dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Kustība Delfos
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana
View previous topic :: View next topic  
Author Message
NocK



Joined: 06 Jan 2005
Posts: 107

PostPosted: Fri Apr 15, 2005 7:31 pm    Post subject: Kustība Delfos

Mai ir šādi jautājumi:

1. Man ir Shape1, kuram nospiežot pogas left+up ir jākustas attiecīgi pa diagonāli. Es nezinu kā to panākt! Kā krustot 2 pogas?

2. Man ir Image, kurš kustas spiežot pogas (nu tur vēl trablz ar diagonāli), man nepieciešams, lai tas pagrieztos kopā ar pogas nospiešanu. Es protams varu izveidot 8 imagus dažādos virzienos un dzīvot laimīgs, bet vai nav kādas rotācijas komandas, lai imags pats griežas?
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
NocK



Joined: 06 Jan 2005
Posts: 107

PostPosted: Fri Apr 15, 2005 8:31 pm    Post subject:

Eu, nu atbildat takš!

Man te vēl questionz:

3. Kā panākt lai Shape nemirgo kustības laikā

4. Kā sataisīt, lai forma slēdzas fullscreen??
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Apr 15, 2005 9:12 pm    Post subject:

Mierīgāk takš, tev atbildēs. Joks tu esi? Cilvēki te nesēž cauru dienu, lai uz katru tavu jautājumu mestos atbildēt ar dažu sekunžu nobīdi.

1. Kustība pa diagonāli ir kustība gan pa x, gan pa y asi reizē. Tātad ja māki kustināt horizontāli un vertikāli, tad pa diagonāli tev nevajadzētu būt problēmām.

2. Pagriezties, tas ir kā? Par 90 grādiem, vai par patvaļīgi? Ja patvaļīgi, tad nāksies vien pašam bildes rotāciju rakstīt (vai arī sagatavot iepriekš sarotētas bildes), a ja pa 90 grādiem, tad jau vienkārši var uzzīmēt to.

3. lieto double bufferingu - zīmē nevis uz ekrāta, bet uz Images atmiņā, un tad, kad viss kadrs uzzīmēts, tad visu imagi uzzīmē uz ekrāna/formas

4. uzliec stilu bez rāmja, un maximized, bet ja gribi mainīt izšķirtspēju, tad skaties WinAPI fju - ChangeDisplaySettings
Back to top
View user's profile Send e-mail
NocK



Joined: 06 Jan 2005
Posts: 107

PostPosted: Fri Apr 15, 2005 9:27 pm    Post subject:

Plz paskaidro kā panākt, lai 1 jaut atrisinātos! Es varu uzrakstīt, lai kustas pa diogonāli, bet nevaru, lai kustas kad nospiestas 2 pogas! Tas tak nav tā:
Code:
Case Key Of
 39+40:


Paskaidro vairāk par 3! Es nedaudz nesaprotu! Tas tu domā man jālieto Form1.Canvas ??? Vai kā tu domāji?

P.S. Zinu, ka te nevienmēr cilvēki ir un otrajā postā vnk mudināju lai atbild, bet paredzēts tas bija 3 un 4 jaut.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Apr 15, 2005 9:45 pm    Post subject:

Nu kā, kad nospiež pogu, piemēram, uz augšu tad atceries to (uzstādi kautkādu keyUp := true), kad nospiež pa kreisi, tad arī atceries to (keyLeft := true). Attiecīgi, kad atlaiž, tad uzliec := false.
Un tad kodā raksti:
if keyUp then y := y - 1;
if keyLeft then x := x - 1;
if keyRight then x := x + 1;
...
Saproti?

