dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

HELP! 3dsmax -> Objektu Rotācija!?
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Dizains, modelēšana un vizuālā māksla
View previous topic :: View next topic  
Author Message
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 5:42 pm    Post subject: HELP! 3dsmax -> Objektu Rotācija!?

Jautājums; Kā var rotēt objektu (šajā gadījumā kubu) pa iezīmēto plakni, tas ir, pa sarkano (iezīmēto) asi, kas caurdur iezīmēto plakni, NEVIS pa pa parastajām "Viewporta" asīm!?? Confused

Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 6:26 pm    Post subject: Re: HELP! 3dsmax -> Objektu Rotācija!?

No taa skriina izskataas ka ass ir paraleela objekta lokaalajaam asiim.
Izveelies koordinaashu sisteemu kaa Local (Reference Coordinate System - augsheejais toolbars) un rotee.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 6:53 pm    Post subject:

Paldies Hobit! Very Happy (nesaprotu kā es pats to nepamanīju... Shocked )
Back to top
View user's profile Send e-mail
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Wed Aug 10, 2005 11:45 am    Post subject:

Vēlviens jautājums. (steidzami!)



Pieņemsim, ka kuba rāmis (tas ar baltajām līnijām, kuba stūros) ir sagriezts šķībi pa visām asīm (x,y,z), bet pats kubs paliek savā pozīcijā (tā kā tas ir redzams attēlā) > tātad > Kā var to rāmi sagriezt un novietot tādā pašā pozīcījā kā kubs > tieši tā kā tas ir redzams attēlā?

Problēma ir tāda, ka (ja rāmis ir sagriezies šķībi attiecībā pret kubu) nevar normāli pielietot Mirror modifier'u, mirorotais objekts vienkārši ir sagriezies šķībi attiecībā pret pirmo objektu. Ceru, ka izskaidroju pietiekami smalki, lol! Strādājot ar 3dsmax reti, bet gadās lūk visādi šitādi knifi Sad
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Wed Aug 10, 2005 11:57 am    Post subject:

Patiesiibaa pie mirroroshanas ir jaapielieto tas pats kas jau bija mineets augstaak.
Mirror toolis straadaa uz taam asiim kuras ir noradiitas. Ja objektam noraada koordinaashu sisteemu kaa local tad arii objekts mirrorosies pa objekta lokaalajaam asiim.

Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Guest






PostPosted: Wed Aug 10, 2005 12:43 pm    Post subject:

Njā, bet problēma ir tā, ka "Privot" asis (redzemas attēlā) objektam ir sašķiebušās (neatminos kā tas notika), ja tās gribu sagriezt atpakaļ normāli (taisni pa 90 grādiem), tad pats objekts deformējas līdzi griezes lenķim (līdzīgi tā it kā pielietotu "Soft Selection")! Kā izdarīt, lai objekts līdzi nedeformētos? Sad

Strādāju pie sarežģīta charactera, ar šito gļuku ir diezgan apgrūtinoši strādāt! Sad
Back to top
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Wed Aug 10, 2005 12:45 pm    Post subject:



Te bilde.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Wed Aug 10, 2005 12:56 pm    Post subject:

hmm, tieshaam jociigi...
Nebija gadiijies saskarties ar taadu lietu.

Paga, papeetiishu!

[edit] Izskataas tas notiek tad ja skeilo pa lokaalajaam asiim, pameegjini resetot transformaacijas. Adjust Transform > Reset > Scale
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Wed Aug 10, 2005 1:11 pm    Post subject:

Tik tālu viss irok, bet tomēr, ja izmanto Mirror kā modifier'u, tad mirrors strādā vienalga šķībi, tas ir, sašķiebtā objekta-rāmja virzienā (leņķī). Savukārt, ja objekta vienu pusi vienkārši nokopē ar mirror opciju, tad viss ir ok (vienīgais mīnuss ir tas, ka otra objekta puse vairs nemodificējas līdzi pirmajai, kuru modoficē, bet tas tā....ir ok).
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Thu Aug 11, 2005 8:40 am    Post subject:

1) Lietojot mirror modifieri var transformeet plakni pret kuru notiek mirroroshana:


2) Ja grib lai mirrorotais objekts transformeetos liidzi kopeejot ar mirror tooli ir jaanoraada to kaa instanci: Clone Selection > Instance,
vai reference. References gadiijumaa kopeetajam objektam varees izmantot pa virsu modifierus un tie neietekmees izejas objektu.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Thu Aug 11, 2005 5:58 pm    Post subject:

To es pamēģināšu. Paldies par info. (starp citu "symmetry" modifier'u arī diezgan veiksmīgi var pielietot šajā situācījā).

Quote:
Ja grib lai mirrorotais objekts transformeetos liidzi kopeejot ar mirror tooli ir jaanoraada


Zinu, zinu, biju par to piemirsis. Embarassed
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Fri Aug 12, 2005 8:30 am    Post subject:

Patiesiibaa pie charakteru modeleeshanas es vismaz izmantoju instanci ar mirrori, laikam vienkaarshi paradums.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Guest






PostPosted: Thu Aug 25, 2005 2:09 pm    Post subject:

Ta nu tā; tik tālu varēja iztikt ar "Mirror" + instance, bet sašķiebtā rāmja problēmas atkal apgrūtina darbu, ja izmantoju "FDD 3x3x3" modificētāju > problēma ir tāda, ka FDD modifaiera rāmis sašķiebjas tieši tāpat kā paša charactera šķībais rāmis. Izmēģināju visu, nesanāk. Ir kādas idejas?
Back to top
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Thu Aug 25, 2005 2:11 pm    Post subject:

Ai, aizmirsu ielogoties > lieta tāda, ka es pat nepamanīju kā tā saškiebšanās notika (tas man pirmo reizi tā notiek).



Lūk tā tas rāmis ir sasķiebts, bet izmantojot WSM rāmis ir atkal normāl, bet atkal sākot editēt poly režīmā sašķiebtais rāmis ir atpakaļ.

Īsāk sakot, kā to rāmi iztaisnot???


Last edited by apofiss on Thu Aug 25, 2005 2:18 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send e-mail
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Thu Aug 25, 2005 2:17 pm    Post subject:

Varbūt pajautā http://cg.image.lv forumā?
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Dizains, modelēšana un vizuālā māksla All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group