dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Vajag palīdzību par 3dsmax skriptu!
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Feb 20, 2005 11:06 pm    Post subject:

Hobit, nu es arii map failiem neredzu iipasho pamatojumu, pienjemot, ka tas ir kaut kam vairaak kaa bugu izkjershanai, bet ja tikai bugiem, tad kaapeec modleju formaats peeksni ir kaut kas vieglaak debugojams binaarajaa modee?) Lai kaa tur buutu - fakts paliek fakts, Doom3 modelju formaats ir texta fails.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 12:48 am    Post subject:

Un kaapeec modelju fomaatam vispaar jaabuut debugojamam? Lists ar verteksiem un feisiem tak neko neizteiks, protams cita runa ir ja tiek iekljauta skeletu hierarhija, tomeer buutiibaa taa ir statiska informaacija taapeec rezultaatam no eksportera ir jaabuut prognozeejamam un drosham. Nevar buut taa ka tagad peeksnji 3d modelis tiek eksporteets kaut kaa skjiibi.
Ar karteem vareetu buut nedaudz savaadaak, tur pielauju var gadiities ka kaads objekts ir jaapieredigjee notepadaa.
Tachu iemesls d3 teksta formaatam vareetu buut cits.
1) Tas ko izdevaas atrast uz aatru roku ir tas ka teksta formaatu ir iespeejams sakompreseet nedaudz cieshaak nekaa binaaro. Taa ka d3 vissu glabaa pak'aas tad skaidrs ka teksta formaats sakompreseetaa forma vareetu nebuut probleema.
2) D3 ir orienteets kaa dzineejs liidz ar to failu formaatam jaabuut aatri saprotamam un importeejamam/eksporteejamam bz gruutiibaam.

Giga, varbuut tev ir links uz to tekstu ko JC iisti teica par sho?
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 5:39 pm    Post subject:

Ehh, diemzeel linka man nav...
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Thu Feb 24, 2005 9:51 pm    Post subject:

Tekstūru koordinātes ir, bet tagad ir nepieciešams dabūt materiālu (textūru) ID! Kāds var piepalīdzēt ar skriptu!?!? [skatīt boldā]

------------------------------------------------------------------------
tmesh = snapshotAsMesh selection[1]
out_file = createfile ("C:\data/txMap.dat")
format "% %\n" tmesh.numverts tmesh.numfaces to:out_file

for v = 1 to tmesh.numverts do
format "%" (getTVert tmesh v) to:out_file
format "\n" to:out_file

--for f = 1 to tmesh.numfaces do
format "%" (?????getMatID?????) to:out_file
format "\n" to:out_file

close out_file
------------------------------------------------------------------------

Iepriekš pateicos.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Fri Feb 25, 2005 8:57 am    Post subject:

getFaceMatId vareetu buut tas ko tu gribi

pasties shiten veel http://cvs.sourceforge.net/viewcvs.py/ogre/ogrenew/Tools/3dsmaxExport/maxscript/ogre/lib/Attic/ogreExportLib.ms?view=markup + vispaar visu 3dsmaxExport folderi papeeti tur ir exporteris prieksh ogre3d bet kaa ieskats derees
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Sun Feb 27, 2005 12:21 pm    Post subject:

VDL. Pateicos! Very Happy Tas patiešām noderēja! Jīī-hāā!
Back to top
View user's profile Send e-mail
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Tue Mar 15, 2005 8:37 pm    Post subject:

Sveiki spēļu radītāji! Smile

Neliels jautājums par geometry output scriptu, nu tā... spēles līmenis sastāv no vairākiem poly-objektiem un tam katram gandrīz ir savs UVmaps, bet ar man pieejamo skriptu es varu tikai izdabūt koordinātes vienam poly-objektam vienā reizē, BET man vajag visiem poly-objektiem izdabūt koordinātes vienā reizē, TAS IR, tos neapvienojot (neuztaisot Attach'u) vienā poly-objektā! Kā ir redzams, ir jāaizvieto selection[1]... (3dsmaxā iezīmējot vairākus poly objektus un tad palaižot skriptu, koordinātes tiek izsistas tikai vienam objektam)

Ir kādi ieteikumi?

---------------------------------------------------------------------------------

tmesh = snapshotAsMesh selection[1]
out_file = createfile.........

---------------------------------------------------------------------------------

Paldies par uzmanību.
Back to top
View user's profile Send e-mail
s1
Guest





PostPosted: Tue Mar 15, 2005 10:40 pm    Post subject:

pamēģini šito:
Code:

for s = 1 to selection.count do
(
tmesh = snapshotAsMesh selection[s]
Back to top
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Fri Mar 18, 2005 12:09 pm    Post subject:

Paldies s1! Rolling Eyes

Šis pēc nelielām 'mokām' tomēr ies cauri, kaut gan teksturēšana galu galā tiks veikta uz atsevišķa editora.
Back to top
View user's profile Send e-mail
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sun Apr 30, 2006 9:30 am    Post subject:

Varbut kads atri var pateikt,kaa no teksta uz baitiem parveidot?Man ir uzrakstits MAX eksporteris,bet vinsh raksta tekstu.Vajadzetu kaukaa parveidot uz baitiem (t.i. float - 4 baiti utt.)
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Sun Apr 30, 2006 11:01 am    Post subject:

Beidzot atradu!
Kaukas liidziigs shim:
Code:

f = fopen "kk.txt" "wb"
   if f == undefined then
   (
      Format "Couldn't open % for writing.\n" fname
      return false
   )
   
   WriteFloat f x[1]
   
   fclose f

_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group