dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

problēma ar texturēšanu
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL
View previous topic :: View next topic  
Author Message
s1
Guest





PostPosted: Wed Feb 02, 2005 10:53 pm    Post subject: problēma ar texturēšanu

Sveiki visiem. Man te atkal ir problēma. Veicot texturēšanu, pamanīju starp textūrām līnijas, tā kā salaiduma vietas, izskatās ne visai labi. Kāpēc rodas tāds ģļuks?. Ar tx koordinātām viss ir OK. šeit ir att.

Back to top
s1
Guest





PostPosted: Wed Feb 02, 2005 10:56 pm    Post subject:

te ir lielāks att
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 11:44 pm    Post subject:

Taapeec, ka Tev textuuraam ir uzlikta GL_REPEAT atkaartoshanaas mode - tas noziimee, ka, kad beidzas pirmaa textuuras "kopija", tuuliit aiz vinjas ir naakamaa, un taa liinija ir no naakamaas kopijas pirmaa pixelja. Uzseto wrap modi uz GL_CLAMP_TO_EDGE un buus ok, ja Tava video karte to atbalsta. Ja Tev tas nav defineets:
Code:
#define GL_CLAMP_TO_EDGE                  0x812F

Un dara to shaadi, kad vajadziigaa textuura ir pie'bind'ota:
Code:
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_WRAP_S, WrapS);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_WRAP_T, WrapT);
kur WrapS=WrapT=GL_CLAMP_TO_EDGE; tikai atceries, ka dari to tikai taam textuuraam, kuraam nevajag atkaartoties, paareejaam liec GL_REPEAT Wink
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
s1
Guest





PostPosted: Thu Feb 03, 2005 12:58 pm    Post subject:

Jap, uzliku GL_CLAMP_TO_EDGE. Es definēju to kā

Code:
const
  GL_CLAMP_TO_EDGE = $812F;
  WrapS = GL_CLAMP_TO_EDGE;
  WrapT = GL_CLAMP_TO_EDGE;


pēc tā visa nebija vairs redzamas textūras, tikai vienkrāsaini laukumi, tāds paskats, ka nebūtu vairs pareizas tx koord.
Back to top
s1
Guest





PostPosted: Thu Feb 03, 2005 2:01 pm    Post subject:

viss ir OK, strādā Laughing .Gļuks ar tx koord. radās, jo izmantoju zīmēšanai GL_TRIANGLES. Tagad izmantoju GL_POLYGON, protams tx koord. ir nedaudz savādākas. Paldies ka izpalīdzēji !
Back to top
Lāčblēdis



Joined: 16 Jan 2005
Posts: 113

PostPosted: Sun Feb 06, 2005 8:20 pm    Post subject:

Man arī jautājums par teksturēšanu.
Tekstūra projicējas uz stumbra, un nelāgs efekts rodas vietā, kur skaldnei ir liels leņķis pret tekstūru. Es pārāk labi nepārzinu teksturēšanu, tāpēc lūdzu palīdzību šajā jautājumā.
Un kods:
Code:

glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_WRAP_S, GL_REPEAT);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_WRAP_T, GL_REPEAT);
glEnable(GL_TEXTURE_GEN_S);
glEnable(GL_TEXTURE_GEN_T);
glTexGeni(GL_S, GL_TEXTURE_GEN_MODE,GL_OBJECT_LINEAR);
glTexGeni(GL_T, GL_TEXTURE_GEN_MODE,GL_OBJECT_LINEAR);
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MIN_FILTER, GL_LINEAR);


Last edited by Lāčblēdis on Tue Feb 08, 2005 10:22 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Feb 06, 2005 9:44 pm    Post subject:

Manuprāt tekstūras izmēri par mazu. Tb, piemēram, ja tā tekstūras vieta, kas ir uz tā poligona, kurš slikti izskatās, ir 32pix liela, bet uz ekrāna reāli jāzīmē 128px, tad loģiski, ka būs (4 reizes) izstiepts katrs pikselis.
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Feb 06, 2005 10:02 pm    Post subject:

Quote:

