|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
S1 Guest
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 10:05 pm Post subject: alpha-blending |
|
Vai kāds nezin, vai var panākt alfa-blending, vadoties nevis pēc alfa kanāla, bet pēc pikseļu krāsas, piem., melnā krāsa? |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 10:07 pm Post subject: |
|
Nu cik man zinaams, OGL nav taada iespeeja kaa color-key naaksies vien pasham uzmaukt alfu vadoties peec kraasaam. _________________
|
|
Back to top |
|
|
S1 Guest
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 7:02 pm Post subject: |
|
Viena tāda dīvaina lieta, nekur nevarēju atrast nevienu piemēru kā ielādēt 256 krāsu bmp. Beigās sanāca, izmantojot TBitMap (Delphi). Man tādas aizdomas, ka bitmaps to bildi pārvērš 32 bitu krāsā, līdz ar to nav īpaši lielas jēgas vairs izmantot 8bitu bmp. Droši vien pats OGL ārī izmanto tikai 32 bitu bildes. Vai vispār OGL spēj izmantot 8 un 16 bitu textūras? |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 7:18 pm Post subject: |
|
Nezinu neko par Delphi, bet ne OpenGL, ne DX nepārvērš bildes par 32-bit. Tas būtu pilnīgi muļķīgi ka OpenGL ņem 16-bit tekstūru, dublē pikseļus un padod uz AGP 2x lielāku datu apjomu nekā tas vispār nepieciešams. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 8:38 am Post subject: |
|
S1 wrote: | Viena tāda dīvaina lieta, nekur nevarēju atrast nevienu piemēru kā ielādēt 256 krāsu bmp. Beigās sanāca, izmantojot TBitMap (Delphi). Man tādas aizdomas, ka bitmaps to bildi pārvērš 32 bitu krāsā, līdz ar to nav īpaši lielas jēgas vairs izmantot 8bitu bmp. Droši vien pats OGL ārī izmanto tikai 32 bitu bildes. Vai vispār OGL spēj izmantot 8 un 16 bitu textūras? |
Pie textuuras veidoshanas ir jaanorada attieciigs formaats ja tu noraadi GL_RGBA tad textuura arii tiek konverteeta uz 32 bitiem, pameegjini driizaak: GL_RGBA4, VAI GL_RGBA5.
Formaatu reference sheitan:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/opengl/glfunc03_16jo.asp
Huhuu, tur pat var izmantot kaut ko taadu: GL_RGB5_A1, alfai atstaajot 1, nezinaaju taadu lietu! :) |
|
Back to top |
|
|
S1 Guest
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:05 pm Post subject: |
|
paldies par info, jūs visi esiet ļoti izpalīdzīgi, tas priecē |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|