Wed Feb 02, 2005 11:44 pm Post subject: |
|
Taapeec, ka Tev textuuraam ir uzlikta GL_REPEAT atkaartoshanaas mode - tas noziimee, ka, kad beidzas pirmaa textuuras "kopija", tuuliit aiz vinjas ir naakamaa, un taa liinija ir no naakamaas kopijas pirmaa pixelja. Uzseto wrap modi uz GL_CLAMP_TO_EDGE un buus ok, ja Tava video karte to atbalsta. Ja Tev tas nav defineets:
Code: | #define GL_CLAMP_TO_EDGE 0x812F |
Un dara to shaadi, kad vajadziigaa textuura ir pie'bind'ota:
Code: | glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_WRAP_S, WrapS);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_WRAP_T, WrapT); | kur WrapS=WrapT=GL_CLAMP_TO_EDGE; tikai atceries, ka dari to tikai taam textuuraam, kuraam nevajag atkaartoties, paareejaam liec GL_REPEAT _________________
|
|
Back to top |
|
|
s1 Guest
|
Posted: Thu Feb 03, 2005 12:58 pm Post subject: |
|
Jap, uzliku GL_CLAMP_TO_EDGE. Es definēju to kā
Code: | const
GL_CLAMP_TO_EDGE = $812F;
WrapS = GL_CLAMP_TO_EDGE;
WrapT = GL_CLAMP_TO_EDGE; |
pēc tā visa nebija vairs redzamas textūras, tikai vienkrāsaini laukumi, tāds paskats, ka nebūtu vairs pareizas tx koord. |
|
Back to top |
|
|
s1 Guest
|
Posted: Thu Feb 03, 2005 2:01 pm Post subject: |
|
viss ir OK, strādā .Gļuks ar tx koord. radās, jo izmantoju zīmēšanai GL_TRIANGLES. Tagad izmantoju GL_POLYGON, protams tx koord. ir nedaudz savādākas. Paldies ka izpalīdzēji ! |
|
Back to top |
|
|
Lāčblēdis
Joined: 16 Jan 2005 Posts: 113
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 8:20 pm Post subject: |
|
Man arī jautājums par teksturēšanu.
Tekstūra projicējas uz stumbra, un nelāgs efekts rodas vietā, kur skaldnei ir liels leņķis pret tekstūru. Es pārāk labi nepārzinu teksturēšanu, tāpēc lūdzu palīdzību šajā jautājumā.
Un kods:
Code: |
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_WRAP_S, GL_REPEAT);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_WRAP_T, GL_REPEAT);
glEnable(GL_TEXTURE_GEN_S);
glEnable(GL_TEXTURE_GEN_T);
glTexGeni(GL_S, GL_TEXTURE_GEN_MODE,GL_OBJECT_LINEAR);
glTexGeni(GL_T, GL_TEXTURE_GEN_MODE,GL_OBJECT_LINEAR);
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MIN_FILTER, GL_LINEAR);
|
Last edited by Lāčblēdis on Tue Feb 08, 2005 10:22 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 9:44 pm Post subject: |
|
Manuprāt tekstūras izmēri par mazu. Tb, piemēram, ja tā tekstūras vieta, kas ir uz tā poligona, kurš slikti izskatās, ir 32pix liela, bet uz ekrāna reāli jāzīmē 128px, tad loģiski, ka būs (4 reizes) izstiepts katrs pikselis. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 10:02 pm Post subject: |
|
Quote: |
Code: |
glEnable(GL_TEXTURE_GEN_S);
glEnable(GL_TEXTURE_GEN_T);
glTexGeni(GL_S, GL_TEXTURE_GEN_MODE,GL_OBJECT_LINEAR);
glTexGeni(GL_T, GL_TEXTURE_GEN_MODE,GL_OBJECT_LINEAR);
|
|
Izmanto taksh textuuru koordinaates no taa faila, no kura ielaadee to koka modeli. Manupraat ir diezgan nereaali censties kaut ko taadu pareizi notextuureet ar texgen'u. _________________
|
|
Back to top |
|
|
Lāčblēdis
Joined: 16 Jan 2005 Posts: 113
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 11:16 pm Post subject: |
|
Čomiņi, man Jums jāsaka, ka koka modelis tiek radīts matemātiski, nevis ielādēts no faila. Protams, var uzrakstīt kādu funkciju, kas izrēķina tekstūras koordinātas, bet vai patiesi nav vieglāka veida? |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 11:44 pm Post subject: |
|
Ūū, nav slikti koku gjenerators Nu nedomaaju, ka ar texgen Tu vareesi uzgjenereet kokam textuuru coordinaates... Tu vari tikai noraadiit vektorus, kuros pieaug textuuru koordinaate, un rezultaats buus: position dot vector; Ar to nevar panaakt, ka textuura smuki aplocaas ap stumbru, kur nu veel ap zariem.
Buus vien pasham jaaraksta kaada funkcija, bet, ja Tu taadu tieshaam uzrakstiiti - nu moins, cepuri nost Nedomaaju, ka taads algoritms vispaar ir iespeejams.. protams vareetu njemt veeraa arii to, kaa tiek gjenereets pats koks, un izmantot dazas shii algoritma iipatniibas, un varbuut kaadas mazliet offsetotas cilindriskaas koordinaates ap katru zaru paveiks darbinju, bet zara ieejas vietas stumbraa/parent zaraa tik un taa paliks problemaatiskas. Jebkuraa gadiijumaa, shitaa ir baigi gruutaa lieta, ja Tavs uzdevums ir uzziimeet kokus, labaak ielaadee tos no atseviskja faila, bet ja Tavs uzdevums ir tieshi tos uzgjenereet, tad - neapskauzju Tevi _________________
|
|
Back to top |
|
|
Lāčblēdis
Joined: 16 Jan 2005 Posts: 113
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 11:55 pm Post subject: |
|
Nu jā, salaiduma vietas ir liela problēma. Tagad zari vienkārši karājas gaisā un neveido vienotu ķermeni ar koku.
Nāksies vien rakstīt tekstūras funkciju ar roku. Es sākumā domāju ar GL_R viss izlīdzinasies, bet tomēr ne. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 11:56 pm Post subject: |
|
Algoritms vienmēr iespējams, jautājums tikai - cik sarežģīts... |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Feb 07, 2005 12:07 am Post subject: |
|
Nu, ja mees "cilveeka maakslinieciskaas domaashanas algoritmu", jeb AI, uzskattaam par "algoritmu" tad jaa vienkaarshi, vismaz prieksh manis, shitaa textuureeshanas lieta piemeeram ir taada, kur man pasham jaaseezj un stunda jaashtuko, kaa tam zaram tur jaasavieno textuuras, un ne vienmeer tas ir iespeejams, kur nu veel lai to izdariitu algoritms... _________________
|
|
Back to top |
|
|
Lāčblēdis
Joined: 16 Jan 2005 Posts: 113
|
Posted: Mon Feb 07, 2005 8:33 pm Post subject: |
|
Tekstūras koordinātas tiek izrēķinātas, tekstūra ir uzlipusi kokam spirāles veidā, bet galvenais, ka nav kā iepriekš.
Vai neviens nezina, kur dabūt labas koku mizas tekstūras? It sevišķi noderētu bērza mizas tekstūra dažādās stumbra vietās.
Last edited by Lāčblēdis on Wed Feb 09, 2005 11:49 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Feb 07, 2005 8:41 pm Post subject: |
|
Vareetu luudzu zara koka salaiduma vietu tuvaak paraadiit? Izskataas, ka ar to arii kaut ka esi ticis galaa? _________________
|
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|