|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
NocK
Joined: 06 Jan 2005 Posts: 107
|
Posted: Tue May 03, 2005 11:46 am Post subject: New Project |
|
Sveicināti!
Tātad tā - ir ieplānota smuka spēle, kuru realizēt vienam cilvēkam būtu pagrūti. Vispār jau man ir 2 draugi - viens programmē un otrs... emm.. spēlē stulbas spēles un var uztaisīt kalkulatoru iekš Delphi. Nu viņš vēl mūziku kautkādu taisa. Tas nav svarīgi.
Par spēli:
Spēles izveidē jau ir pārvarēti 2 pakāpieni:
1. Ir sižets (no sākuma līdz vidum un nedaudz beigas)
2. Ir savs stils
Tātad, par numuru 1:
Īsti daudz atklāt negribas, bet ir dažas lietas ko jāpastāsta:
Spēles varonis izskatās apmēram šādi
Kad tikšu pie skenera, parādīšu skices, kuras ir uz papīra. Tur viss saprotamāk un daudz skaistāk. Lai palīdzētu iztēloties varoni, varat iedomāties NeverHood varoni tikai lielā robā ar kapuci un bez sejas. Pretinieki līdzīgi, tikai citās robas krāsās(katram klanam sava krāsa un varbūt arī kāds raksts).
Spēles kamera būs kā vecajā labajā Mario, bet sižets un ekšens pavisam savādāks. Spēlē būs diezgan daudz humora. Daudzās vietās tiks parodētas filmas Matrix un Terminator. Spēle sāksies tropu mežos un beigsies antarktīdā (ceru ka atradīsies mākslinieki, savādāg es pats to pusgadu zīmēšu).
Iespējamie ieroči:
Kājas/rokas (varbūt arī nebūs)
Gara nūja (obligāti jābūt)
Lightsaber (neesmu StarWars fans, bet šamais te noderētu)
Pistole (šaut ar vienu vai ar divām uzreiz)
Bise (šauj netālu, taču trāpa sāpīgi)
Autmāts (šauj tālu, trāpa sāpīgi, bet maz ložu)
Sākums:
Protams, ka spēles varonis nav parasts iedzīvotājs, kurš paņēma un aizgāja cīnīties ar ļaunumu.
Planēta ir identska Zemei.
Planēta tika sadalīta 2 daļās starp 2 naidīgiem valdītājiem - Ziemeļi un Dienvidi. Tūkstošiem iedzīvotāju mirst ekvatoriālajā joslā cīnoties par teritorijām. Polos atrodas valdītāju "pilis". Spēles varonis ir kāds pieredzējis karotājs, kurš prata kā parastus cīņas veidus, tā arī maģiju. Īpaša maģija tur nebija... Viņš prāta apstādināt lidojošās lodes, palēnināt laiku, uz dažiem mirkļiem palikt neredzams vai pārklāties ar metāla kārtu. Viņš atradās pašā cīņas epicentrā, kad uzsprāga... ee... khm.. Tur jau tā lieta, ka neviens nezina, kas uzsprāga, bet mūsu varonis mostas kādā klusā mežā, kur nav neviena.
Spēles uzdevums - atgriezties mājās, bet spēles gaita nāksies pabūt gan pretinieku, gan savpā pusē diezgan ilgu laiku. Pa ceļam būs jānoskaidro, kas tad īsti notika un vēl daudz kas cits. Turpinājums netiks atklāts, kāmēr spēle nau kaut vai uz pusi gatava (tas nav par sižetu, bet par pašu dzinēju un visu darbu)
Ceru, ka pievērsu uzmanību.
Spēlei nosaukuma kāmēr nav. Nesanāk man izdomāt nosaukukus un itīpaši varoņu vārdus.
Vajadzīgi:
*programmētāji
*mākslinieki/animatori
Es tepat uzreiz rakstīšu tos, kas tiks titros. Ceru kaut uz vismazāko palīdzību. Nedomāju, ka esmu izdomājis kautko ekstragrūtu un neizpildāmu. Es projektra labā darīšu visu, kas manos spēkos.
Spēle būs tulkota 3 valodās:
Latviešu
Angļu
Krievu
Cilvēki, kuri pieņemti:
Kristians (vēl ar projektu nenodarbojas)
Last edited by NocK on Tue May 03, 2005 4:37 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
Eximo Indago Uzvarētājs
Joined: 08 Feb 2003 Posts: 106 Location: Rīga
|
Posted: Tue May 03, 2005 2:25 pm Post subject: |
|
Tu esi šeit pastāstījis sižetu, bet, man liekas, aizmirsis pašu galveno - kāda tad īsti būs pati spēle? Manuprāt, tā ir diezgan bieža kļūda, kad sāk ar baigo sižeta gudrošanu, bet aizmirst par pašu galveno - gameplay.
