|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
progmars
Joined: 29 May 2005 Posts: 22
|
Posted: Tue May 31, 2005 8:58 am Post subject: worldMatrix un viewMatrix apvienojums - kaadi +i un -i ? |
|
DirectX SDK iesaka apvienot abus šos matrix, lai videokartei būtu mazāk komandu jāpadod, līdz ar to - ātrāk viss ietu, jo šō matrix kalkulācijas esot diezgan resursprasīgas. Tad nu apvienoju arī. šis tas vienkāršojās, cits kas atkal sarežģījās, tagad visu laiku jārēķina relatīvā attiecība - tas ir: viewmatrix ir nemainīgs, worldmatrix apvieno abus. Tā kā pagaidām man tikai tādi mazjaudīgi objektiņi grozās, tad reāli vēl nekādu ieguvumu nejūtu. Kāds, kas tādu metodi lieto, varbūt var apskaidrot, cik tad reāli ir tas ieguvums?
Paldies. _________________ Life is hard, play it smart... |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Tue May 31, 2005 9:28 pm Post subject: |
|
Ja izmanto šeiderus, tad vajadzīgs visu trīs matricu reizinājums (world view un projection), tad ar šo kombinēto matricu transformē šeiderī katru vektoru. To pašu rezināšanu var veikt arī šeiderī, tas pat būtu ātrāk, nekā uz CPU, ja nav īpaši sarežģīts vertex šeiders, tad instrukcijām vajadzētu pietikt pat ar v.1.1.
Ja neizmanto šeiderus, tad reizināšanai nav nekādas jēgas, vienkārši uzstādi ar SetTransform katru matricu un DirectX izdara visu pats, izmantojot mmx, sse utt instrukcijas kuras cpu ir pieejamas. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|