|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 6:16 pm Post subject: |
|
ja, ar glOrtho(0,799,599,0,0,-10); redzami buus vertekshi, kuriem Z ir intervaalaa -10 liidz 0. ja, saki, ka z=-2, tad visam buutu jaabuut redzamam. pasties savu glTranslate, vai tik neesi pabiidijis taa, ka z=2; ??? |
|
Back to top |
|
|
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 9:04 pm Post subject: |
|
nē z=-2 tādēl arī man radās nesaprašana, bet tas nekas, tā lieta strādā, ja tikai zīmi liek uz pretējo! |
|
Back to top |
|
|
BHC (miegains) Guest
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 11:34 pm Post subject: |
|
Ir nu gan, piesieties terminiem, huh.
Man vairaak gribas piesieties shim:
Code: |
DetM=M[0]*M[4]*M[8]+M[1]*M[5]*M[6]+M[2]*M[3]*M[7]-M[0]*M[5]*M[7]-M[1]*M[3]*M[8]-M[2]*M[4]*M[6];
MR[0]=MD[0]/DetM;
MR[3]=-MD[1]/DetM;
MR[6]=MD[2]/DetM;
MR[1]=-MD[3]/DetM;
MR[4]=MD[4]/DetM;
MR[7]=-MD[5]/DetM;
MR[2]=MD[6]/DetM;
MR[5]=-MD[7]/DetM;
MR[8]=MD[8]/DetM;
|
Vecais labais - daliishana ir apgriezta reizinaashana.
Taatad,
b / c = b * (1 / c)
Redzam, ka daliitaajs ir viens un tas pats veselaas devinjaas vietaas, 1 / c apreekjinam tikai vienreiz un piereizinam klaat.
Code: |
DetM=1/(M[0]*M[4]*M[8]+M[1]*M[5]*M[6]+M[2]*M[3]*M[7]-M[0]*M[5]*M[7]-M[1]*M[3]*M[8]-M[2]*M[4]*M[6]);
MR[0]=MD[0]*DetM;
MR[3]=-MD[1]*DetM;
MR[6]=MD[2]*DetM;
MR[1]=-MD[3]*DetM;
MR[4]=MD[4]*DetM;
MR[7]=-MD[5]*DetM;
MR[2]=MD[6]*DetM;
MR[5]=-MD[7]*DetM;
MR[8]=MD[8]*DetM;
|
Viena vienkaarsha optimizaacija. Gan jau ka autors zinaaja, bet nepamaniija. ;)
Riit ar svaigu galvu izlasiishu pilniibaa, tagad tikai fast-forward rezhiimaa paarbraucu paari.
Starp citu, paldies par rakstu. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 12:04 am Post subject: |
|
Ups, jaa, mana kljuuda. Aizmirsu tur paarlabot - ja paskaatiisies pievienotajaa sourcee, ir tas izdariits, bet pashaa tutoriaalii nav :P
EDIT: tad jau veel svariigaaka lieta, ko vajadzeetu palabot - gan taimera Update() funkcijaa, gan teksta drukaashanas funkcijaa tiek castots int's uz float'u... thats a big no-no realtime programmaa, jo pieprasa, lai CPU nosinhronizeetos ar FPU, kas var diezgan tikshkjiishus izmaksaat vaidzeetu kaadu lookup table ieviest (ko abos gadiijumos var diezgan elementaari izdariit) |
|
Back to top |
|
|
Guest
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 11:10 am Post subject: |
|
GazZ wrote: | ak jel piedod - vainiigs! Buutu labaak uzrakstiijis pats tutoriaali taa vietaa lai kritizeetu! Tu tur gadienaa nebiji saistiits ar Konami vienaa projektaa? - skumji - daudz runu maz darbu - lipiigi |
Kāds, cienītais, te sakars viņam ar manu projektu?
Un tavs teikums par to, ka labāk pašam uzrakstīt, nevis pļerkstēt, ir vienkārši triviāls!
Kāds sakars??????????????
Viņš pareizi pateica - vajag cienīt latviešu valodu.