3. Vispirms izveidot bitmapu atmiņā:
bitmap := TBitmap.Create(...);
bitmap.Width := 100;
bitmap.Height := 200; // cik nu tev vanjag
Tad zīmē uz tā canvasa (bitmap.Canvas). Pēc tam, kad būsi visu sazīmējis, tad to canvasu uzīmē vai nu uz formas (Form.Canvas), vai kautkāda objekta kanvasa (Picture/Image .Canvas). Kautkā tā.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Fri Apr 15, 2005 9:47 pm    Post subject:

Canvas tak ir briesmiigi leens :/
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Apr 15, 2005 9:53 pm    Post subject:

Nu a tu redzi ar ko šis zīmē objektus? Ar TShape! Pie tam, ja nelieto Canvas pa-pikseļu zīmēšanai, tad nemaz nav tik traki, iesākumam var iztikt.
Back to top
View user's profile Send e-mail
NocK



Joined: 06 Jan 2005
Posts: 107

PostPosted: Fri Apr 15, 2005 10:01 pm    Post subject:

Emm... Ja imagam ir cits, tad dod citu! Es te kā engīni (skaļi teikts, bet kāmēr esmu apmierināts ar rezultātiem) taisu un vienkārši uz šeipiem trenējos! Man būs imagi, pie kam vēl animēti... Vāāā... Pirmā diena un jau jūtu darba smagumu.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
NocK



Joined: 06 Jan 2005
Posts: 107

PostPosted: Fri Apr 15, 2005 10:07 pm    Post subject:

Ar to keyUP,DOWN arī nesanāk, es sapratu jēgu, bet man viņš rāda, ka "Not enough actual parameters"
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
NocK



Joined: 06 Jan 2005
Posts: 107

PostPosted: Fri Apr 15, 2005 10:25 pm    Post subject:

Hmm... un kā var paskatīties delfos cik man tur sanāk fps??? Man vajadzētu lai tas parādās, piem., Label1. Kur un kas man jāuzraksta?
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Apr 15, 2005 10:28 pm    Post subject:

Uztaisi mainīgo FPS: integer;
Piešķir tam 0.
Uz katra kadra zīmējumi pieskaiti tam +1;
Uzliec uz formas taimeri, kuram intervālu uzliec 1 sekundi.
Kad taimieris nostrādā parādi tajā labelī to FPS. un nomet viņu uz 0, lai sākas atskaite no jauna.

Par to: not enough paramters. Tas jau nenozīmē, ka nekas nestrādā. Bet gan to, ka nekas nekompilējas, tb tev kods ir sintaktiski nepareizs. Par semantiku vēl pāragri runāt. Salabo sintaktiskās kļūdas un tad tikai skaties, kas tieši nestrādā.
Back to top
View user's profile Send e-mail
NocK



Joined: 06 Jan 2005
Posts: 107

PostPosted: Fri Apr 15, 2005 10:34 pm    Post subject:

par kļūdu viņš sauc to keyUP... Varbūt es to vnk nepareizā vietā lieku?? Es to ieliku tā:
Code:
Case key Of:
 37:
  keyLEFT:=true

tas ir nepareizi?

Par FPS, vari ielikt to, kas jāraksta iekš taimera?? Savādāk es bišku neiebraucu...
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Apr 15, 2005 10:53 pm    Post subject:

Nu un uz kuras rindiņas ir tas not enough...?

Code:
procedure Form1.OnTimer(...);
begin
  Label1.Text := IntToStr(FPS);
  FPS := 0;
end;
Back to top
View user's profile Send e-mail
NocK



Joined: 06 Jan 2005
Posts: 107

PostPosted: Sat Apr 16, 2005 9:04 am    Post subject:

viņš man tieši norāda uz to keyUP! Ka tjip tur kkā trūkst vai vēl kas... Nezinu.

Uzrakstīt, lai nosaukums mainās es protu, bet vienalga neierubīju kā viņam likt skaitīt kadrus sekundē.

P.S. Sākumā jautāju tur, bet tur neatbildēja, tagad pajautāju te! Visa bārda.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
NocK



Joined: 06 Jan 2005
Posts: 107

PostPosted: Sat Apr 16, 2005 10:01 am    Post subject:

Es ar to FPS sačakarēju, ka tagad viņš rāda 63, bišku vēlāk 64 un tad nemainīgi apstājas. Vai tam jābūt 64??? Varbūt nepareizu uzskaites laiku uzliku ???
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Programmēšana All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 1 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group