|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Sat May 21, 2005 11:35 am Post subject: Occlusion kombinācijā ar Shadow mapēm |
|
Šodien lasīju Gnomon Highend Magazine un tur bija raksts kā Softimage XSI izmantot occlusion apgaismojumu kombinācijā ar GI un final gather. Pagaidām dzelži nespēj izkalkulēt fotonus, tad nu man radās ideja kaut ko līdzīgu izveidot.
Teiksim es izmantoju divus render targetus, uz pirmā norenderēju scēni ar occlusion apgaismojumu, uz otrā RT - scēni ar Shadow Mapēm un beigu beigās pareizinu abus iegūtos RenderTargetus šeiderī ar tekstūras krāsu. Rezultāts būtu baigi reāls, mazlietiņ lēnāks nekā renderēt tikai ar shadow mapēm, bet iespējams, ka daudz ātrāks nekā Ray tracing.
Pagaidām tā man tikai ideja, vajadzēs pamēģināt, tad redzēs kas beigu beigās sanāks. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
Guest
|
Posted: Mon May 23, 2005 9:29 am Post subject: |
|
Veelu veiksmi!
Varbuut peec gadiem 10 mums buus visi efekti, kas iespeejami dabaa. |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Mon May 23, 2005 2:02 pm Post subject: |
|
Es domāju ka pēc gadiem četriem hardware renders varēs norenderēt to pašu kas pašlaik pieejams tikai software renderiem, kā Mental ray, brazil utt.
Grafiskās kartes ļoti strauji attīstās. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|