dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Vajag palīdzību par 3dsmax skriptu!
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Sat Feb 19, 2005 10:59 pm    Post subject: Vajag palīdzību par 3dsmax skriptu!

Man 3dsmaxā top līmenis spēlei, kuru vēlāk importēju paštaisītā OpenGL dzinī, tātad ģeometrija man ir. Lieta ir tāda - ģeometriju es noteksturēju 3dsmaxā - bet man ir nepieciešams 3dsmaxa skripts, lai izdabūtu ģeometriu ar visām tekstūrām ārā *.txt faila formātā, kurā ietvertas textūru UV koordinātes un tekstūru indentifikātori (lai zinātu kura tekstūra atbilst kurai koordinātei -> plaknei). [pašlaik nākas iztikt ar paštaisītu texturācijas editoru, bet tas ir neparocīgs un ar ļoti maz iespējām Crying or Very sad ] Vai kāds var palīdzēt?

Ja kādam ir ieteikumi par par kādu labāku metodi - būšu pateicīgs :)

Paldies jau iepriekš! Wink
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sat Feb 19, 2005 11:35 pm    Post subject:

Nu, ja Tevi interesee dabuut aaraa tikai pliku gjeometriju(taadaa zinjaa ka - vertexshus, triistuurus, materiaalus, textuuru koordinaates, bet bez nekadiem ar speeles mehaaniku saistiitiem prichindaaljiem - trigeriem un veel nezin ko), tad Tev ir 2 izveeles - izmantot kaadu jau esoshu formaatu, vai taisiit saveejo ar exporteri. Es ieteiktu paskatiities, kas ir ar to no maxsha exporteejamo ASE formaatu - viss texta veidaa. Vai arii .3ds - es pats izmantoju .3ds, un, ja mani interesee tikai gjeometrija, tad tas ir pietiekami, ja gribi varu Tev iedot klasses, kuras izmantoju lai ielaadeetu 3ds failus, bet taas es rakstiiju gadus 5 atpakalj, taakaa labu programmeeshanas paraugu tur neatradiisi, bet kaa fikss modelju ielaades mehaanisms noder tiiri labi. Nu un otrs variants ir raxtiit max scriptu un savu formaatu - daudz sarezgiitaak, un mazaakiem projektiem ljoti nevajadziigi.

Iisaak - izmanto .3ds vai kaadu citu jau formaatu Wink
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Sun Feb 20, 2005 12:07 am    Post subject: tālāk par tēmu

Paldies par atbildi GiGa. Arrow

Hmm....man nav ne jausmas kā es varētu izmantot 3ds formātu savā gadījumā. Kā tu no 3ds formāta vari izvilkt ģeometriju? (izmantotjot cik es saprotu - paštaisītu dzini uz openGL) BET ASE formāts izskatās daudzsološs - vai tev ir kāds paraudziņš kā no ASE smuki izdabūt ģeometriju+textūras? Question

(bet par UV koordinātu izsišanu TXT formātā nav nekādas informācijas? Kāds max skriptiņš vai piemēriņš?)
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Sun Feb 20, 2005 12:13 am    Post subject:

MaxSDK liela prieksrociiba ir taada ka ir iespeejams uzraksstiit eksporteri formaatam kuru tu uzreiz izmanto speelee. Nav vajadziigi nekaadi vidus konverteri piemeeram lai paarveidotu 3ds uz tavu personiigo speeles formaatu!
Otrs, ja formaats ir jaaizmanto testa stadijaa tad labaak varu ieteikt teksta formaatu, taadu kaa ASE, galvenokart taadeelj ka kljuudu gadiijumaa ir iespeeja veikt vizuaalo debugu. Un veel ir vieglaaka iespeeja aatri izveidot importeri speelee, piemeeram baazeetu uz xml. Pats paarveidoju ASE formaatu uz xml, ljoti efektiivs panjeemiens.
Protams speelee teksta formaatu izmantot nevareesi!
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Feb 20, 2005 1:10 am    Post subject:

Hobits wrote:
...
Protams speelee teksta formaatu izmantot nevareesi!

Kāpēc?
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Sun Feb 20, 2005 1:18 am    Post subject:

bubu wrote:
Hobits wrote:
...
Protams speelee teksta formaatu izmantot nevareesi!

Kāpēc?


