View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kaszu
Joined: 28 Dec 2004 Posts: 103 Location: Iceberg, Northpole
|
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 9:05 pm Post subject: |
|
3 reiz meegjinaaju noformuleet savas sajuutas jeedziigaa textaa, bet nesanaaca taakaa paliksim pie taa, ka man vienkaarshi truukst vaardu, lai pateiktu, ko domaaju par to :)
Interesanti, cik ilgi tas jau top un uz kaadiem dzelziem iet ar tik labu fps... UE3 paraadaas konkurence _________________
|
|
Back to top |
|
|
S1 Guest
|
Posted: Tue Jul 12, 2005 9:49 pm Post subject: |
|
Jā, iespaidīgi, gluži kā uzgleznots. Vēl jo projām man liekas, ka tie ir tikai ekrānšāviņi no fotošopa ... |
|
Back to top |
|
|
NocK
Joined: 06 Jan 2005 Posts: 107
|
Posted: Wed Jul 13, 2005 8:34 am Post subject: |
|
Smuki... Pat grūti iedomāties cik ir aizgājis laika, lai tādu izveidot. Ja to izdarīja tikai 3 cilvēki... Ja to izdarīja 3 cilvēki, tad tas pierāda, ka nepieciešamas tikai zināšanas. Iespējams, ka pēc pāris gadiem Indago parādīsies arī tādi līdzīgi projekti. Te tak atrī nav daudz to programmistu. |
|
Back to top |
|
|
katzonz Guest
|
Posted: Wed Jul 13, 2005 12:44 pm Post subject: |
|
Nesaprotu par ko te ir tada sajusma. Pat to artworku, kas vel nav zinams vai ir reaalaa laikaa, vai ari par Unreal 1 kvalitates klipiņu, kas bija tajaa movie pa vidu. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Wed Jul 13, 2005 1:18 pm Post subject: |
|
Es personiigi sajuusminos par to Unreal1 ar dinamiskajaam eenaam, 64bitu HDR, normaal un paralax mapeem, bloom utt. Tikai kaut kaa biju to visu palaidis garaam Unreal1, laikam mana videokarte tad nevilka, lol _________________
|
|
Back to top |
|
|
kafzonz Guest
|
Posted: Wed Jul 13, 2005 2:23 pm Post subject: |
|
Nu es pa tam 4 sekundem, kur tas dzex gaja ar arboletu nepaspeju saskatit tavas nosauktaa ficas, jo tas bija tas par ko es runaju. Ja tu domaa tos demo modeljus, kas tur grozijaas kaa vejraditajs, tad nokacaa nVidia SDK un priecajies caur dienu. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Wed Jul 13, 2005 2:35 pm Post subject: |
|
Nu pameegjini tomeer ieskatiities tajaas 4 sekundees un visu pamaniisi itseviskji pieveers uzmaniibu pasham arbaletam, tur ljoti labi redzamas normaal mapes (lai arii uz sienaam taas nevar nepamaniit) un self shadowings, tad uz taas margas, paar kuru dzeks nokriit no vinja ir soft shadows... blooms ap drakona spaarniem...
EDIT: nu veel jau nepiemirsiisim to kruto materiaal editoru, ko tur raadija _________________
|
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Wed Jul 13, 2005 10:02 pm Post subject: |
|
shis ir jau otrais reālais Ue3 konkurents ko es redzu, pirmo Epic Games jau paarpirka _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 3:02 pm Post subject: |
|
Labaakais jau ir tas ka koderis ir tikai viens - paareejie divi ir maakslinieki .. iespaidiigi .. tieshaam iespaidiigi. Laikam cilveeks ar baigo pieredzi, ja speej tik veikli atrisinaat visas probleemas (palasiju tur News sadalju ) |
|
Back to top |
|
|
kafzonz Guest
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 3:31 pm Post subject: |
|
Visstulbakais ir tas, ka biezi (ne tikai grafikas programmesana) cilveks jau tiek sabiedets pirms laika - nesaac nemaz, tapat viens neko nezutaisisi, tas nav to verts bla bla bla. Patiesab ir tada ka labi gribot var ljoti daudz ko panakt, un parasti tie bljaveji ir tie kas pashi nekad neko nav paveikusi. Nav gluzi par temu bet bija neliels dusmu vilnits jaapvalda |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 3:42 pm Post subject: |
|
parasti jau taa arii ir.. shis indiviids, kaa jau mineeju, skjiet baigiais gudrinieks.. turklaat skjiet, ka vinsh to visu baazee uz kautkaada ieprieksheejaa projekta (gan koda gan pieredzes) |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 3:48 pm Post subject: |
|
nu pieredzes zinjaa obligaati vinsh bija Savage (IGF 2004 uzvareetaajs 3 kategorijaas) technical director vai kaut kas taads.
bet koda zinjaa - tajos pashos news'os rakstiits, ka shoreiz vinsh visu raksta "from scratch" _________________
|
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 4:52 pm Post subject: |
|
Nu "from scratch" noteikti ir nosaciits jeedziens shajaa gadijumaa.. pat ja vinsh nenjem ar copy-paste koda gabalus no vecaa projekta, tad tikuntaa var visu izdariit 10 reizes aatraak, ja kautkas liidziigs ir jau reiz dariits - plus vel ir iespeeja izlabot vecaa koda nepilniibas.
Nee iisniibaa diezgan iedvesmojoshi tas viss ir.. gribaas kautko akal saakt dariit, tomeer nez - kautkaa nau paaraak daudz citi taadi projekti (nezinu nevienu ) kurus taadaa liimenii buutu viens cilveeks izbiidijis.. Mosh vinsh ir Jeezus, kas iemiesojies reinkarneejies programeetaajaa un rada briinumus |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 5:56 pm Post subject: |
|
Nu protams jau, ka kaut kaads code re-use notiek, bez taa jau taa toch buutu pashnaaviiba un protams, ka tas ir iedvesmojoshi buus drusku jaapaugstina latinja ieplaanotajam tech-demo, lai neizskataas galiigi shvaki uz shitaa fona _________________
|
|
Back to top |
|
|
|