Tāpēc GiGa - pārrakstīt pamācību!!! |
|
Back to top |
|
|
Guest
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 12:12 pm Post subject: Nu, kas atkal? |
|
GiGa, kad būs par Vertex un Fragment Shaders kāda pamācība??? |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 12:17 pm Post subject: Re: Nu, kas atkal? |
|
Re kaa, stjiet Tu biji vieniigais kursh iebilda pret vinjiem. |
|
Back to top |
|
|
Guest
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 12:46 pm Post subject: |
|
Tāpēc jau laikam arī nebūs, ka iebildu! |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 12:58 pm Post subject: |
|
Quote: |
uz kaadu laiku cilveekiem saprotamu txt rakstiishanas prieks ir paargaajis Tagad es noliidiishu uz kaadu nedeelju kaadaa alaa ar savu GF un paexperimenteeshu ar jaunajaam iespeejaam.
|
Kad buus beidzies shis periods, tad arii rakstiishu veel kaut ko pagaidaam ir interesantaakas lietas, ko dariit. |
|
Back to top |
|
|
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 12:30 pm Post subject: |
|
Pallaidu sourcē esošo progu. Īpaši nevarēja just atšķirību starp zīmēšanas režīmiem, vienīgi uzliekot wireframe ātrdarbība samazinājās 3X! Laikam Radeonu īpatnība.
Skatījus uz rotējošām pīlītēm un tad sāku rēkt, nesaprotu kapēc |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 12:40 pm Post subject: |
|
Neavreeji just starpiibu starp rendereeshanas modeem? Kaada preciizi ir Tev video karte? Man taa starpiiba ar taada "nemanaama" immediate mode ~350, display list >2000 :p |
|
Back to top |
|
|
S1 Indago dalībnieks
Joined: 31 Jul 2005 Posts: 219 Location: Jelgava
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 9:15 pm Post subject: |
|
Quote: | Kaada preciizi ir Tev video karte? |
R8500 īsts šits. Varbūt ielikšu bildi, visi rēksiet Tas jau ir cits stāsts. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 9:43 pm Post subject: |
|
Nu tad es domaaju, ka staasts ir taads - shiis dazaadaas metodes nodroshina dazaadu veidu, kaa dati tiek nogaadaati uz video karti. Tas nekaa nevar padariit pashu ziimeeshanu aatraaku. Un uz taadas video kartes laikam tieshi ziimeeshana ir bottlenecks, un suutiishanas atruma uzlaboshana neko nemaina... |
|
Back to top |
|
|
Guest
|
Posted: Wed Aug 24, 2005 11:36 am Post subject: |
|
Starp parasto FILL modi un WIRE modi ir tik liela atšķirība, jo tas dod noslodzi uz videokarti, kas nav pieradusi izmantot WIRE režīmu.
Algoritmi tai kartei ir tādi, ka FILL mode ar visām tekstūrām ir tai pat labāk.
Karte - FX5200 no nVidia.
Reiz spēlēju PainKiller uz Low parametriem. Pēc tam uz visu pilno, cik atļāva.
Rezultāts? Gāja labāk uz pilno modi. Kāpēc? Tāpēc, ka videokarte pieradusi iet uz pilno, bet low mode tai maisās pa kājām.
Runājot par šito Tuto, žēl gan, ka GiGa lietoja citu DEV.
Bet, lai nu kā, teorija ir ļoti laba. No tevis GiGa sanāktu labs grāmatu autors.
Es tos Display Listus pazinu jau gadus 3 atpakaļ, un uz tiem visas manas scēnas arī turējās, jo man bija populārais firmas Right Hemisphere iekšējais formāts.
Žēl, ka ķēpa baigā..... . |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Thu Aug 25, 2005 11:22 am Post subject: |
|
Uzliekot citus draiverus videokartei, situaacija mainaas radikaali. Wireframe netiek izmantots speelees, tapeec arii draiveros ir iekljauts bez jebkaadas optimizaacijas. Reiz uzliku savam radeon9600Pro FireGL draiverus (FireGl T2 128), un nekad muuzhaa nebiju redzeejis tik aatru wireframe Mayaa, maxii vai XSI miljonspoligonu modelis wireframee raadijaas bez mazaakaas bremzes, paarsleedzoties uz shaded un textured rezhiimiem, protams viss nenormaali iebremzeeja. (FireGL ir pro karshu draiveri paredzeeti CG artistiem)
.. tas taa.. offtopiks par lielo draiveru noziimi |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|