View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
apofiss Indago dalībnieks
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 148 Location: Latvija
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 5:42 pm Post subject: HELP! 3dsmax -> Objektu Rotācija!? |
|
Jautājums; Kā var rotēt objektu (šajā gadījumā kubu) pa iezīmēto plakni, tas ir, pa sarkano (iezīmēto) asi, kas caurdur iezīmēto plakni, NEVIS pa pa parastajām "Viewporta" asīm!??
|
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 6:26 pm Post subject: Re: HELP! 3dsmax -> Objektu Rotācija!? |
|
No taa skriina izskataas ka ass ir paraleela objekta lokaalajaam asiim.
Izveelies koordinaashu sisteemu kaa Local (Reference Coordinate System - augsheejais toolbars) un rotee. |
|
Back to top |
|
|
apofiss Indago dalībnieks
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 148 Location: Latvija
|
Posted: Mon Apr 18, 2005 6:53 pm Post subject: |
|
Paldies Hobit! (nesaprotu kā es pats to nepamanīju... ) |
|
Back to top |
|
|
apofiss Indago dalībnieks
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 148 Location: Latvija
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 11:45 am Post subject: |
|
Vēlviens jautājums. (steidzami!)
Pieņemsim, ka kuba rāmis (tas ar baltajām līnijām, kuba stūros) ir sagriezts šķībi pa visām asīm (x,y,z), bet pats kubs paliek savā pozīcijā (tā kā tas ir redzams attēlā) > tātad > Kā var to rāmi sagriezt un novietot tādā pašā pozīcījā kā kubs > tieši tā kā tas ir redzams attēlā?
Problēma ir tāda, ka (ja rāmis ir sagriezies šķībi attiecībā pret kubu) nevar normāli pielietot Mirror modifier'u, mirorotais objekts vienkārši ir sagriezies šķībi attiecībā pret pirmo objektu. Ceru, ka izskaidroju pietiekami smalki, lol! Strādājot ar 3dsmax reti, bet gadās lūk visādi šitādi knifi |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 11:57 am Post subject: |
|
Patiesiibaa pie mirroroshanas ir jaapielieto tas pats kas jau bija mineets augstaak.
Mirror toolis straadaa uz taam asiim kuras ir noradiitas. Ja objektam noraada koordinaashu sisteemu kaa local tad arii objekts mirrorosies pa objekta lokaalajaam asiim.
|
|
Back to top |
|
|
Guest
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 12:43 pm Post subject: |
|
Njā, bet problēma ir tā, ka "Privot" asis (redzemas attēlā) objektam ir sašķiebušās (neatminos kā tas notika), ja tās gribu sagriezt atpakaļ normāli (taisni pa 90 grādiem), tad pats objekts deformējas līdzi griezes lenķim (līdzīgi tā it kā pielietotu "Soft Selection")! Kā izdarīt, lai objekts līdzi nedeformētos?
Strādāju pie sarežģīta charactera, ar šito gļuku ir diezgan apgrūtinoši strādāt! |
|
Back to top |
|
|
apofiss Indago dalībnieks
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 148 Location: Latvija
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 12:45 pm Post subject: |
|
Te bilde. |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 12:56 pm Post subject: |
|
hmm, tieshaam jociigi...
Nebija gadiijies saskarties ar taadu lietu.
Paga, papeetiishu!
[edit] Izskataas tas notiek tad ja skeilo pa lokaalajaam asiim, pameegjini resetot transformaacijas. Adjust Transform > Reset > Scale |
|
Back to top |
|
|
apofiss Indago dalībnieks
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 148 Location: Latvija
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 1:11 pm Post subject: |
|
Tik tālu viss irok, bet tomēr, ja izmanto Mirror kā modifier'u, tad mirrors strādā vienalga šķībi, tas ir, sašķiebtā objekta-rāmja virzienā (leņķī). Savukārt, ja objekta vienu pusi vienkārši nokopē ar mirror opciju, tad viss ir ok (vienīgais mīnuss ir tas, ka otra objekta puse vairs nemodificējas līdzi pirmajai, kuru modoficē, bet tas tā....ir ok). |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 8:40 am Post subject: |
|
1) Lietojot mirror modifieri var transformeet plakni pret kuru notiek mirroroshana:
2) Ja grib lai mirrorotais objekts transformeetos liidzi kopeejot ar mirror tooli ir jaanoraada to kaa instanci: Clone Selection > Instance,
vai reference. References gadiijumaa kopeetajam objektam varees izmantot pa virsu modifierus un tie neietekmees izejas objektu. |
|
Back to top |
|
|
apofiss Indago dalībnieks
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 148 Location: Latvija
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 5:58 pm Post subject: |
|
To es pamēģināšu. Paldies par info. (starp citu "symmetry" modifier'u arī diezgan veiksmīgi var pielietot šajā situācījā).
Quote: | Ja grib lai mirrorotais objekts transformeetos liidzi kopeejot ar mirror tooli ir jaanoraada |
Zinu, zinu, biju par to piemirsis. |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 8:30 am Post subject: |
|
Patiesiibaa pie charakteru modeleeshanas es vismaz izmantoju instanci ar mirrori, laikam vienkaarshi paradums. |
|
Back to top |
|
|
Guest
|
Posted: Thu Aug 25, 2005 2:09 pm Post subject: |
|
Ta nu tā; tik tālu varēja iztikt ar "Mirror" + instance, bet sašķiebtā rāmja problēmas atkal apgrūtina darbu, ja izmantoju "FDD 3x3x3" modificētāju > problēma ir tāda, ka FDD modifaiera rāmis sašķiebjas tieši tāpat kā paša charactera šķībais rāmis. Izmēģināju visu, nesanāk. Ir kādas idejas? |
|
Back to top |
|
|
apofiss Indago dalībnieks
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 148 Location: Latvija
|
Posted: Thu Aug 25, 2005 2:11 pm Post subject: |
|
Ai, aizmirsu ielogoties > lieta tāda, ka es pat nepamanīju kā tā saškiebšanās notika (tas man pirmo reizi tā notiek).
Lūk tā tas rāmis ir sasķiebts, bet izmantojot WSM rāmis ir atkal normāl, bet atkal sākot editēt poly režīmā sašķiebtais rāmis ir atpakaļ.
Īsāk sakot, kā to rāmi iztaisnot???
Last edited by apofiss on Thu Aug 25, 2005 2:18 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Thu Aug 25, 2005 2:17 pm Post subject: |
|
Varbūt pajautā http://cg.image.lv forumā? _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
|