dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Problēma ar līniju krāsu
Goto page 1, 2, 3  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL
View previous topic :: View next topic  
Author Message
s1
Guest





PostPosted: Fri Apr 01, 2005 12:14 pm    Post subject: Problēma ar līniju krāsu

Man tāda neliela problēma: tad, kad izvadu uz ekrāna kādu 3D objektu, tad izmainās līnju(ķipa x,y,z koord) krāsa. Kā lai to novērš. Cik nojaušu, kaut kas ir jāizmaina pie OGL inicializēšanas.
Back to top
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 1:00 pm    Post subject:

Erm, ja es pareizi sapratu, tev vajag krāsu uzsetot pirms jebkaa zīmēšanas ar kaut kādu glColor vai citu komandu.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 1:12 pm    Post subject:

Ko nozīmē "izmainās"?
Back to top
View user's profile Send e-mail
s1
Guest





PostPosted: Fri Apr 01, 2005 1:21 pm    Post subject:

Līniju krāsa paliek visbiežāk tumšāka, atkarībā no 3d objektu tekstūras. Piezīmēšau, ka pirms līnijas uzzīmēšanas, esmu uzlici krāsu(glColor3f).
Back to top
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 1:27 pm    Post subject:

A kas tās par līnijām? Objekta wireframe? Vai prosta kautkāds nogrieznis telpā?
Un moš apgaismojums vainīgs? Pamēģini atslēgt to.
Back to top
View user's profile Send e-mail
s1
Guest





PostPosted: Fri Apr 01, 2005 1:44 pm    Post subject:

Parastas līnijas:
Code:

glBegin(GL_LINES);
glColor3f(0,1,0); glVertex3f(-50,0,0);
glColor3f(1,1,0); glVertex3f(50,0,0);
glColor3f(0,1,1); glVertex3f(0,0,-50);
glColor3f(0,1,1); glVertex3f(0,0,50);
glColor3f(1,0,1); glVertex3f(0,-50,0);
glColor3f(1,0,1); glVertex3f(0,50,0);
glEnd;

Izslēgt apgaismojumu? Vispār apgaismojums man ir vajadzīgs. Kā jau es teicu, līnijas kļūst tumšākas, kad uzbindoju textūras.
Back to top
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 1:46 pm    Post subject:

A uz kā tekstūru bindo? Uz līnījām?
Back to top
View user's profile Send e-mail
s1
Guest





PostPosted: Fri Apr 01, 2005 2:13 pm    Post subject:

Uz līnijām nē Laughing . Uz parastiem poligoniem.
Back to top
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 2:18 pm    Post subject:

Tas es nesaprotu, kā var līnijas tumšākas palikt, ja jau tām nav sakara nekāda ar tekstūru. Tb ja tu nepielieto teksturēšanu, tad līnijām ir īstā krāsa, ja?
Back to top
View user's profile Send e-mail
s1
Guest





PostPosted: Fri Apr 01, 2005 2:23 pm    Post subject:

Oi, sorry, izskatās ka te nav sakars ar texturēšanu, bet gan ar apgaismojumu, uzliku

ld.LightAmbient[0,0] := 1;
ld.LightAmbient[0,1] := 1;
ld.LightAmbient[0,2] := 1;

taču tagd ēnas vairs nav. Kādi ieteikumi?
Back to top
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 2:28 pm    Post subject:

Nu re :) Es tak teicu, ka apgaismojums vainīgs. Būtu izslēdzis to, uzreiz redzētu, ka viss kārtībā.
A kam ēnas nav? OpenGL jau defaultā nepiedāvā enu uzklāšanu. Tu pastāsti kā tu to realizē, lai mēs zinātu kāpēc tad tev nav ēnas ;)
Back to top
View user's profile Send e-mail
s1
Guest





PostPosted: Fri Apr 01, 2005 2:32 pm    Post subject:

Izdevās novērst!
Izdarīju šadi: pirms līniju zīmēšanas uzliku glDisable(GL_LIGHTING); un pēc glEnable(GL_LIGHTING);

Par tām ēnām. Jā ambientā gaisma ir uzstādīta uz max. gaišumu, tad nekādas ēnas nebūs.
Back to top
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 2:40 pm    Post subject:

s1 wrote:
Izdevās novērst!
Izdarīju šadi: pirms līniju zīmēšanas uzliku glDisable(GL_LIGHTING); un pēc glEnable(GL_LIGHTING);
Es tieši to jau pašā sākumā tev teicu. Bet tu teici, ka vajadzīgs apgaismojums, tad nu padomāju, ka kautkāda velna pēc tev vajag apgaismot tās līnijas :)

Quote:
Par tām ēnām. Jā ambientā gaisma ir uzstādīta uz max. gaišumu, tad nekādas ēnas nebūs.
Ko tieši tu sauc par "ēnu"? OpenGL tak defaultā neeksistē tāds jēdziens kā "ēna". Tās protams var panākt ar dažādiem paņēmieniem, bet kāds tiem ir sakars ar ambient gaismu?
Ambient gaisma tikai nozīmē tak to, ka dotais gaismas stiprums būs visā telpā neatkarīgi no objekta. T.b. minimālais apgaismojums apmēram. A ēnas no citiem objektiem šādā gadījumā uzprojicēt nav tak nekādas problēmas.
Back to top
View user's profile Send e-mail
s1
Guest





PostPosted: Fri Apr 01, 2005 2:47 pm    Post subject:

Nu, jā tev taisnība, bet te es nebiju domājis projecētās ēnas, vai ko tamlīdzīgu. Difūzā gaisma rada pietiekami labu efektu, kas atgādinā ēnas. Ja ambientā gaisma ir pārāk gaiša, tad sīs efekts zūd.
Back to top
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 2:52 pm    Post subject:

Nu tās jau nav īstas ēnas. Ar vārdu ēna es izprotu tādu lietu, ka noliekot divus kubikus uz vienas taisnes ar gaismas avotu, tas aizmugurējais kubiks būs tumšs.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group