View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
apofiss Indago dalībnieks
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 148 Location: Latvija
|
Posted: Fri Apr 22, 2005 11:04 am Post subject: 3ds formāts. Tā saturs. (?) |
|
Jautājums; Kotad īsti 3ds formāts kā export fails sevī ietver? Tātad - ģeometriju, animāciju, texturāciju un... Vai tur arī ietilpst kas vairāk, piemēram lightmapi? |
|
Back to top |
|
|
kaszu
Joined: 28 Dec 2004 Posts: 103 Location: Iceberg, Northpole
|
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Fri Apr 22, 2005 11:40 am Post subject: |
|
3ds ir vecais 3D studio max scēnas formāts, kas tika izmantots pašās pirmajās 3Ds max versijās. Tagad viņi izanto .max. Tātad 3ds satur aptuveni to pašu ko max fails: virsotņu datus, tekstūru koordinātes, datus par materiāliem, keyframe animāciju, kameras, gaismas, portāla setingus utt.
3ds nesatur neko no tā kas tiek renderēts, tai skaitā arī light mapes. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
Guest
|
Posted: Fri Apr 22, 2005 11:57 am Post subject: |
|
Skaidrs. Mēģināju DarkBasicā importēt 3ds failu, tas ir, importēju ģeometriju no 3ds faila, bet izskatās, ka texturācija tur neietilpst, tā ir jāveic atsevišķi. Ā un animāciju arī var no 3ds faila importēt protams... Pamanīju tikai vienu dīvainību, ja 3ds faila ģeometrija apmēram pāersniedz 2000 faces, tad ielāde notiek aizdomīgi ilgi! (load object "level01.3ds", 1) Kāpēc tā!? Starp citu vai gadījumā exportējot 3ds failu tas sevī neietver ko lieku, kas varētu graut performanci? |
|
Back to top |
|
|
apofiss Indago dalībnieks
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 148 Location: Latvija
|
Posted: Fri Apr 22, 2005 11:59 am Post subject: |
|
Tas tur ir mans jautājums. Nesaprotu, es tak ielogojos! |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Fri Apr 22, 2005 12:07 pm Post subject: |
|
Teksturāciju tu domā UV koordinātes vai ko citu?
Ātrums ir atkarīgs no importētāja. To kas ir lieks failā parasti nenolasa, paņem tikai vajadzīgu tā kā performance negrauj tas ka lieki dati failā. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
kaszu
Joined: 28 Dec 2004 Posts: 103 Location: Iceberg, Northpole
|
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Fri Apr 22, 2005 1:12 pm Post subject: |
|
Iespējams tev nerādīja tekstūras, jo 3ds formātā tekstūru failu nosaukumi glabājās 8.3 formātā un maksimālais materiāla nosaukums ir 16 simboli. Piemēram, tekstūra garsh_nosaukums.bmp tev tiks saglabāta kā garsh_no.bmp. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
apofiss Indago dalībnieks
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 148 Location: Latvija
|
Posted: Fri Apr 22, 2005 2:15 pm Post subject: |
|
Quote: | Teksturāciju tu domā UV koordinātes vai ko citu? |
UV koordinātes un indentifikātorus (textūru nosaukums vai kārtas nummurs)...bet es apskatīšos kaszu'sa iedoto linku
Quote: | Tekstuuru koordinaatas satur, tos linkus apskatiijies? |
Sasodīts es to vēl nevaru izdarīt, tikai no pl. 18:00. (nu jūs tak ziniet - Apollo pilsētas internets)
Quote: | Iespējams tev nerādīja tekstūras, jo 3ds formātā tekstūru failu... |
Ja runa iet par DarkBasic (to ka nerāda textūras), tad domājams, ka vajag pierakstī vēl kādu koda rindiņu (tik tālu neko neesmu par to atradis kā 3dsmaksā uz ģeometrijas uzliktās textūras -> tālāk exportējot uz 3ds -> un tad DBasicā attaisīt ģeometriju ar šīm textūrām...tā kā jāmeklē vien kāds kodu paraugs) BET tā parasti (TEXTURE OBJECT Object Number, Image Number) jau jebkādu textūru var uzmaukt uz jebkādas textūras, bet lielākam un sarežģītākam līmenim to izdarīt ir diezgan apgrūtinoši, ja ir nepieciešami UV un lightmapi! |
|
Back to top |
|
|
vampirelli
Joined: 06 Dec 2004 Posts: 36 Location: maaja
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 2:49 pm Post subject: jaa |
|
Man taa pati probleema glscenee es ielaadeeju 3ds failu, kur ir iekshaa ietvertas tekstures (es to paarbadiju kaadaa siikaa vieweraa) bet vinjsh to ielaadee pilniigi melnu, bez teksturaacijas.
Vai kaad kursh zin glscene nevar paliidzeet? _________________ kas i ko |
|
Back to top |
|
|
kaszu
Joined: 28 Dec 2004 Posts: 103 Location: Iceberg, Northpole
|
Posted: Wed Apr 27, 2005 3:43 pm Post subject: Re: jaa |
|
vampirelli wrote: | kur ir iekshaa ietvertas tekstures |
3DS formāts sevī nesatur pašas tekstūras, bet norādes uz failiem. Tas bija sen bet cik es atceros tekstūrām bija jābūt tur pat (tajā pat direktorijā), kur ir modelis. |
|
Back to top |
|
|
|