dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

optimizācija
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL
View previous topic :: View next topic  
Author Message
s1
Guest





PostPosted: Mon Apr 11, 2005 9:35 pm    Post subject:

Tad sanāk , ka jātaisa cikls. Vai tā rezuktātā nezudīs performance?
Back to top
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Mon Apr 11, 2005 9:43 pm    Post subject:

Bez cikliem nemaz nav iespējams norenderēt scēnu. Tikai nepārcenties un nerenderē katru poligonu atsevišķi, citādi vispār performance nebūs.
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
s1
Guest





PostPosted: Mon Apr 11, 2005 9:51 pm    Post subject:

Man vecā draw f-cija bija veidota tā, ka katram poligonam ir textūras ID, un, vadoties pēc tā, katram poligonam tiek pa savai textūrai. Jā, ko lai iesāk Rolling Eyes ?
Back to top
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Mon Apr 11, 2005 9:53 pm    Post subject:

Sakārto poligonus pa tekstūrām un zīmē visus poligonus ar vienādām tekstūrām reizē.
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
s1
Guest





PostPosted: Mon Apr 11, 2005 9:56 pm    Post subject:

Laba ideja! mēģināsu to realizēt.
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Apr 11, 2005 9:57 pm    Post subject:

Sasortee peec textuuras ID, katram ID uztaisi VBO un renderee mainot txtuuru tikai tad, kad to tieshaam vajag. Textuuras nomainja ir no TOP10 leenaakajaam lietaam, ko vispaar var dariit, taapeec tas jaadara ljoti reti.

Peec tam kad shito jau buusi uztaisiijis, pameegjini veel to visu sagrupeet kaadaas nodees un uztaisi frustum culling/utt. :)

EDIT: too late...
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
s1
Guest





PostPosted: Wed Apr 13, 2005 11:50 am    Post subject:

Vēl viens jautājums, kā ir labāk, vai nu lielākas textūras un mazāk poligonu, vai mazākas textūras un vairāk poligonu?
Back to top
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Wed Apr 13, 2005 12:21 pm    Post subject:

Visdrīzāk, ka ātrums būs lielāks, ja samazināsi tekstūru lielumu.
Izmantot tekstūras, kas ir mazākas par 256x256 uz mūsdienu kartēm ir galīgi garām. Ja gribi detalizāciju, tad 512x512 un lielākas tekstūras. Tas pats ir ar poligoniem. Bet tas tev jāizlemj pašam un atkarīgs arī no tā uz kādām videokartēm būs orientēta tava spēle.
Es būtu labālk ņēmis mazāk poligonu, bet lielākas tekstūras, jo pat modelis ar ļoti zemu poligonu skaitu var izskatīties ļoti labi, ja ir kvalitatīvas un detalizētas tekstūras (it īpaši ja izmanto normal mapes).
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
AL_Edgars
Guest





PostPosted: Sat Apr 16, 2005 11:58 am    Post subject:

anggelus wrote:
Visdrīzāk, ka ātrums būs lielāks, ja samazināsi tekstūru lielumu.
Izmantot tekstūras, kas ir mazākas par 256x256 uz mūsdienu kartēm ir galīgi garām. Ja gribi detalizāciju, tad 512x512 un lielākas tekstūras.


No vienas puses tev taisnība. Taču arī aizrauties nedrīgst.
Nezinu, S1 kādu bitmap formātu tu lieto, bet ja runa ir par dds, tad tur vairāk par 512 pixels neiesaku. Turklāt ir tāda lieta kā visādi filtri priekš dds, kas bildi salīdzinoši uzlabo, ja tā ir pixelēta. Drīzāk es tev, S1, iesaku izmantot vairāk multi texturing. Vienu karti uz sienas sadali pa 3 vienībām, bet otru pa, teiksim, 1.75 vienībām. Esmu to jau pārbaudījis, un atklājis kā tā ir labāk, nekā izvietot 2048 lielās tekstūras + 512 lielu papildus priekš noise, vai nelīdzenumiem.
Back to top
S1
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 31 Jul 2005
Posts: 219
Location: Jelgava

PostPosted: Sat Aug 20, 2005 11:00 am    Post subject:

Man ir 1 jautājums: man ir jātaisa animācja, tad kā ir optimālāk, vai nu mainīt textūras, vai arī izmantot 1 lielu textūru un mainīt tikai tās koordinātas? Ļoti svarīga ir ātrdarbība.
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Aug 21, 2005 6:13 pm    Post subject:

Ja katraa rendereetajaa kadraa var buut tikai viens kadrs no dotaas animaacijas, taisi atseviksju tekstuuru katram animaacijas kadram. Ja vienaa rendereetajaa kadraa var buut daudzi animaacijas kadri, tad labaak visus animaacijas kadrus vienaa lielaa tekstuuraa un tik maini UV.
Back to top
View user's profile Send e-mail
S1
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 31 Jul 2005
Posts: 219
Location: Jelgava

PostPosted: Sun Aug 21, 2005 9:00 pm    Post subject:

es tā īsti nesapratu... manā gadījumā ir cikls, noregulēts uz 10ms. Tad animācijas kadri var mainīties ar ātrumu 100x sekundē, tas ir par ātru, tādēļ ir viens mainīgais, kurš regulē(aizkavē). Tad sanāk, ka kadrs nomainās, aptuveni katrā 2 vai 3 ciklā, atkarībā no mainīgā. Tad vadoties pēc tava teiktā ... īsti nezinu, kuru gadījumu piemērot.
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Sun Aug 21, 2005 9:36 pm    Post subject:

Nav svariigi, kaa mainaas animaacijas kadri. Svariigi ir, vai rendereejot vienu kadru, kuru raadiisi uz ekraana, tajaa ir iespeeja redzeet daudzus kadrus no animaacijas, vai tikai vienu?
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group