Vai tev ir kāds dizaina dokuments? Ja gribi veidot komandu, tad ar dizaina dokumentu citus cilvēkus pārliecināt, manuprāt, ir vieglāk. Vienīgais fragments, kas tekstā reāli runā par gameplay dizainu ir: "Spēles kamera būs kā vecajā labajā Mario, bet sižets un ekšens pavisam savādāks." Daudz skaidrāks nekas no tā nepaliek. Un vai tu pats esi izdomājis, kā tur viss būs? Ja esi, tad domāju, ka uzrakstīt dizaina dokumentu nevajadzētu būt lielām problēmam. Nezinu, varbūt tev tāds jau ir, bet vismaz tekstā neesi pieminējis.
Nepārproti, es neko nepārmetu, tā ir tikai draudzīga kritika. |
|
Back to top |
|
|
NocK
Joined: 06 Jan 2005 Posts: 107
|
Posted: Tue May 03, 2005 4:23 pm Post subject: |
|
Monētiņas un sēnītes vākt nenāksies Uuun pats ekšens risināsies nedaudz līsdzīgi vecajam labajam Metal Slug (vai kāds atceras?), tur pa meža taciņu stāvēs gan pretinieku gan "savējo" barakas/mājiņas un vēl velns sazin kas. Ieroči tiks ievākti no pretiniekiem, galvenais varonis kā jau tam vajag varēs likt gar zemi desmitiem pretinieku (tas būs sākumā), bet pie spēles beigām nāksies cīnīties ar sev līdzīgiem valdnieku "miesassargiem".
Emm... A kas ir dizaina dokuments? Man par tādu pirmā dzirdēšana... |
|
Back to top |
|
|
NocK
Joined: 06 Jan 2005 Posts: 107
|
Posted: Tue May 03, 2005 4:34 pm Post subject: |
|
Un man te viena nepatīkama problēma: dzīvoklī remonts un nāksies vākties uz kādu mēnesi prom. Dzīvošu ar datoru, bet bez interneta. Cītīgi strādāšu pie projekta un, kad atgriezīšos pastāstīšu, ko esmu panācis. Nebrīnaties, ja pēc septītā maija pazudīšu. Sabiedroto vākšana no tā neapstāsies un projekts uz vietas nestāvēs! |
|
Back to top |
|
|
Lynx Indago Uzvarētājs
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 70 Location: Rīga
|
Posted: Tue May 03, 2005 4:44 pm Post subject: |
|
Raksts par "Dizaina dokumentu" ar angļu valodu mūsdienās cilvēkiem vairs nebūtu jābūt problēmām:
http://www.gamasutra.com/features/19970912/design_doc.htm
Pēc paša sūrās pieredzes varu teikt, ka šitāds brīnums ir nepieciešams, jo spēles veidošana norisinātos daaudz ātrāk. Pats kādas 3 reizes savā projektā esmu pārtaisiju datubāzes struktūru, noteiktām feature piemēram tirgošanos, kuģu uzbūvi, lai būtu iespējams attīstīt spēli tādā virzienā, kādā es pēkšņi iedomājos. Ja es būtu visu iedomājies jau sākumā(maz ticams, jo daudzas idejas ienāk prātā, tad kad jau ir uzprogramēta lieta, un tad tu saproti, ko var uzlabot, uztaisīt ērtāk jo jau ir taustāms piemērs) un nebūtu n-tās reizes japārraksta kods es domāju būtu nonācis tālāk attīstībā. Pats apzinos, ka kādas 2 labas sākuma idejas esmu piemirsis. Zinu ka biju izdomājis, bet aizmirsu Attiecīgi šāds dokuments ir Must-Have. Pie nākamā projekta noteikti tādu izstrādāšu. Tagad uz 1o versiju praktiski nav jēgas, maz laika un paliek tikai koda noslīpēšana, nedaudz paplašināšana un pasaules izveide. |
|
Back to top |
|
|
NocK
Joined: 06 Jan 2005 Posts: 107
|
Posted: Tue May 03, 2005 5:24 pm Post subject: |
|
Khmm... Kad sēdēšu bez interneta, drukāšu dizaina dokumentu. Nekas īpaši grūts tas nav. Kāmēr man vēl scenārijs jāpabeidz un jāuzdrukā, viss vēl uz mūžīgā A4. |
|
Back to top |
|
|
Himself Indago dalībnieks
Joined: 13 Apr 2004 Posts: 87 Location: Rīga
|
Posted: Tue May 03, 2005 5:51 pm Post subject: |
|
Lynx wrote: | mūsdienās cilvēkiem vairs nebūtu jābūt problēmām |
Bet man ir! prasa ielogoties, lai apskatiitu mineeto lapu.
Varbuut es varu liidzeet ? c/c++ pieprotu un veel zemi rakt maaku.
(atvainojos par diakritisko ziimju truukumu) |
|
Back to top |
|
|
NocK
Joined: 06 Jan 2005 Posts: 107
|
Posted: Tue May 03, 2005 5:55 pm Post subject: |
|
Himself wrote: | Bet man ir! prasa ielogoties, lai apskatiitu mineeto lapu. (atvainojos par diakritisko ziimju truukumu) |
Vispār varētu arī reģistrēties, tas ir ātri! Un tas ir galīgais offtopic!!! |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|