dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Kas, kad, ...

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Angel



Joined: 02 Jan 2005
Posts: 113
Location: Latvija

PostPosted: Sun Feb 20, 2005 10:04 pm    Post subject: Kas, kad, ...

Tagad esmu nonaacis strupcelaa, vai kaads man nepateiktu, kas ir vajadziigs prieks game engine? Esmu jau uztaisiijis kameras klasi, bmp, tga, failu(textuuru)ielaadi, Bitmaped fonts, ~karshu ielaadi. Vareetu pateikt, kas tur veel bez fizikas pietruukst?
P.s. Cik sapratu, ka fizika,( ja pats to taisa) ir jaaliek pashaas beigaas...
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Feb 20, 2005 10:41 pm    Post subject:

Nu ja Tu vari panaakt, ka ar vienu pashu bitmap loaderi Tev ir kruta grafika, skanjas, fizika, particles un AI, tad kaapeec veel kaut ko vajag? Smile Domaats tas taada veidaa - neliec iekshaa neko, vienkaarshi taadeelj, ka kaads saka, ka to vajag Wink ne jau mees te tagad labaak zinaasim, ko Tu esi savaa speelee ieplaanojis un ko Tavai speelei vajag Smile Tieshaam ir tik gruuti izdomaat - aa, jaa, man nodereetu taada lieta kaa pretinieki, kuriem savukaart vajadzees ierochus, kuriem savukaart vajadzees collision detectionu un animeetus modeljus un particljus un veel nezin ko?

Nedomaa, ka tas ir kaut kaads uzbrauciens, bet patlaban tu prasi "es taisu programmu, ko man tajaa ielikt?" Lai mees vareetu kaut cik jeedziigi atbildeet, mums dereetu zinaat vismaz kaada tipa speele - rts, racings, rpg vai shooteris, vai varbuut tbs?

Un vispaar, es Tev ieteiktu - uztaisi paaris speeles un peec tam tu zinaasi, ko vajag engin'aa. Ir ljoti kljuudaini meeginaat taisiit engin'u, pirms esi reizes 5-6 pilniibaa izgaajis cauri tam, ko vajag attieciigaa tipa speelei, un kas no engina tiek prasiits.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Angel



Joined: 02 Jan 2005
Posts: 113
Location: Latvija

PostPosted: Sun Feb 20, 2005 11:14 pm    Post subject:

Nu, labi. Atkal nepareizi noformuleeju jautaajumu.

Es veeleetos zinaat, kam vsp ir jaabuut visos 3D enginos. (Nu pats pamats, kam virsuu iet katram zhanram raksturiigais.)

Esmu uztaisiiji jau paaris speeles, kaa tetris, smth like ping pong, un attaals pac-man variants ( kaunc raadiit Rolling Eyes ). Tagad es gribeetu turpinaat trennijus( liidz +/- interesantai speelei), tikai ieks 3D. Tagad jau +/- zinu OpenGL un pie taa arii palikshu. Naids uz Microsoft. Smile
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Feb 20, 2005 11:36 pm    Post subject:

Nu ja Tu to jautaajumu taa nostaadi - tad katraa engin'aa vajag veidu kaa nolasiit speeleetaaja inputu, veidu kaa kaut ko uzziimeet uz ekraana un veidu kaa izdot kaadu skanju. Taalaak jau viss ir atkariigs no taa, kaada buus speele un kas tieshi buus tajaa.

Bet tagad es sapratu, ka Tu to laikam domaa veel mazliet savaadaak - kaadas noderiigas klases Tev uztaisiit, ko buutu eerti lietot katraa projektaa? Nu, tad no galvas uzreiz varu iedomaaties papildus - eerta input sisteema, taimeris (arii fps skaitiitaajs), skanju klasse (ar ielaadi un atskanjoshanu).. nu var saukt veel sho to, pienjemsim collision detection un animeettus modeljus, bet tas viss ir diezgan lielaa meeraa atkariigs no konkreetaa projekta.
_________________


Last edited by GiGa on Mon Feb 21, 2005 5:44 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send e-mail
Angel



Joined: 02 Jan 2005
Posts: 113
Location: Latvija

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 3:52 pm    Post subject:

Laikam tieshaam buus jaaklausa latv. val skol. un jaamaacaas formuleet jautaajumi peec iespeejas preciizaak. Paldies, GiGa, ka, kaut ar 3 reizi, bet tomeer atbildeeji uz manu jautaajumu! Very Happy
Back to top
View user's profile Send e-mail
C++



Joined: 20 Feb 2005
Posts: 49
Location: Sigulda

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 6:21 pm    Post subject:

Angel , ar kādu valodu tu tās spēles taisi? Kādu programmu (as) tu izmanto?
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Angel



Joined: 02 Jan 2005
Posts: 113
Location: Latvija

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 9:19 pm    Post subject:

Prieks pirmajaam divaam izmantoju visual basic, tad paargaaju uz Visual C++. Veel prieksh attēliem izmantoju dazhaadas programmas (neko konkreetu).
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group