View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
s1 Guest
|
Posted: Fri Apr 15, 2005 9:09 pm Post subject: UVW Unwrap ??? |
|
Vai 3ds max'ā vispār ir iespējams lietot vienlaicīgi UVW Unwrap un UVW Maping? Piemēram, gribas ar uwrapu paņemt kādu textūras gabalu un pēc tam ar UVW Mapingu izvēlēties, pienēram Box. Man tas nekādi nesanāk. Ja paņemu UVW Maping, tad Unwrap vairs nestrādā. |
|
Back to top |
|
|
s1 Guest
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 6:09 pm Post subject: |
|
C'mon, vai nevienam nav bijušas darīšanas ar max'u????? |
|
Back to top |
|
|
kaszu
Joined: 28 Dec 2004 Posts: 103 Location: Iceberg, Northpole
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 6:30 pm Post subject: |
|
Cik saprotu tu gribi panem tikai dalu bildes un lietot UVW Maping, easy:
Materiaalu editoraa, kad izveelies ateelu tur ir jaatziimee Crop/Placement - apply, tad view image un izveelies bildes dalu, kuru veelies.
Tad arii vari lietot UVW Maping.
Ceru, ka paliidzeeju! |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 8:40 pm Post subject: |
|
kazsu: Liekas vinsh drusku savaadaak domaaja. Lietot UVW Unwrap un peec tam pa virsu UVW Map.
Panaakt to pashu var divos veidos:
1) ar map chanell. Ieziimee vajadziigos feisus meshaa, pieskjir MaterialID
un tad attieciigi UVWMap modifierii map chanell.
2) Uzliec objektam pa virsu mesh select modifieri, ar to ieziimee vajadziigos feisus, tad tam pa virsu UVWMap modifieri taa ka feisi paliek ieziimeeti. Tagad tekstuuras koordinaates tiks mainiitas tikai uz ieziimeetajiem feisiem. |
|
Back to top |
|
|
s1 Guest
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 1:00 pm Post subject: |
|
paldies kaszu un hobit, tomēr tā lieta īsti nestrādā. Paskaidrošu sīkāk:
manā gadījumā nav nepieciešams vienam pbjektam dažādas uv koord(kā to rādīja hobits).
1. selektēju visus poligonus, paņemu UVW Unwrapu -> edit
2. tur veicu attiecīgas manipulācijas, līdz šim viss ir ok
3. paņemu UVW Map, tad unvrapā izdarītās manipulācijas pazūd(unvraps vairs nestrādā)
Varbūt, kā tu hobit teici, jāizmanto kanāli, taču no tiem man nekādas saprašanas. |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 1:47 pm Post subject: |
|
Pirms 3. punkta tavā piemērā uzliec Edit poly modifieru, izvēlies poligonus, kurus vajag un tad pa virsu UVW Map modifieru. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 6:18 pm Post subject: |
|
Anggelus: un ko tad es teicu :), tas tik pat labi der kaa ar edit mesh ta arii ar mesh select. Teoreetiski labaak dotajaa gadiijumaa juuzot mesh select jo principaa nekaadas citas manipulaacijas ar meshu nenotiek. |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 7:24 pm Post subject: |
|
ātri skatījos un nepamanīju. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
s1 Guest
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 8:49 pm Post subject: |
|
ai, maza kļūdiņa, kad beidzu manipulācijas ar unwrapu un uzlieku mapingu, tad mapings nereaģē, bet unwraps strādā. Man liekas ka abi tx koord. rīki kopā vienkārši nestrādā |
|
Back to top |
|
|
|