Code:

glEnable(GL_TEXTURE_GEN_S);
glEnable(GL_TEXTURE_GEN_T);
glTexGeni(GL_S, GL_TEXTURE_GEN_MODE,GL_OBJECT_LINEAR);
glTexGeni(GL_T, GL_TEXTURE_GEN_MODE,GL_OBJECT_LINEAR);



Question Question Question

Izmanto taksh textuuru koordinaates no taa faila, no kura ielaadee to koka modeli. Manupraat ir diezgan nereaali censties kaut ko taadu pareizi notextuureet ar texgen'u.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Lāčblēdis



Joined: 16 Jan 2005
Posts: 113

PostPosted: Sun Feb 06, 2005 11:16 pm    Post subject:

Čomiņi, man Jums jāsaka, ka koka modelis tiek radīts matemātiski, nevis ielādēts no faila. Protams, var uzrakstīt kādu funkciju, kas izrēķina tekstūras koordinātas, bet vai patiesi nav vieglāka veida?
Back to top
View user's profile
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Feb 06, 2005 11:44 pm    Post subject:

Ūū, nav slikti Wink koku gjenerators Smile Nu nedomaaju, ka ar texgen Tu vareesi uzgjenereet kokam textuuru coordinaates... Tu vari tikai noraadiit vektorus, kuros pieaug textuuru koordinaate, un rezultaats buus: position dot vector; Ar to nevar panaakt, ka textuura smuki aplocaas ap stumbru, kur nu veel ap zariem.

Buus vien pasham jaaraksta kaada funkcija, bet, ja Tu taadu tieshaam uzrakstiiti - nu moins, cepuri nost Smile Nedomaaju, ka taads algoritms vispaar ir iespeejams.. protams vareetu njemt veeraa arii to, kaa tiek gjenereets pats koks, un izmantot dazas shii algoritma iipatniibas, un varbuut kaadas mazliet offsetotas cilindriskaas koordinaates ap katru zaru paveiks darbinju, bet zara ieejas vietas stumbraa/parent zaraa tik un taa paliks problemaatiskas. Jebkuraa gadiijumaa, shitaa ir baigi gruutaa lieta, ja Tavs uzdevums ir uzziimeet kokus, labaak ielaadee tos no atseviskja faila, bet ja Tavs uzdevums ir tieshi tos uzgjenereet, tad - neapskauzju Tevi Wink
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Lāčblēdis



Joined: 16 Jan 2005
Posts: 113

PostPosted: Sun Feb 06, 2005 11:55 pm    Post subject:

Nu jā, salaiduma vietas ir liela problēma. Tagad zari vienkārši karājas gaisā un neveido vienotu ķermeni ar koku.
Nāksies vien rakstīt tekstūras funkciju ar roku. Es sākumā domāju ar GL_R viss izlīdzinasies, bet tomēr ne.
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Feb 06, 2005 11:56 pm    Post subject:

Algoritms vienmēr iespējams, jautājums tikai - cik sarežģīts...
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 12:07 am    Post subject:

Nu, ja mees "cilveeka maakslinieciskaas domaashanas algoritmu", jeb AI, uzskattaam par "algoritmu" tad jaa Smile vienkaarshi, vismaz prieksh manis, shitaa textuureeshanas lieta piemeeram ir taada, kur man pasham jaaseezj un stunda jaashtuko, kaa tam zaram tur jaasavieno textuuras, un ne vienmeer tas ir iespeejams, kur nu veel lai to izdariitu algoritms...
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Lāčblēdis



Joined: 16 Jan 2005
Posts: 113

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 8:33 pm    Post subject:

Tekstūras koordinātas tiek izrēķinātas, tekstūra ir uzlipusi kokam spirāles veidā, bet galvenais, ka nav kā iepriekš.
Vai neviens nezina, kur dabūt labas koku mizas tekstūras? It sevišķi noderētu bērza mizas tekstūra dažādās stumbra vietās.


Last edited by Lāčblēdis on Wed Feb 09, 2005 11:49 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 8:41 pm    Post subject:

Vareetu luudzu zara koka salaiduma vietu tuvaak paraadiit? Smile Izskataas, ka ar to arii kaut ka esi ticis galaa?
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group