Noteicoshais droshivien buus ielaades aatrums, no teksta buus daudz leenaak izdabuut laukaa float'us. Arii faila izmeers var palikt ljoti liels ja runa iet par 3d modeljiem, un veel arii tas ka nav iisti jeegas glabaat teksta formaataa informaaciju kura gala lietotaajam buutiibaa neko neizsaka.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Feb 20, 2005 1:25 am    Post subject:

Nu par ātradbību piekrītu gan. A par lietotājiem - viņiem vai tad nav pie kājas kādā formātā glabājas spēles dati, ka tik strādā :)
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Sun Feb 20, 2005 1:32 am    Post subject:

bubu wrote:
A par lietotājiem - viņiem vai tad nav pie kājas kādā formātā glabājas spēles dati, ka tik strādā :)


Nu jaa, tas jau atkal atkariigs no katra pasha izveeles, bet vienmeer jau atrodas kaads h4xors kas grib kaut ko pakjimereet. ;)
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Sun Feb 20, 2005 12:48 pm    Post subject: Skaidrs par ASE, bet tomēr...

...vai kādam neatrastos max scripta paraugs textūru UV koordinātu izdabūšanai TXT formātā?!?!? Confused (ir vajadzīgi skaitļi [kordināts ar textūru identifikātoriem]TXT formātā)

Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Feb 20, 2005 1:20 pm    Post subject:

Par to texta formaatu izmantoshanu pashaa speelee - D3 dara tieshi taa. Karmaks izteicaas, ka vajadzeetu izniideet binaaros formaatus visur iznjemot textuuras. Nezin gan kaapeec Wink Man jau no taa tikai labums - vieglaak atkost vinju formaatus Smile Tas tikai paraada, ka taa ir alternatiiva, kuru vajadzeetu apsveert, bet pasham man gan vairak patiik binaarie formaati, kaut vai aatruma un izmeera peec. Veel tos lielos plusus texta formaataa neesmu saskatiijis.

Quote:
Kā tu no 3ds formāta vari izvilkt ģeometriju?

Es savu loaderi uztaisiiju peec shitaa: http://www.the-labs.com/Blender/3dsspec.html un http://www.the-labs.com/Blender/3DS-details.html

Ar ASE gan neesmu kjeepaajies, bet panjem tak pats pameegini, nevar buut, ka texta formaats buus tik sarezgiits Wink Un ar vinju arii textuuru koordinaates vari dabuut.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Sun Feb 20, 2005 2:19 pm    Post subject:

Pateicos par palīdzību! Smile

Pats TEKSTA formāts netiek izmantots spēlē! No 3dsmax man vajag izsist textūru UV koordinātes ar to identifikātoriem ---> tas ir izdabūt TEKSTA vai BINĀRAJĀ formātā UN tad šo izsisto (txt vai bināro) formātu es konvertēju uz spēles formāta failu *.dat. (kurā ir ieverta ģeometrija un vajadzētu ietvert tex koordinātes ar iden.).

Lūk šāda ir situācija. (netā vēl neko neesmu par šito atradis). Tā kā atrisinājums ir viens smuks 3dsmaxa SKRIPTS!


GIGA. Kādu texturēšanas metodi tu izmantoji 'Sala'ā?
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Feb 20, 2005 4:04 pm    Post subject:

Nu ja Tev ljoti vajag skriptu, veelu veiksmi maxscript apguushanaa Wink Tikai es neredzu iemeslu, kaapeec Tu nevari izmantot ASE vai 3ds...

Salaa izmantoju 3ds, kursh tika konverteets uz saveejo formaatu - no maxsha visu aaraa njeemu kaa 3ds.

P.S. Bet kaa tad Tu dabuun aaraa to gjeometriju no maxsha?
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Sun Feb 20, 2005 4:45 pm    Post subject:

Nu labi, paldies. Smile

Es izmantoju max scriptu, kas izsit virsotņu un poligonu koordinātes.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Sun Feb 20, 2005 5:48 pm    Post subject:

Apofiss: ja reiz ir veelme mociities ar maxskript tad iesaku apskatiities manuaalii kas naak liidzi maxam, konkreetaak meklee skripta funkcijas getTVert un getTVFace. Ar vinjaam tekstuuru koordinaates tiek kieguutas taapat kaa ar getVert un getFace meshs.

ED: Giga, Kaarmaks man skjiet arii kaut kur mineeja to ka teksta formaata priekshrociiba ir tas ka var viegli atrast kljuudas, bet tas bija attieciibaa tikai uz map failiem. Neredzu pamatojumu kaapeec vinjam tas buutu jaasaka par 3d modeliem
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Sun Feb 20, 2005 10:54 pm    Post subject:

Hobit - tu esi īsts brīnums! PALDIES! MAN SANĀCA atrast pareizo skriptu! Very Happy Tiesa gan maxscriptā par getTVert un getTVFace info ir niecīgs, bet izmantojot Yahoo Search - rezultāts bija tikai viena lapa, kurā par laimi atradās arī manis meklētais skripts! Tagad atliek tikai nedaudz piemērot :)

Vēlreiz paldies! (paldies arī pārējiem par palīdzību Rolling Eyes )
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group