View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Sanitars
Joined: 06 Aug 2003 Posts: 18 Location: Valmiera, Latvija
|
Posted: Thu Apr 07, 2005 2:08 pm Post subject: Novuss 3D |
|
Vakar ar draugiem bakstījām novusu, kad ienāca prātā ideja, ka šito tak var veiksmīgi īstenot datorspēles variantā.
Vajadzēs:
* Perfektu fiziku
* Iekļautus maksimāli precīzus spēles noteikumus
* Smukus galdus un visu pārējo ekipējumu
* Smukas karsējmeitenes un dzērienu pienesējas
* Vairākas kijas (mainīgi garumi, materiāli, kas savukārt izmaina spēku un precizitāti, tjip no sākuma ir tikai pieejama pārtaisīta makšķerkāta kija, beigās trīsdaļīga saliekama augstākās kvalitātes dižskabārža kija)
* Vairākas šaibas (matkas) - dažādi materiāli
* Vairākus galdus - ar dažādām krāsām, lakojumu utt
* Multiplayer 2 vai 4 spēlētājiem
* Single player pret A.I. (optimal)
* 3D vai 2D skatu pēc spēlētāja izvēles (ala Jimmy White's Cueball World)
* Un to visu izveidot 2 valodās - latvju un angļu un laist pasaulē kā shareware.
Ko sakam? Vēl kādas idejas? _________________ you see that tiny island in this map? that's where people who care live. |
|
Back to top |
|
|
ja Guest
|
Posted: Thu Apr 07, 2005 3:37 pm Post subject: |
|
kautkad sen jau meginaju taisiit, bet fizika bija nerealistiska, lai arii bija ljoti sarezgita un pardomaata |
|
Back to top |
|
|
Tuning-man
Joined: 25 Aug 2005 Posts: 4 Location: Latvia-Riga
|
Posted: Thu Aug 25, 2005 8:39 pm Post subject: |
|
īstenībā šāds geims būtu labs! Un es jau laprāt piedalītos izveidē, bet es nesen sāku mācīties c++! Un iesākumā veidošu pavisam ko vienkāršu! _________________ I'm Back |
|
Back to top |
|
|
Himself Indago dalībnieks
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 87 Location: Rīga
|
Posted: Thu Aug 25, 2005 8:49 pm Post subject: |
|
Izlasot virsrakstu radās jautājums: vai Fizika arī būs trīsdimensionāla vai tikai attēlojums ? _________________ Paldies |
|
Back to top |
|
|
Guest
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 9:44 am Post subject: |
|
Last edited by Guest on Wed Sep 14, 2005 10:26 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 11:24 am Post subject: |
|
Nu noteikumi ir atrodami gan internetā, gan daudzās spēļu grāmatās. Tā būtu vismazākā problēma.
Un izveidot labu fiziku - dotajā situācijā to varētu arī bez visiem fizikas laibrarijiem, nekas jau sarežģīts tur nav. Tas ir, ja izvēlas gana vienkāršu tuvinājumu. Ja sāk gribēties veltīt uzmanību deformācijai, temperatūras ietekmei un citiem sarežģītākiem faktoriem, tad tur var nākties krietni piestrādāt. Manuprāt gauži labu novusa simulātoru var izveidot arī bez tiem.. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 11:28 am Post subject: |
|
Nedomaaju gan, ka te vaidzeetu baigo fizikas engine... vienkaarshiibas peec viss buutu jaadara 2d, un kas tur ko neuztaisiit? Maz esam fizikas stundaas risinaajushi "bumbinja ar masu x un aatrumu y ietriecas citaa ar aatrumu ...."? Sheit vienkaarshi jaapskata mazliet vispaariigaaks gadiijums. Es jau arii nesaku, ka tas ir elementaari, bet nekas neizdaraams tas nav... |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 11:32 am Post subject: |
|
Ahm, imo ar 2D speelei, kas taisiita kaa 3D nepietiks. Pats tak labi zini, ka novusa kauliņi itini bieži mēdz atrauties no virsmas un dažās situācijās (piem. "balkoniņš") tas ir pat nepieciešami (lai gan protams, var veiksmīgi atrisināt ar 2D paņēmieniem).
Citādi spēle izskatīsies pārāk nedabiski plakana.
Edit:
Oh, nevermind. Sapratu, ko domaa - nu jaa, leecieniem un lidojumiem nevajag 3D fiziku. Tur tiešām pietiek ar 2D, lai pieklājīgi modelētu, tikai attēlojot varam uzmest jamos gaisā.. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
Guest
|
Posted: Fri Oct 21, 2005 7:50 pm Post subject: |
|
Varbuut uz naakamaa gada Indago vareetu meegjinaat kaada komanda |
|
Back to top |
|
|
|